Aihe: Kielien inhottava kolina otelautaan
1 2 3
HC-Audio
27.11.2003 22:01:37

Oli mukava purkaa sydäntä tänne. Kiitos veljet jotka kuljette rinnallani tässä vaikeassa asiassa ja anteeksi NisKIS
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia"
Niskamies
27.11.2003 22:05:44 (muokattu 27.11.2003 23:26:32)
Oli mukava purkaa sydäntä tänne. Kiitos veljet jotka kuljette rinnallani tässä vaikeassa asiassa ja anteeksi NisKIS

Saat anteeks. Saat säki sanoo sun bassoa musariksi tai mikskä ikinä haluutkin. Eikä toi NisKIS ollenkaan häiritse mua, se on lähinnä kutsumanimi kavereiden kesken nykyään.
Hanki presari ja ole tosimies!
KitaraKingi
28.11.2003 19:29:32
En tiedä onko tätä jo tänne kirjoitettu kun en jaksanut kaikkia viestejä lukea mutta kun vääntää bassosta volumen pienemmälle ja vahvarista isommalle niin se vähentää melko paljon kaiken näköstä kolinaa ja muita "ei niin toivottuja ääniä"
On se niin väärin.
SaBer
30.11.2003 10:12:27

...kaiken näköstä kolinaa ja muita "ei niin toivottuja ääniä"

Eli diskantteja...
Makunsa kullakin. Saattaisit haluta vaihtaa tone konkkaa pienempään, jolloin voisit leikata voita ylimpiä diskantteja ihan ilman volume-kikkailuja.
Niskamies
30.11.2003 12:11:51
Eli diskantteja...
Makunsa kullakin. Saattaisit haluta vaihtaa tone konkkaa pienempään, jolloin voisit leikata voita ylimpiä diskantteja ihan ilman volume-kikkailuja.

Aktiivibasso, tone ei ole käytössä. Taidan vain nostaa sitä actionia heti kun saan aikaiseksi hommata kuusiokolohylsyn. Nyt oon vaan pienentäny ongelmaa kevyemmällä tatsilla, mutta nyt basso ei kuulosta eikö soi yhtä hyvin.
Niskamies
01.12.2003 19:26:30
Nyt on omakuvassa mun hieno "presari". Kaunis on ku mikä. Ihan samanlainen oli vissiin myynnissä torilla. Perhana ku släppään hyvin :D
Karlsson
01.12.2003 19:30:21
Nyt on omakuvassa mun hieno "presari". Kaunis on ku mikä. Ihan samanlainen oli vissiin myynnissä torilla. Perhana ku släppään hyvin :D

Tuleeks Xeroxi mukana?
"Soitat vanhaa jaskaa ja rekkaeta. Keräilet vinyylejä. Soundi-ihanne bassoon on -60 luvulta. Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä." -arva
Niskamies
01.12.2003 19:37:11
Tuleeks Xeroxi mukana?

Eipä taida :P
Niskamies
24.12.2003 16:30:21
Trimmasinpas jazzarin kunnon kondikseen nyt joulun kunniaksi. Kielet on mukavan alhaalla ja basso murisee kuin gorilla.
Hanki Presari ja ole tosimies!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)