Teijo K. 21.11.2006 14:55:59 | |
---|
Nuoruuden innolla tuntuu väki listaavan suosikkilevyjään. Minusta on aika harvassa täydelliset levyt. Jethro Tull: Aqualung on aika lähellä. Minusta kaikki kappaleet hyviä. No mitäs sitten pitäisi listata? Inhokkilevyjä? Eiköhän ne suosikeiksi päädy juuri siitä syystä että ne on kuulijasta niin hyviä. |
StJerky 21.11.2006 14:58:56 | |
---|
No mitäs sitten pitäisi listata? Inhokkilevyjä? Eiköhän ne suosikeiksi päädy juuri siitä syystä että ne on kuulijasta niin hyviä. Joopa joo, mutta tuskin voi ottaa vakavasti jos listataan vaikka kaikki Iron Maidenin tai Opethin levyt täydellisiksi. |
carnation 21.11.2006 15:05:08 | |
---|
Joopa joo, mutta tuskin voi ottaa vakavasti jos listataan vaikka kaikki Iron Maidenin tai Opethin levyt täydellisiksi. Ne on niitä fanipoikalistauksia. Ei niitä kannata ottaa vakavasti :) "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
gorgonoidi 21.11.2006 15:49:09 | |
---|
Joopa joo, mutta tuskin voi ottaa vakavasti jos listataan vaikka kaikki Iron Maidenin tai Opethin levyt täydellisiksi. Mitä tekee Opeth tuollaisessa lauseessa? :) |
-Cale 21.11.2006 17:14:12 | |
---|
|
Lennu 21.11.2006 17:31:46 | |
---|
Kyllä se on varmaan tämä Mestariharmonikkojen Haitari-Paraati. Mandshurian Kukkuloilla, Uralin Pihlaja, Säkkijärven Polkka yms. Mahtavaa! " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
Informaatiokameli 21.11.2006 20:24:41 | |
---|
RISTOn Aurinko Aurinko Plaa Plaa Plaa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali |
Rattata 21.11.2006 20:29:09 | |
---|
Lähes mahdotonta sanoa koska kuuntelen levyjä aina kokonaisuuksina. Todella harvassa on myös levyt joista pystyisin lonkalta sanomaan esim. parhaimman biisin. D'oh! |
Joopa joo, mutta tuskin voi ottaa vakavasti jos listataan vaikka kaikki Iron Maidenin tai Opethin levyt täydellisiksi. No ei sen vakavammin kuin mitään muutakaan mielipideasiaa. Tuskin tämä nyt on vakavasti otettavaksi tarkoitettukaan... |
ekikoo 21.11.2006 22:35:36 | |
---|
In Flamesin Clayman. Jokaisen kappaleen kuuntelee mielellään. Toki joskus joku ralli saattaa kyllästyttää, mutta ei se yksittäistä kappaletta huonoksi tee. Bob Marley & The Wailersin Survival. Monet biisit eivät niin kauhean kummoisia ole, mutta ei ne todellakaan huonoja ole. Mukava fiilis tulee kun kuuntelee moista 'letkeää' shittiä. Sama pätee Opethin Damnationiin, paitsi että siinä Jokainen kappale on hieno. Opethilta löytyis muitakin tälllaisia, mutta niitä ei näköjään saa sanoa. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Planetist 21.11.2006 22:48:36 | |
---|
Nyt tuli mieleen taas yksi. Prince & The Revolution - Purple Rain Jokainen biisi on omalla tavallaan hieno popkappale. Tunnelman vaihtuessa let's go crazyn rokkailusta nimibiisin herkkään tunnelmaan ja hienoon jousilopetukseen. Tarttuvia kosketinkoukkuja, hyviä riffejä ja hienoja melodiota. Nerokkaita kertosäkeitä jotka jäävät päähän soimaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa, mutta mielelläänhän niitä kuunteleekin. Suvereeni taidonnäyte Princeltä joka on kirjoittanut, tuottanut ja sovittanut levyn kaikki biisit, lukuunottamatta computer blueta jolla bändinsäkin osallistui kirjoittamiseen. |
lethus1 22.11.2006 08:56:48 | |
---|
No mitäs sitten pitäisi listata? Inhokkilevyjä? Eiköhän ne suosikeiksi päädy juuri siitä syystä että ne on kuulijasta niin hyviä. Joopa joo, mutta tuskin voi ottaa vakavasti jos listataan vaikka kaikki Iron Maidenin tai Opethin levyt täydellisiksi. Ne on niitä fanipoikalistauksia. Ei niitä kannata ottaa vakavasti :) Minä listasin vain viisi Opethin levyä, en kaikkia. Ota vakavasti. Riittääkö perusteluksi se, ettei näillä viidellä levyllä ole huonoja sekunteja(kaan) kuin yhden käden sormilla laskettavaksi. Huonoja biisejä nolla, hemmetin hyviä biisejä jokainen. Minusta riittää. Mutta koska bändi on melko uusi, olen fäni ja kaikkea, vastaustani ei voi hyväksyä. Vompatti. |
gorgonoidi 22.11.2006 14:58:31 | |
---|
Minä listasin vain viisi Opethin levyä, en kaikkia. Ota vakavasti. Riittääkö perusteluksi se, ettei näillä viidellä levyllä ole huonoja sekunteja(kaan) kuin yhden käden sormilla laskettavaksi. Huonoja biisejä nolla, hemmetin hyviä biisejä jokainen. Minusta riittää. Mutta koska bändi on melko uusi, olen fäni ja kaikkea, vastaustani ei voi hyväksyä. Ööö.. Siis Opethko uusi? :) Itse listaisin että kolme tai neljä Opeth levyä on täydellisiä. |
Randomizer 22.11.2006 15:12:28 | |
---|
Hyvällä omalla tunnolla voi sanoa että kaikki Opethin levyt, paitsi ehkä ensimmäinen, ovat levyjä joissa ei ole yhtään HUONOA kappaletta. Ehkä hiukan tasaisempia kohtia joissakin biiseissä, mutta oikeasti ei voi sanoa että olisi yhtään HUONOA kappaletta. Sanokaapa joku huono Opethin kappale? Minä en ainakaan löydä. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
gorgonoidi 22.11.2006 15:22:39 | |
---|
Hyvällä omalla tunnolla voi sanoa että kaikki Opethin levyt, paitsi ehkä ensimmäinen, ovat levyjä joissa ei ole yhtään HUONOA kappaletta. Ehkä hiukan tasaisempia kohtia joissakin biiseissä, mutta oikeasti ei voi sanoa että olisi yhtään HUONOA kappaletta. Sanokaapa joku huono Opethin kappale? Minä en ainakaan löydä. öööö.... Wreath on omasta mielestäni huonoin, mutta meni kyllä hieman sormi suuhun. |
apua-mies 22.11.2006 15:47:57 | |
---|
Hyvällä omalla tunnolla voi sanoa että kaikki Opethin levyt, paitsi ehkä ensimmäinen, ovat levyjä joissa ei ole yhtään HUONOA kappaletta. Ehkä hiukan tasaisempia kohtia joissakin biiseissä, mutta oikeasti ei voi sanoa että olisi yhtään HUONOA kappaletta. Sanokaapa joku huono Opethin kappale? Minä en ainakaan löydä. miksei voi sanoa ettei ole huonoja kappaleita? ei se opeth nyt aina niin upean mahtava täydellinen maailman paras upein hyvyyttä mahtavuutta parhautta ole. musta isolation years (ghost reveries) ja a fair judgement (deliverance) on huonoja. myös damnationilla on muutama sellanen viisu, jotka on vaan tosi tylsiä. opeth -lasit pois silmiltä (ja korvilta) |
Randomizer 22.11.2006 17:12:43 | |
---|
miksei voi sanoa ettei ole huonoja kappaleita? ei se opeth nyt aina niin upean mahtava täydellinen maailman paras upein hyvyyttä mahtavuutta parhautta ole. musta isolation years (ghost reveries) ja a fair judgement (deliverance) on huonoja. myös damnationilla on muutama sellanen viisu, jotka on vaan tosi tylsiä. opeth -lasit pois silmiltä (ja korvilta) öö wtf, A Fair judgement huono biisi? No kaikkihan me olemme erilaisia ja korvamme suodattavat eri tavalla, mutta tuota biisiä ei kyllä hyvällä tahdollakaan voi sanoa huonoksi biisiksi! Ja Isolation Yearshan on todella hyvä levyn lopettava haikea biisi. Toimii loistavasti --> ei ole huono biisi, piste. Mutta kuten jo sanoin kaikilla meillä on yksilölliset mielipiteet ja kuuloaistimme suodattavat erilailla ääniä. :p Oikeasti minä en löydä yhtään HUONOA kappaletta Opethilta (ensimmäiseltä levyltä en osaa sanoa kun en ole kuunnellut). Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
gorgonoidi 22.11.2006 18:12:44 | |
---|
öö wtf, A Fair judgement huono biisi? No kaikkihan me olemme erilaisia ja korvamme suodattavat eri tavalla, mutta tuota biisiä ei kyllä hyvällä tahdollakaan voi sanoa huonoksi biisiksi! Ja Isolation Yearshan on todella hyvä levyn lopettava haikea biisi. Toimii loistavasti --> ei ole huono biisi, piste. Mutta kuten jo sanoin kaikilla meillä on yksilölliset mielipiteet ja kuuloaistimme suodattavat erilailla ääniä. :p Oikeasti minä en löydä yhtään HUONOA kappaletta Opethilta (ensimmäiseltä levyltä en osaa sanoa kun en ole kuunnellut). Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi ja jos vaikka jokin biisi Opethilta olisi hieman kehnompi, niin siitä silti löytyy aina helmi kohtia ja näin ollen Opethilla ei ole yhtään paskaa biisiä. Takaisin aiheeseen---> |
Lennu 22.11.2006 18:28:53 | |
---|
Nyt olis varmaan hyvä hetki kuunnella edes joku biisi Opethilta. Saako sitä imutettua jostain netistä, yhtään en viittis maksaa? " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
Milkop 22.11.2006 18:42:09 | |
---|
Nyt olis varmaan hyvä hetki kuunnella edes joku biisi Opethilta. http://www.myspace.com/opeth Sieltä löytyy. Tosin maispeis on ihan karmea viritys, mutta ei voi mitään. |