Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 541 42 43 44 45131 132 133 134 135
Ben_D
18.11.2006 17:34:38

Eikö tällä paskanjauhamisella ole mitään rajaa? Musiikki puhukoot puolestaan....
http://www.fiercemetal.org
KTULU
18.11.2006 17:46:34
^Erittäin hyvin sanottu siellä perällä.
Vihaan warettajia ja kotipolttajia.
Räkkipeli
20.11.2006 09:44:05
Enpä olisi uskonut että joku ottaa Slayerin sanoitukset edes jollain tasolla tosissaan. Tai kuvittelevat että bändi itse ottaa. Hoho. Tollanen meininki vaan sattuu sopimaan Slayeriin täydellisesti. Vähän sama juttu kun kitarasoolojen kanssa, tavallaan. Vedetään kieli poskessa jutut kunnolla yli.

Kuka on ottanut? kuka kuvitellut? virka, sillä minusta kukaan ei vielä tähän mennessä.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Sahtimies666
20.11.2006 14:33:10
Parahin Ben_D eikös tää nyt kuiteki oo keskusteluun tarkotettu tää topik?
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Ben_D
20.11.2006 16:59:54 (muokattu 20.11.2006 17:07:29)

Parahin Ben_D eikös tää nyt kuiteki oo keskusteluun tarkotettu tää topik?

Nimeonmaan keskusteluun...ei hevonkakkaan.
Disposable
20.11.2006 18:06:03
Kuka on ottanut? kuka kuvitellut? virka, sillä minusta kukaan ei vielä tähän mennessä.

Taisipa viitata (ainakin osittain) minuun. Otin opikseni, ja riennän kuuntelemaan Flesh Stormia ja Jihadia hieman löysäpipoisemmin mielin.
"Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous
RjW
20.11.2006 18:44:50
Taisipa viitata (ainakin osittain) minuun. Otin opikseni, ja riennän kuuntelemaan Flesh Stormia ja Jihadia hieman löysäpipoisemmin mielin.

No en nyt keneenkään erityisesti. Mun käsittääkseni toi Slayerin linja on pysyny aikalailla samana 80-luvun alkupuolelta lähtien, jolloin noi jutut olivat vaan kivaa rock ja metalli -kuvastoa. Esim. vois verrata vaikka Mötiköitten Shout At The Deviliin. Tai sitten vaikka Venomiin.
BMF
20.11.2006 22:14:56
Slayer sais kyllä uudistaa tuota keikkasettiään, joka kerta kuulee ne samat biisit. Divineltäkin löytyisi vaikka millä mitalla hyvää materiaalia keikoille.
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Räkkipeli
21.11.2006 10:25:00
Slayer sais kyllä uudistaa tuota keikkasettiään, joka kerta kuulee ne samat biisit. Divineltäkin löytyisi vaikka millä mitalla hyvää materiaalia keikoille.

Niin, mä vähän yllätyin helsingissä et kuinka "tavanomainen" setti oli loppujen lipuksi. Odotin uudelta albumilta paria biisiä lisää. Luulin että alottaisivat jollain muulla ku disaipelilla, mutta en tosiaan valita! aina se on yhtä hauskaa!
Jööhannes
21.11.2006 16:02:41
Niin, mä vähän yllätyin helsingissä et kuinka "tavanomainen" setti oli loppujen lipuksi. Odotin uudelta albumilta paria biisiä lisää. Luulin että alottaisivat jollain muulla ku disaipelilla, mutta en tosiaan valita! aina se on yhtä hauskaa!

Minä yllätyin taas että miten paljon uudelta levyltä soitettiin :) Jenkkikiertueen settilistassa ei ollut uudelta levyltä muita biisejä kuin Cult. Tosin sanoihan King joskus Metal Hammerissa, että Amerikassa ei tunneta niin hyvin uutta materiaalia, vaan lähinnä klassikoita. Euroopassa on enemmän tätä old school -porukkaa, jotka yhä seuraavat bändiä. Ja samaan syssyyn Lombardo heitti, että jos jengi ei kuule keikalla Angel Of Deathia tai Raining Bloodia, niin he tuntevat tulleensa petetyiksi ja vaativat vielä rahansa takaisin :)
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Cliff1
21.11.2006 17:11:09
Minä yllätyin taas että miten paljon uudelta levyltä soitettiin :) Jenkkikiertueen settilistassa ei ollut uudelta levyltä muita biisejä kuin Cult. Tosin sanoihan King joskus Metal Hammerissa, että Amerikassa ei tunneta niin hyvin uutta materiaalia, vaan lähinnä klassikoita. Euroopassa on enemmän tätä old school -porukkaa, jotka yhä seuraavat bändiä. Ja samaan syssyyn Lombardo heitti, että jos jengi ei kuule keikalla Angel Of Deathia tai Raining Bloodia, niin he tuntevat tulleensa petetyiksi ja vaativat vielä rahansa takaisin :)

Samaa ihmettelin minäkin! Tosin ensimmäistä kertaa pääsin bändiä livenä todistamaan, joten olihan noi "perintiset" ihan mukava kuulla... :)
Ben_D
21.11.2006 22:45:44

Sikäli olis kiva kuulla uusia biisejä setissä, että noi samat rallit ovat soineet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kymmenisen vuotta. Uudelta olis juu saanu tulla enemmän matskua samoin kun Hell Awaitsilta. Uusi Slayer on joka kuuntelukerralla vaan parempi. Loistava levy. Parasta tänä vuonna.
Ben_D
21.11.2006 22:46:39 (muokattu 21.11.2006 22:46:46)

Tupla.
Jööhannes
21.11.2006 22:52:08
Sikäli olis kiva kuulla uusia biisejä setissä, että noi samat rallit ovat soineet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kymmenisen vuotta. Uudelta olis juu saanu tulla enemmän matskua samoin kun Hell Awaitsilta. Uusi Slayer on joka kuuntelukerralla vaan parempi. Loistava levy. Parasta tänä vuonna.

Jepulista, varsinkin viisi ensimmäistä rallia on sellaista nannaa että huhhuh. Ja tottatosiaan, vaikka levyä on tullut luupitettua jo ihan liikaa, silti se kuulostaa aina vain paremmalta. Slurps.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
BMF
22.11.2006 02:30:46
Edelleenkin painotan. Eikö kukaan tykkää Divine Interventionen materiaalista vai kuinka, Killing Fields, Sex. Murder. Art, Circle of Beliefs, Serenity In Murder yms. Näitä suotaisi minun mielestä nähdä edes joskus keikoilla.
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
e r s k i
22.11.2006 07:25:19
Edelleenkin painotan. Eikö kukaan tykkää Divine Interventionen materiaalista vai kuinka, Killing Fields, Sex. Murder. Art, Circle of Beliefs, Serenity In Murder yms. Näitä suotaisi minun mielestä nähdä edes joskus keikoilla.

Divine on mun mielestä yksi parhaista Slayer-kiekoista. En ole ikinä tajunnut miksi sitä ei noteerata kunnolla. Kaikki edellämainitut biisit on mullekkin pelkkiä hittejä. Rumpalina arvostan levyä myös soiton osalta. Bostaph jyystää fillejä ja juttuja sellaisella raivolla, että oksat pois. Esim. avausraita menee rumpujen osalta jo lähelle deathmetallia. Ehkä levy ei sitten tyylillisesti sijoitu Slayer-kaanoniin. Heikko lenkki albumilla on toki saundit, jos vertaa muihin levyihin. Unholy Alliancessa harmitti kun ei tullut muistaakseni ainoataan biisiä levyltä.
Räkkipeli
22.11.2006 08:41:26

Kyl nimikko jyrää hienosti Live Intruusonissa!
Ben_D
22.11.2006 08:55:01

Kaikki Slayerin levyt GHUS lukuunottamatta ovat hyviä.
zuppermuhle
22.11.2006 08:58:49
Kaikki Slayerin levyt - - ovat hyviä.

Korjasin vakavan erheen :) Minusta God Hates Us All on myös hyvä levy.
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)