Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Arttu Wiskari : In the Heat of the Night (Roots)
1 2 3 4
Demostudio
22.11.2006 22:23:52 (muokattu 15.02.2007 13:29:54)
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Arttu Wiskari
Kappaleen nimi: In the Heat of the Night
 
Genre: Roots
 
URL: http://nikopee.com/Wiskari/julkaisut.html (Mp3)
 
Slowblues
 
Kiitos jo etukäteen risuista ja mahdollisista ruususista!
 
Eemil
22.11.2006 22:29:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, tästä ei paskallakäyntimusa parane. Lauluääni on tuttuun tapaan nöyryyttävän hyvä ja bändi soittaa myös hyvin.
 
Katsotaan sitten joskus sitä minua kiihottavaa katetria kun ollaan kahden kesken... -Vilhelmus K100#2
LumPus
22.11.2006 22:33:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artun ääni ei petä koskaan. Bändi toimii kokonaisuudessaan älyttömän hyvin ja solistihan antaa itsestään kaiken mitä lähtee.
Puolenvälin soolofiilistelystä plussat.
 
kid ego
23.11.2006 00:03:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hemmetin hieno biisi kyllä, ja upea ääni. Nyt on paha sanoa mitään kun mä olen kuullut tän jo melkein vuosi sitten ensimmäistä kertaa.
 
Linkkiä lyhentämällä löydätte allekirjoittaneen hienosti väsäämät sivut, jotka ovat kovin vaiheessa. Niistä emme ota toistaiseksi palautetta vastaan. Mutta hei, sieltä löytyy vieraskirja jonne sopii huudella!
Blue Moon
23.11.2006 00:13:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh, pelottavan kova laulusuoritus varsinkin kun biisi vertautuu väkisinkin originaaliesittäjään, itse Ray Charlesiin. Loistava tulevaisuus edessä. Bändi on ammattitaitoinen ja sovitus toimiva mutta Capun vokalisointi vie väkisin ja ansaitusti päähuomion.
 
Twinkle
23.11.2006 00:41:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin tän kanssa kun dadassa tuli esiin, lauluääni on suorastaan helvetin hyvä. Ei minulla muuta, lisää näitä.
 
Puavali
23.11.2006 00:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtava ääni ja päntikin on loistelias. Kyä tuota kuuntelee jo saundin takia.
 
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Jaakko Hyvärinen
23.11.2006 00:55:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No huhhuh...tällästä kaipasinkin tähän iltaan.. Hemmetin kova suoritus niin capulta ja bändiltä ettei voi risuja antaa. Scättäys sai hymyn korviin asti. Hienoa. kertakaikkiaan.
 
Millon tuloo lisää?
 
Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!!
efunkelist
23.11.2006 00:55:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En jaksa analysoida sen kummemmin.
 
Tuomio: Hyvä
 
Jeweli
23.11.2006 00:55:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aijaijai!!! Tää on mannaa, niin mannaa!!!!!
 
Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira
Cut out
23.11.2006 01:02:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio biisi kyllä
 
jogo3000
23.11.2006 03:21:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arttu vetää hyvästi. Jos vertaa vanhoihin bluesvetoihin, on dynamiikkaa aivan eri tavalla.
 
Jos nyt jotain nillittämistä tästä löytyy on taustanauhan jonkinasteinen muovisuus. Näin demona kuitenkin ilmeisesti on tarkoitus toimia Laulajan taidonnäytteenä, ja aivan loistavasti toimiikin.
 
Ei muuta lisättävää.
 
Biisintynkää:
Nails in the neck
Herra Rapu
23.11.2006 09:03:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mightee tiukkaa settiä. Ja soittokin toimii!
 
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
Jabe
23.11.2006 09:17:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erinomaista. Hyvin laulettu ja soitettu. Sen skittasoolon tuplauksen laululla oisin ehkä jättäny väliin. Oisin halunnu siihen vaan kick-ass-tiukan bluesskittasoolon. Mut tää ovvaa makuasia. Kaiken kaikkiaan hieno promo/demo.
 
Uutiset ja mää
ewqqq
23.11.2006 09:26:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulajan demona jees.
Taustat cuullostaa casion demo songilta
ja se ei oo luus.
 
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
Veikko
23.11.2006 09:38:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jumalation kun on komea laulusuoritus, hieno veto piisistä, jota kovin moni ei varmasti "pysty" vetämään. Komeeta kertakaikkiaan, komeeta.
 
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
M-Juhana
23.11.2006 09:41:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapu on kovettu....multa tuli housuun, siis kukkamulta.
 
-i've seen the grand ole opry, and i've met Johnny Cash, if that ain't country, i'll kiss your ass- David Allan Coe
Finlander
23.11.2006 12:26:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aluksi ihan kivat skittariffit. Laulu taattua, varmaa ilmaisua, jossa munakasta botnea. Taustat ja laulu stemmaa keskenään hyvin. Tässä ei ole pyritty liikaan. Vähentäisin vähän keskiääntä, onkohan SM 58 kyseessä? ja bssomöhöä lisää. Stratonoloinen skittasoolo.
 
Itse panisin lopuksi pökköä pesään for on the floorperiaatteella eli jotensakin tahdin muunnoksella. Menee tää näinkin. Aika pitkä biisi sinänsä.
 
Jos jossain kapakassa tää bändi soittaisi en tilaisi wiskiä enempää kuin muutenkaan joisin turruttaakseni haluni itse soittaa soolon tähän vaan olisin leppoisalla keskarilinjalla, nousuhumalassa, hilpeesti kavereiden kanssa jutustellen.
 
ELI = kaiken ei tartte jyrätä kuten kiviaura eteenpäin tai ettenkö sanosi lumiaura Turun maalaiskunnassa ;) ei no mutt tulee lunt nii kaniist... voi vidu ku tuo noi lumiaura prkl taase ajjo ohi ja ei ku lapio esiin VITSI VITSI
 
No ihan kohtuullista bluesslowaria kuitennii ja kapakan näyttävimmän misun kaa tätä ois kiva jorata poski poskee vaste eeeehehehe
 
Finlander
Dana
23.11.2006 13:35:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tällä syttyy. Loistavasti toimii kokonaisuudessaan ja laulu on hurmaava.
Kylmiä ja kuumiaväreitä.
 
Ah.
 
"Tömähtely yltyy ja muuttuu sitten yhtäkkiä. Se hidastuu kumuksi. Sitten hurinaksi."
efunkelist
23.11.2006 13:49:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tällä syttyy. Loistavasti toimii kokonaisuudessaan ja laulu on hurmaava.
Kylmiä ja kuumiaväreitä.
 
Ah.

 
Sammutanko öhö öhö öri öri
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «