Aihe: SM-Liiga 2006-2007
1 2 3 4 536 37 38 39 4063 64 65 66 67
Randomizer
20.11.2006 18:50:29
Meinasin sanoa että tää jätkä on sunnuntaiseuraaja, mutta eipä taida kiekkoa seurata edes sunnuntaina. :D

Eipä sillä väliä ku nykyään ei pelata ees Sunnuntaina enää.
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
Anonymous-jazz
20.11.2006 22:54:39

Eipä sillä väliä ku nykyään ei pelata ees Sunnuntaina enää.

Kiitos vaan anal+ ja rahan valta että kiekkoa ei enää näe kukaan Sunnuntaina.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Mikaelo
21.11.2006 10:03:57 (muokattu 21.11.2006 10:06:09)

Olen kanssasi samaa mieltä. Jääkiekko ansaitsee arvoisensa puitteet, ja Canalilla tehdään asian eteen hyvää työtä, vaikka kovin pitkä matka on vielä esim. Hockey Night in Canada ohjelmaan. Nelosen lauantain SM-liigan kierros-ennakko on askel oikeaan suuntaan, mutta kovin köykäinen vielä tässä vaiheessa. Sunnuntain viikkomakasiinin onnistun aina missaamaan.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
masterhat
21.11.2006 10:37:55
kyl hockey night oli rautaa. mukava katsoa sunnuntain krapulois lätkää ja tiistai-torstain koosteet oli myös tosi hyvin toteutettuja
Head like a hole
Veikko
21.11.2006 11:50:02

Kiitos Canalille siitä, että mun telkusta tulee kiekkoa melkein joka päivä SM-liigaa, änäriä ja Elitserieniä.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Ben_D
21.11.2006 12:34:00

Kiitos Canalille siitä, että mun telkusta tulee kiekkoa melkein joka päivä SM-liigaa, änäriä ja Elitserieniä.

Samma här...Valioliiga ja Seria A päälle. Oli mieluinen isänpäivälahja tämä Canal+.
http://www.fiercemetal.org
Oceancalibra
21.11.2006 14:23:26
Jes, tänään Canalilta tulee klo: 18.30 _SM-liiga: HIFK - Kärpät
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
kk80
21.11.2006 16:14:21
kyl hockey night oli rautaa.

Sarkasmia? Toivottavasti... Kolmosen Hockey Night oli niin karmeaa katseltavaa / kuuneltavaa ettei pahemmasta väliä. Putte & Anu parivaljakkoon verrattuna Mertarantakin on selostajien aatelia. Kaukalon laidallakin seisoi aina jokin toope kyselemässä tyhmiä. Tauoilla ei juteltu henkeviä jääkiekosta vaan keskityttiin johonkin "parhaat paikat" ja "saarioisen kiekkojuniori 1997" tyylisiin kampanjoihin. Poikittaista jokaiselle joka on poiminut noista surkuhupaisista jäkis pätkistä sloganeita tyyliin "läheltä ylös" tai "ylämummo"...

Itselläni ei näy Canal+ mutta olen silti vakuuttunut siitä, että suomalaiselle jääkiekolle teki hyvää irrottautua maikkarin kaltaisesta puupääkanavasta.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
masterhat
21.11.2006 17:59:47
Sarkasmia? Toivottavasti... Kolmosen Hockey Night oli niin karmeaa katseltavaa / kuuneltavaa ettei pahemmasta väliä. Putte & Anu parivaljakkoon verrattuna Mertarantakin on selostajien aatelia. Kaukalon laidallakin seisoi aina jokin toope kyselemässä tyhmiä. Tauoilla ei juteltu henkeviä jääkiekosta vaan keskityttiin johonkin "parhaat paikat" ja "saarioisen kiekkojuniori 1997" tyylisiin kampanjoihin. Poikittaista jokaiselle joka on poiminut noista surkuhupaisista jäkis pätkistä sloganeita tyyliin "läheltä ylös" tai "ylämummo"...

Itselläni ei näy Canal+ mutta olen silti vakuuttunut siitä, että suomalaiselle jääkiekolle teki hyvää irrottautua maikkarin kaltaisesta puupääkanavasta.

mikäs sen parempaa kuin samaistua jutiin..
Head like a hole
Veikko
21.11.2006 21:15:02
HOHO ja Lehto torjui kauden ensimmäisen voiton Kahvaralle. Mikä saavutus menestyksekkäälle kahvakiekkoiluseuralle.

Hoho, nyt se torjui jo toisen voiton ja nyt kaatui Jokerit tuo Suomen hauskin jääkiekkoseura.
Ben_D
21.11.2006 22:52:05

Hoho...Kerho palas taksin voittojen tielle. Hyvä, että Svensson lähti. Ei vahvistus millään asteikolla mitattuna.
Anonymous-jazz
21.11.2006 23:59:34

Hoho, nyt se torjui jo toisen voiton ja nyt kaatui Jokerit tuo Suomen hauskin jääkiekkoseura.

ja sillä on huima torjuntaprosentti 88,28 (sis. 3 voittoa, 2 tasuria ja 5 tappiota).
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Ben_D
22.11.2006 08:14:57

Jeps, ettekä ees voittaneet vaikka on noin paska molke ;-)

Anna todellisen jääkiekkoasiantuntijan länkyttää...tietää näemmä hokista yhtä paljon kun meidän osaston sihteeri. Lehto kyllä hörppäs Tuulolan maalin eilen :)
Veikko
22.11.2006 08:33:50
. Lehto kyllä hörppäs Tuulolan maalin eilen :)

Niin teki ja komeesti hörppäskin.
Mikaelo
22.11.2006 09:47:51 (muokattu 22.11.2006 09:49:59)

mikäs sen parempaa kuin samaistua jutiin..

Mikä tahansa?

Kudroc-Kuukka
Tähtisalo-Savolainen
Lehtivuori-Tuomanen

Sivussa Alen, Petriläinen, Niemi, Jääskeläinen, Lehtivuori, Mielonen sekä Näppilä.

Tuolla "pakistolla" voitto Lukosta on kyllä mahtava suoritus. Kudroc urakoi "ihan kivat" 27 minuuttia. Kiitokset muuten vaan lugulaisille kun lainasitte Tähtisaloa. This one is a keeper.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
Ben_D
22.11.2006 10:18:53 (muokattu 22.11.2006 10:31:12)

Sivussa Niemi, Jääskeläinen, Lehtivuori, Mielonen sekä Näppilä.

Ketä nää on? A-junnuja?
masterhat
22.11.2006 13:26:06
siis oikestihan se on alun huvituksen jälkeen jo ärsytävää kun juti kommentoi joka pelissä samat termit läpi: "Hawajiii, hawajiii, Älä Lähre sinne, Kis kis.." niin, tiedäte kyllä. mutta sitten kun pääsee ärsytyksen yli ja alkaakin fanittamaan jutia.. vaikea selittää.

Kuvitellaan että alkaisin fanittamaan megadethiä koska niillä on hauskat tukat, tyhmiä biisejä, ja ( ollut ainakin) valkoiset varsilenkkarit.. Joku asia on jo niin tyhmä ja hauska, että sitä ikään kuin huvikseen fanittaa.
Head like a hole
Dunga
23.11.2006 21:21:37
Pata alkaa osoittaa elonmerkkejä, maalivahtipeli ainakin viime peleissä kunnossa.
Paskallakin on tekijänsä.
Veikko
23.11.2006 21:42:49
Pata alkaa osoittaa elonmerkkejä, maalivahtipeli ainakin viime peleissä kunnossa.

No jaa, voitto joukkueesta jolla ei ole oikeastaan lainkaan puolustusta saati valmenusta ja itsetunto rippeetki alkaa varmaan loppumaan. Komeita maaleja kyllä teitte.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)