gulfstream650 20.11.2006 10:26:46 | |
---|
Jaa thomanni vähän ketkuttaa. Tuohan kympin alennus lähinnä vastaa sitä että toimituskulut on vain 10e eikä 20e kun tuon alennuksen käyttää. Eli periaatteessa ei saa mitään alennusta tuotteista, kulut vain tippuu, vaikka onhan sekin jo jotain. Isoilla yrityksillä on vähän paremmat diilit logistiikkaan kuin pienemmillä. Eli on vara nostaa kuluja omalta kohdalta yhden tilauksen eteen (sitten jos kaikki 1,1miljoonaa rekisteröityä tilaa niin se on jo isompi juttu...). Thomann maksaa enemmän itse toimituskuluistaan kuin tilaaja, jos menee hiemankin paino yli parin kilon... Puhumattakaan junalastillisesta roinaa. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Cathi777 22.11.2006 12:20:03 | |
---|
Thomann maksaa enemmän itse toimituskuluistaan kuin tilaaja, jos menee hiemankin paino yli parin kilon... Puhumattakaan junalastillisesta roinaa. Joo, olen täysin samaa mieltä. Tuo on todella edullinen tuo postimaksu. Tietysti jos sieltä tilaa sillä minimisumma 50e:llä niin ehkä se ei silloin kannata, mutta kyllä se muuten aika edullinen on. Ja jos sitä ei tosiaan pidä alennuksena, että saa koko summasta 10e pois niin kyllähän se vähän oudolta kuulostaa. Only pop music can break my heart... |
Paby 22.11.2006 12:31:43 (muokattu 22.11.2006 12:46:08) | |
---|
Ja jos sitä ei tosiaan pidä alennuksena, että saa koko summasta 10e pois niin kyllähän se vähän oudolta kuulostaa. No, jos pitää tilata Saksasta asti niin tilaukset on sen verta isompia ettei siinä yks 10e tunnu suuntaan tai toiseen. Että ei oo elämä siitä kiinni. Suomestakin saa paikallisilta sen verta alennusta että tommonen nyt saa innosta hyppimään että nyt ne tarjoaa 10e ilmaista rahaa, tilaan heti jotain! Antaisivat puhtaana käteen sen 10e, niin sitten voisin soittaa vaikka viulua. Ja jos ei saa suomalaisista paikoista ees tingittyä hintaa alaspäin, niin voi katsoa peiliin. Sekin jo riittää että käy kuin rutto siellä liikkeessä ja puhuu myyjät läkähdyksiin. "Saat tämän rölöön xx hintaan, kunhan lähdet pois!" Ja tietyistä webshopeista saa ilman toimikuluja, jos tilaa vähän tyyriimpää. musikproduktiv oli näköjään nostanut kulujaan thomannin tasolle. Christ, what would rock and roll be without feedback? |
StJerky 22.11.2006 14:08:01 | |
---|
Ja jos ei saa suomalaisista paikoista ees tingittyä hintaa alaspäin, niin voi katsoa peiliin. Sekin jo riittää että käy kuin rutto siellä liikkeessä ja puhuu myyjät läkähdyksiin. "Saat tämän rölöön xx hintaan, kunhan lähdet pois!" Tinkiminen ja rahasta puhuminen on moukkamaista, kuten myös liian ison hinnan pyytäminen. Tavara otetaan sieltä mistä sen halvimmalla saa ilman mitään kieroiluja. |
KillingMachine 22.11.2006 15:35:33 | |
---|
Oon pari kertaa meinannu tilata tavaraa Thomannilta. En tiedä kannattaako edes, kun postikulut 20 € ja täältä mun paikkakunnalta on tunnin ajomatka lähimpään musaliikkeeseen. Basistit kunniaan. |
gulfstream650 22.11.2006 17:47:23 | |
---|
Oon pari kertaa meinannu tilata tavaraa Thomannilta. En tiedä kannattaako edes, kun postikulut 20 € ja täältä mun paikkakunnalta on tunnin ajomatka lähimpään musaliikkeeseen. Jassoo. Tästä on viiden minuutin säteellä varmaan 5 musakauppaa. Silti joskus on pakko tilata roina ulkomailta. Suomessa tavaraa ei joko ole tai se on liian kallista. Ostamme kamppeet sieltä, mistä järkevästi ja edullisesti saa. Ei silti Kaisaniemenkadun F-Musiikin palvelua voita mikään... Sieltä ostaa mielellään kun vain hinta on kohdallaan ja useimmitenhan se onkin. Svengaa kuin saksanhirvi. |
AH3 22.11.2006 20:55:33 | |
---|
Kyllähän se on vähän niin, että joka puodista löytyy niitä plussia ja miinuksia - pätee hyvin myös Thomanniin. Tuntuu, ette Thomanin kohdalla monta kertaa ne miinukset osuu sinne "halppis" puolelle? Heillä kun löytyy tavaraa huippu halvoista sinne huippu kalliisiin. Omalla kohdalla se "miinus" osui just sinne halppis osastoon, jota nykyään osaan visusti varoa. Mitä tahansa olet ostamassakin, niin hyvä vinkki on - VERTAILE hintoja! Monta kertaa se Thomanni heittää parhaan tarjouksen, näin se vaan on. Niin ja teille jotka suurimpaan ääneen laitatte Thomannin sinne alimpaan helvet... Käykää tutustumassa heidän liikkeeseen, ei Saksa nyt niin kaukana ole. Samalla voi täydentää puoli ilmaiseksi ne "soitto-liemet". :) |
gulfstream650 22.11.2006 21:08:41 | |
---|
Kyllähän se on vähän niin, että joka puodista löytyy niitä plussia ja miinuksia - pätee hyvin myös Thomanniin. Tuntuu, ette Thomanin kohdalla monta kertaa ne miinukset osuu sinne "halppis" puolelle? Heillä kun löytyy tavaraa huippu halvoista sinne huippu kalliisiin. Omalla kohdalla se "miinus" osui just sinne halppis osastoon, jota nykyään osaan visusti varoa. Mitä tahansa olet ostamassakin, niin hyvä vinkki on - VERTAILE hintoja! Monta kertaa se Thomanni heittää parhaan tarjouksen, näin se vaan on. Niin ja teille jotka suurimpaan ääneen laitatte Thomannin sinne alimpaan helvet... Käykää tutustumassa heidän liikkeeseen, ei Saksa nyt niin kaukana ole. Samalla voi täydentää puoli ilmaiseksi ne "soitto-liemet". :) Jos joku on sinne Nürnbergin liepeille menossa, niin kannattaa kilauttaa Thomannille... Tarjoavat eväät ja vielä hotellitkin päälle. Thomskun suomalaisjengi on kivaa porukkaa. Svengaa kuin saksanhirvi. |
fenderisti 22.11.2006 21:31:55 | |
---|
Nyt tuli tälläinen onkelma että jos olen tilannut jo jotain niin saanko lisättyä tilauksen jotain jos paketti ei ole vielä lähtenyt? |
Tympee Huttunen 22.11.2006 21:34:54 | |
---|
Nyt tuli tälläinen onkelma että jos olen tilannut jo jotain niin saanko lisättyä tilauksen jotain jos paketti ei ole vielä lähtenyt? Soittoa perään tai mailia. |
Nyt tuli tälläinen onkelma että jos olen tilannut jo jotain niin saanko lisättyä tilauksen jotain jos paketti ei ole vielä lähtenyt? Yritähän ottaa ihan reilusti Thomanniin yhteyttä. Ripeä tosin pitää olla, peli on menetetty kun paketti lähtee. . |
fenderisti 22.11.2006 21:38:46 | |
---|
Joo ei tässä mitään hätää ole kun tilaamani tuotteet eivät ole ihan heti tulossa. |
Schnowotski 22.11.2006 22:06:24 | |
---|
Yritähän ottaa ihan reilusti Thomanniin yhteyttä. Ripeä tosin pitää olla, peli on menetetty kun paketti lähtee. Jeps. Kesällä kun teräskielistä akustista olin tilaamassa ja parin kuukauden odottelun jälkeen päädyin vähemmän houkuttelevaan, tuli niitä miellyttävämpiä tietenkin heti seuraavana päivänä heille varastoon. Suostuivat kuitenkin muuttamaan tilausta. |
Fearitus 22.11.2006 22:13:52 | |
---|
Itse tilasin uuden kitaravahvarin, johdon, kieliä, ym. pientä roipetta keväällä. Kaikki toimi erinomaisesti ja tavarat olivat vajaassa viikossa lähi postissa ja täysin toimivina. Ainut pikku miinus oli yksi puuttuva ruuvi vahvarista, mut eipä ollut iso homma ruuvata kiinni tassu. Nyt aattelin taas joululahjoja kaverin kanssa tilailla, kun lupaavat hemmetinmoisia alennuksia (lue. 10€) :D Tässä vaiheessa ei siis ole mitään negatiivistä sanottavaa isosta teestä. "Life is 2 short, so live it to the max!" |
Seba 26.11.2006 23:09:50 (muokattu 26.11.2006 23:10:22) | |
---|
Thomann maksaa enemmän itse toimituskuluistaan kuin tilaaja, jos menee hiemankin paino yli parin kilon... Puhumattakaan junalastillisesta roinaa. Höpöhöpö. Eiköhän tuon kokoisella talolla ole sellaiset sopimukset upsien ja deehooällien kanssa niin, ettei ole mitään väliä minkä kokoinen paketti menee, niin hinta on sama. Jos sellaisen sopimuksen pystyy tekemään suomessakin, niin eiköhän onnistu saksassakin, vai luuletteko todellakin että ne lähettelee jotain kamaa, ja vielä maksavat siitä itse? |
poppamies 26.11.2006 23:49:19 | |
---|
Höpöhöpö. Eiköhän tuon kokoisella talolla ole sellaiset sopimukset upsien ja deehooällien kanssa niin, ettei ole mitään väliä minkä kokoinen paketti menee, niin hinta on sama. Jos sellaisen sopimuksen pystyy tekemään suomessakin, niin eiköhän onnistu saksassakin, vai luuletteko todellakin että ne lähettelee jotain kamaa, ja vielä maksavat siitä itse? Minulle kaikki paketit. Isot ja pienen on aina tullut postin kautta. Posti ei neuvottele hinnoista. G-strings are for strippers! |
sammakko54 27.11.2006 09:40:57 | |
---|
Olisin lähettämässä tilausta thomanille, niin miten on jos tilaa paljon kaikkea pikkujuttuja säröpedaalia, kapuloita, pari mikkiä ym. niin onko suurempi vaara ettei oikeat tavarat tulekkaan perille? Tai jotain saattaa paketista unohtua? Luin tuolta kauhujuttuja näitten selvittelyistä sitten jälkeenpäin. ö |
gulfstream650 27.11.2006 13:04:03 | |
---|
Höpöhöpö. Eiköhän tuon kokoisella talolla ole sellaiset sopimukset upsien ja deehooällien kanssa niin, ettei ole mitään väliä minkä kokoinen paketti menee, niin hinta on sama. Jos sellaisen sopimuksen pystyy tekemään suomessakin, niin eiköhän onnistu saksassakin, vai luuletteko todellakin että ne lähettelee jotain kamaa, ja vielä maksavat siitä itse? Tiedän, että tässä vastikään minulle tullut lähetys maksoi Thomannille 64,10 euroa. Firmamme maksoi 20 euroa miinus arvonlisäveron. Ei se ole höpö höpöä. Ei tavara flat ratella maailmalla liiku. Svengaa kuin saksanhirvi. |
humppahanuristi 27.11.2006 13:10:39 | |
---|
Kyllähän se on vähän niin, että joka puodista löytyy niitä plussia ja miinuksia - pätee hyvin myös Thomanniin. Tuntuu, ette Thomanin kohdalla monta kertaa ne miinukset osuu sinne "halppis" puolelle? Heillä kun löytyy tavaraa huippu halvoista sinne huippu kalliisiin. Omalla kohdalla se "miinus" osui just sinne halppis osastoon, jota nykyään osaan visusti varoa. Mitä tahansa olet ostamassakin, niin hyvä vinkki on - VERTAILE hintoja! Monta kertaa se Thomanni heittää parhaan tarjouksen, näin se vaan on. Niin ja teille jotka suurimpaan ääneen laitatte Thomannin sinne alimpaan helvet... Käykää tutustumassa heidän liikkeeseen, ei Saksa nyt niin kaukana ole. Samalla voi täydentää puoli ilmaiseksi ne "soitto-liemet". :) Ei se nyt niin monta kertaa ole, kun katsot "merkkituotteiden" hintoja. Yleensä halvalla saa T-kaupan omia merkkejä mutta ei juuri muita. Jos on tietysti hankkimassa jotain tuotetta mahdollisimman halvalla ja merkillä ei ole väliä, niin sitten. Ja on meilläkin paljon t-tavaraa. On kyllä paljon muutakin. Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta kaveripiirin painostuksesta eivät kehtaa |
PLing 28.11.2006 09:59:45 | |
---|
Kitara ja muuta pikkusälää on tullut tilattua, ihan ajallaan ja hyvin pakattuina tulivat. Ja olivat mitä pitikin. Doh, nakki. |