ulipalsternak 23.11.2006 09:30:12 | |
---|
Mitä kannatta maksaa kyseisestä kepistä käytettynä,noin niinkun keskimäärin? Entä mistä järkevimmin ja halvimmalla uusi? |
Mitä kannatta maksaa kyseisestä kepistä käytettynä,noin niinkun keskimäärin? Entä mistä järkevimmin ja halvimmalla uusi? Uutena löytyy Soundatasta. Aika hyvillä hinnoilla. Harvemmasta saksankaupasta schecteriä löytyy. Omani tilasin (ei kylläkään c-1) paikalliseen liikkeeseen juuri tuolta. Kunnosta riippuen käytetystä kannattaa maksaa 60-80% kaupan hinnasta. (ei ovh, vaan tingitty hinta) Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!! |
Juustonaksu 23.11.2006 12:30:59 | |
---|
Uutena saa 750€ pintaan Soundatasta kovan laukun kanssa, jos sinussa on yhtään kauppamiehen vikaa. Käytettynä voisin hyväkuntoisesta maksaa 600-650€ laukulla. Harvemminpa noita käytettynä liikkuu. Yhden vain olen tässä vuoden sisällä nähnyt. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
mailbag 23.11.2006 13:05:10 | |
---|
eikö tuo hinta ole tuolla soundatassa 1100€? ainakin nettisivujen mukaan |
ulipalsternak 23.11.2006 13:13:46 | |
---|
Uutena saa 750€ pintaan Soundatasta kovan laukun kanssa, jos sinussa on yhtään kauppamiehen vikaa Älä ny perkele? Onko oikeesti noin paljon tinkivaraa?? |
kanka 23.11.2006 14:10:37 | |
---|
Uutena saa 750€ pintaan Soundatasta kovan laukun kanssa, jos sinussa on yhtään kauppamiehen vikaa. No nyt on kyllä tappi otassa ja pahasti. Itse oman Classicini lunastin kyseisestä kaupasta tuossa syksymmällä. Yritin kyllä tingata mutta ei hinta paljoa pudonnut. Saamarin pellet kusettaisivat edes sellaisia tyyppejä, jotka oikeasti ovat niin tyhmiä/rikkaita, että niitä pitääkin kusettaa, eikä kaltaisiani fiksuja ja köyhiä kavereita. Varmaan lähdettyäni myhäilivät, että taas saatiin nyhdettyä jonkun musiikista tietämättömän pässin pennoset. Siellä liikkeessä en enää asioi. ..Vaikka omaa tyhmyyttähän toisaalta kyllä, mutta silti osaa potuttaa. |
ralliolli 23.11.2006 15:25:13 | |
---|
Joskus kun kyselin niin sanoivat hinnaksi suoraan 795e laukun kanssa. Soundatassa siis. |
Juustonaksu 23.11.2006 16:24:02 (muokattu 23.11.2006 16:24:56) | |
---|
No nyt on kyllä tappi otassa ja pahasti. Itse oman Classicini lunastin kyseisestä kaupasta tuossa syksymmällä. Yritin kyllä tingata mutta ei hinta paljoa pudonnut. Saamarin pellet kusettaisivat edes sellaisia tyyppejä, jotka oikeasti ovat niin tyhmiä/rikkaita, että niitä pitääkin kusettaa, eikä kaltaisiani fiksuja ja köyhiä kavereita. Varmaan lähdettyäni myhäilivät, että taas saatiin nyhdettyä jonkun musiikista tietämättömän pässin pennoset. Siellä liikkeessä en enää asioi. ..Vaikka omaa tyhmyyttähän toisaalta kyllä, mutta silti osaa potuttaa. Jaa enpä tiedä. Itse ei tarvinnut edes tinkimällä tinkiä, hinta tippui suoraan jokaisessa Schecterissä sinne _oikealle_ tasolle. :) Toisin kuin Musamaailmassa eilen olisivat halunneet 1000€ jostain Tokain ritsasta, mikä ei mielestäni ole edes 700€ arvoinen vehje. Ihan ihme kauppa. Yritin kaikkeni tinkiä, mutta myyjä halusi vain sen listahinnan siitä. No jottei menisi ihan Musamaailman dissaamiseen taas niin se Soundatan tarjouskisa riippuu myös myyjästä. Wilska (Se helvetin iso järkäle) antaa mielellään niitä tarjouksia kaikista Schectereistä ja kitarakamoista muutenkin, kun taas se Kukkosen näköinen punapää tohisi 5min ennenkuin iski pari kielisettiä kaupanpäällisiksi melkein tonnin ostokseen. Edit: Onpa yksi kaverini typeryyksissään maksanut Blackjack C-7:stä 950€, mikä on ko. kitaran listahinta, kun itse sain pyytämättä siitä tarjouksen 750€ sis. kova laukku. Tinkiminen kannattaa aina. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
kanka 23.11.2006 19:55:47 (muokattu 23.11.2006 20:02:55) | |
---|
Tinkiminen kannattaa aina. :) Juu kyllä kovasti vonkasin, mutta kyseessä oli juuri se ei-järkäle -kaveri.. No, se on mennyttä nyt, mutta olisi kyllä löytynyt käyttöä niille ylimääräisille rahoille. Edit: Jaa enpä tiedä. Itse ei tarvinnut edes tinkimällä tinkiä, hinta tippui suoraan jokaisessa Schecterissä sinne _oikealle_ tasolle. :) Mm-m, kaipa se riippuu paljon myös tyypistä. Siis jos tällainen Lahtelainen tavallinen heppu tulee asiakseen Helsinkiin ostoksille ilman nahkavermeitä/niittejä ja katu-uskottavaa kaveribossea, niin varmaan myyjät ajattelee että A. "tuo on joku maalaisjuntti/tyhmä" tai B. "koska tuo on vartavasten tänne ajellut, niin varmaan myös maksaa mitä vaan".. |
Juustonaksu 23.11.2006 21:24:18 (muokattu 23.11.2006 21:58:54) | |
---|
Mm-m, kaipa se riippuu paljon myös tyypistä. Siis jos tällainen Lahtelainen tavallinen heppu tulee asiakseen Helsinkiin ostoksille ilman nahkavermeitä/niittejä ja katu-uskottavaa kaveribossea, niin varmaan myyjät ajattelee että A. "tuo on joku maalaisjuntti/tyhmä" tai B. "koska tuo on vartavasten tänne ajellut, niin varmaan myös maksaa mitä vaan".. Siniset farkut, ruskea Batistinin kauluspaita ja Cat:in kengät tuskin sisältävät hirveästi niittejä ja nahkaa vyötä lukuunottamatta. Kesällä taisi olla jopa aurinkolasit. =) Mutta varmastihan sillä ensisilmäyksellä on vaikutusta näissä asioissa. Toisaalta, aika äkkiä voi muuttaa käsityksiä, kun osaa esittää täsmällisiä kysymyksiä aiheeseen liittyen. Tosin itse olin käynyt Pupen ja Wilskan kanssa sähköpostivaihtoa edellisenä päivänä niin oli kontakti jo muodostettu jne, vaikkei hinnasta ollutkaan puhetta. Hahaa tulipa mieleen täydellisenä offtopiccina, että sinähän olet se Soundscapes-fani. :) Meidän Galleria-yhteisöön ei ole juuri tullut porukkaa. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Da Make 23.11.2006 23:20:20 | |
---|
No nyt on kyllä tappi otassa ja pahasti. Itse oman Classicini lunastin kyseisestä kaupasta tuossa syksymmällä. Yritin kyllä tingata mutta ei hinta paljoa pudonnut. Saamarin pellet kusettaisivat edes sellaisia tyyppejä, jotka oikeasti ovat niin tyhmiä/rikkaita, että niitä pitääkin kusettaa, eikä kaltaisiani fiksuja ja köyhiä kavereita. Varmaan lähdettyäni myhäilivät, että taas saatiin nyhdettyä jonkun musiikista tietämättömän pässin pennoset. Siellä liikkeessä en enää asioi. ..Vaikka omaa tyhmyyttähän toisaalta kyllä, mutta silti osaa potuttaa. Supportoit US Militarya, hinnat ovat varmaankin laskeneet kampanjan käännyttyä taanoin tappiolliseksi. |
kanka 24.11.2006 00:51:33 | |
---|
Supportoit US Militarya Mahtavaa jos näin on, sinnehän ne rahani haluan ehdottomasti syytää. |
kanka 24.11.2006 00:54:44 | |
---|
Hahaa tulipa mieleen täydellisenä offtopiccina, että sinähän olet se Soundscapes-fani. :) Meidän Galleria-yhteisöön ei ole juuri tullut porukkaa. Hmm, juu, minähän se. Ei taida jengi oikein innostua moisesta taidemusiikista, tosin mikseri.netissä mulla on jopa 15 kannattajaa.. Muutaman esityksen olen tässä syksyllä pitänyt, älyttömän jees ainakin mun mielestä, en tiedä kuuntelijoista. |
ulipalsternak 24.11.2006 18:12:32 | |
---|
Minkämoinen kyseisessä kepissä on toi kaulaprofiili ja paksuus? |
ollikainen 24.11.2006 20:33:41 | |
---|
Mahtavaa jos näin on, sinnehän ne rahani haluan ehdottomasti syytää Toivottavasti oli sarkasmia. Fear the sky, eat the rich,
Just remember Life's a Bitch |
McNulty 24.11.2006 20:35:34 | |
---|
Minkämoinen kyseisessä kepissä on toi kaulaprofiili ja paksuus? Classicissa vai? Pyöreä C-shape... paksuus on lähellä Gibson LP Standard 59-profiilia. Eli reilusti Ibanezia paksumpi ainakin :) "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
ulipalsternak 27.11.2006 15:54:43 | |
---|
885,- Gatorin laukun kera lähtis tollanen. Kantsiiko tota maksaa,kun ei se raha nyt täälläkään ihan puussa kasva? Ja onko noi 750,- ja 795,- laukun kanssa -joista tuolla aiemmin mainittiin- kuinka vanhoja tarjouksia? |
Juustonaksu 27.11.2006 16:07:55 | |
---|
885,- Gatorin laukun kera lähtis tollanen. Kantsiiko tota maksaa,kun ei se raha nyt täälläkään ihan puussa kasva? Ja onko noi 750,- ja 795,- laukun kanssa -joista tuolla aiemmin mainittiin- kuinka vanhoja tarjouksia? Tingi vielä. Kyllä tuo tippuu ainakin kahdeksaan sataan. Maksoin omasta Hellraiserista 850€ laukun kanssa vai 840€ ja siinä oli vissiin 100€ listahintaa enemmän. 820€ laukulla voisin olla tuohon tyytyväinen, mutta tosiaan, kesällä sain tarjouksen viimeksi, kun kävin. Sen jälkeisillä kerroilla en ole kysellyt hintoja. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
ulipalsternak 28.11.2006 13:54:53 | |
---|
Oliko toi Hellraiseri floikallinen,vai ei? |
Migo 28.11.2006 14:02:28 | |
---|
Oliko toi Hellraiseri floikallinen,vai ei? Ei taida olla. En ainakaan itse moista ole nähnyt. Niinpä.. |