|
McNulty 21.11.2006 20:45:41 | |
---|
Itse olen yhtä J&D:n "Teleä" testannut ja se oli ihan perus. Hintaisekseen soitettava peli. Mikit oli vähän ohuet, samoin virittimet, satula ja talla omasivat kohtalaisen halvan fiiliksen. Modaajan unelma kylläkin :) "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
oo-p 21.11.2006 21:04:38 (muokattu 21.11.2006 21:15:37) | |
---|
Osta pois, se on hyvä keppi. Mutta pistäppä hakuun "Jack & Danny", ja laske monesko kyselijä olet... Terve, ja kiitos kaloista! |
quentin 21.11.2006 21:18:36 | |
---|
Oon kuullu pelkkää hyvää tähän mennessä. Onko mua huijattu vai onko ne ihan kunnon keppjä? Oon meinaan tällasta katellu osto mielessä: http://www.musicstorekoeln.de/is-bi … EAAAEOzG8xe6fF&JumpTo=OfferList Nii joo, onko toi putiikki mistään kotosin? Kokemuksia? Kyllä varmaan ihan hyvä hintaisekseen. Mulla on J&D:n YC-BoBo1. Reilun vuoden ollut, mitä nyt on pinta lähtenyt lohkeileen takapuolelta kitaraa. Ja ei ollut oikein säädöissään tullessaan, piti ruuvailla, jos vieläkään aivan tädellissä kunnossa. |
Don Make 21.11.2006 21:22:20 | |
---|
Osta pois, se on hyvä keppi. Mutta pistäppä hakuun "Jack & Danny", ja laske monesko kyselijä olet... Sori jos tuli vähän turha topic. Oon uus. Antakaa armoa. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
oo-p 21.11.2006 21:24:06 | |
---|
Sori jos tuli vähän turha topic. Oon uus. Antakaa armoa. tämän kerran.. Terve, ja kiitos kaloista! |