KUN raidat pistää soolona yksinään ja vuorotellen, homma toimii oikein mainiosti mutta kun molemmat soittaa päällekkäin, epävireys kuuluu. Hmmm... Taas kerran: A) Kuinka auntettisia niiden äänittetyjen kitaroiden tarvii olla ? Onko sitä "mun soitto on pyhää, siihen ei kosketa !" asennetta soitajissa. B) Onko niissä soitettu kaikki kohdat vähintään 2 kertaa läpi ? Jos on niin, editointia peliin. Yhdestä kitarasta kaks. Noita osia voi jaella kitaroiden kesken, ett tulee tasapuolinen lopputulos. Tietysti, jos niiden soundit eroaa toisistaan paljon, se voi kuulostaa oudolta. Eli samalla tavalla kuin tein itte tossa "metalliriffiskaba 4" kilpailuriffissäni. Harva soittaja soittaa mitään kahta kertaa samalla tavalla. Mä en ainakaan soitannu, joten oli helppo ottaa se "toinen kierto", laittaa se ekan seuraksi (1=L/2=R) ja päinvastoin. |
Hmmm... Taas kerran: A) Kuinka auntettisia niiden äänittetyjen kitaroiden tarvii olla ? Onko sitä "mun soitto on pyhää, siihen ei kosketa !" asennetta soitajissa. - Eipä sitä paljoo siinä vaiheessa katsella kun koko viisu on epiksessä. :) B) Onko niissä soitettu kaikki kohdat vähintään 2 kertaa läpi ? - Kliinit soitettiin vain kertaalleen eikä tuplattu. Säröt tuplattiin mutta säröistä tuota epistä ei huomaakaan. Jos on niin, editointia peliin. Yhdestä kitarasta kaks. Noita osia voi jaella kitaroiden kesken, ett tulee tasapuolinen lopputulos. Tietysti, jos niiden soundit eroaa toisistaan paljon, se voi kuulostaa oudolta. Eli samalla tavalla kuin tein itte tossa "metalliriffiskaba 4" kilpailuriffissäni. Harva soittaja soittaa mitään kahta kertaa samalla tavalla. Mä en ainakaan soitannu, joten oli helppo ottaa se "toinen kierto", laittaa se ekan seuraksi (1=L/2=R) ja päinvastoin. - Jep, edelleen kun biiseistä uupuu osia niin en ole päässyt kokeilemaan kikkoja. Ilmottelen miten toimi tai josko vielä kaipaisin vinkkiä kun aloitan urakan. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |