Aihe: Highwooddrums.co.uk
1 2
Wiitala
22.11.2006 14:50:55
Tekisipä mieleni rakennella uusi etno-basari. Nykyisen myötä on taas paljon kehitysideoita mielessä...

18"x4" runko = _45
18" puuvanne = _35

Tail Plane BassDrum Lugs, Black Nickel, 10-pack = _23
Die Cast BassDrum Claw, Black Nickel, 10-pack = _30
Delux Spurs, Black Nickel = _55

White Poly Washer, 20-pack = _3

Elikkästen, loppusumma = _191 = 282€

Tähän suunnittelin viimeistelyksi vain tumman mahongin väristä pulveripetsiä, ja puuvahaa päälle. Lakattu rumpu ei mielestäni ole yhtä hieno kuin vahattu, ja toiseksi lakkaus on oikeasti liian vaativaa hommaa.

Sain ilmeisesti kurssikavereista lisää halukkaita kimppapimppatilaukseen, joten ei rahdistakaan tulisi hirveästi lisäkustannuksia. Unelmien basari alle kolmensadan - panisin.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
efunkelist
22.11.2006 20:07:57

pulveripetsiä, ja puuvahaa päälle. Lakattu rumpu ei mielestäni ole yhtä hieno kuin vahattu, ja toiseksi lakkaus on oikeasti liian vaativaa hommaa.

Puu on parasta värjätä kyä petsillä. Puu saa näyttää puulta. Ja puupää rumpali coolilta. Tosin mä näytän aina munapäältä.
Wiitala
23.11.2006 00:12:59
Puu on parasta värjätä kyä petsillä. Puu saa näyttää puulta. Ja puupää rumpali coolilta. Tosin mä näytän aina munapäältä.

Muna = long = progressive = good = cool?
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
efunkelist
23.11.2006 00:40:12

Muna = long = progressive = good = cool?

Tässä tapauksessa lauseke on epätosi ensimmäisen yhtäläisyysmerkin kohdalla

Sain täsmentävää sähköpostia highwoodilta. Olin sitten linkittänyt referenssini niin sanotusti päin huittua. Kertois nyt vaan kustannusarvionsa, virveliin tulisi siis ihan puuvanteet jopa. Kops kops, sano.
efunkelist
26.11.2006 19:37:55

Ei tullu vielä vastausta highwoodilta mitä mun tammiset maksais mutta alkaa tuntua siltä ettei kitaristi sittenkään hukuttaisi rahojaan noihin. En mahda sille mitn, mutta kun samoilla rahoilla saisin vaikka mitä luksusta kitarasettiini. Tai vaikka uuden kitaran. GAS on paha. Olen halunnut stratoonkin uusia mikkejä jo vuosia...

Taidan rummutusperversiotani varten hommata jotku halppikset ja lopuilla sellasta millä jotain osaan tehdäkin. ääh argh vaikeaa on päätöstenteko kun säästötili sanoo "no nyt viimein pystyis hommaa sen ja senkin kitarahärpäkkeen"
:/

en tiä mikä ois kipukynnys tammirumpujen hinnalle. saispa pian tietää niin vois tehä päätöksiä. ensi viikolla kyllä jotain tilaan jostain, raha on pyöreää siis kiertämään luotu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)