hellsinki 20.11.2006 18:21:49 | |
---|
oon vähä miettiny toivoo tollast jolulahjaks ajattelin vaa kysäst et onks se hyvä ja jos se on huono nii mitä muit vaihtoehtoi olis esim zakk wylden oma wahi |
Nieby 20.11.2006 18:28:05 | |
---|
oon vähä miettiny toivoo tollast jolulahjaks ajattelin vaa kysäst et onks se hyvä ja jos se on huono nii mitä muit vaihtoehtoi olis esim zakk wylden oma wahi onkos nääs pakko olla joku "signature"-wahi? ;) |
Dr. Muff 20.11.2006 18:28:57 | |
---|
oon vähä miettiny toivoo tollast jolulahjaks ajattelin vaa kysäst et onks se hyvä ja jos se on huono nii mitä muit vaihtoehtoi olis esim zakk wylden oma wahi Jossei Dime-wah käy niin ehkä tosiaan sun on odotettava että Zakkin kiertue päättyy. |
hellsinki 20.11.2006 18:34:54 | |
---|
vitsi ku maiden tyypeillä ei oo omaa wahia ja nyt mä sentään kirjotin oikein |
WinterMad 20.11.2006 18:40:55 | |
---|
Ei ne signature wahit tee susta yhtään parempaa soittajaa. Ja monesti välineessä maksaa tuo artistin nimi. Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh? |
-Prokitaristi- 20.11.2006 18:58:48 | |
---|
Eikö ala-asteella opeteta välimerkkien ja isojen kirjaimien käyttöä? Osta Crybaby 535Q Jep, eikös tämä ole suurinpiirtein sama vehjes, kuin Dimebag-signaturekin? Ja tässä ei tuo lisähintaa special-väritys tai Dimebagin nimi :) |
McNulty 20.11.2006 19:00:26 | |
---|
Osta Crybaby 535Q Komppaan... Tuo Dimen signature-wah on nimenomaan tuon 535Q:n pohjalta tehty. Käytännössä sama laite siis. Dimen signature-wakuttimessa on tosin camoväri pinnassa, mutta en usko sen olevan kovinkaan ratkaiseva asia wahin käytössä. 535Q on monipuolinen. Mielestäni paras Dunlopin nykyisistä wakuttimista, vaikka itse sellaisen omistankin :) Dunlopin waheissa on vain yksi miinus, ainakin minun mielestäni. Kiikkulaudan liikkumarata on jokseenkin liian pieni. Liian on/off-tyylinen toiminta, kun itse tykkään sellaisista waheista joissa on iso liikerata. Tämähän nyt on täysin makuasia, mutta itse koen sen pienenä miinuksena. Siksipä olenkin harkinnut vaihtavani Dunlopin 535Q:n RMC Picture Wahiin tai RMC Kakkoseen. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
hullu_ukko 20.11.2006 19:02:28 | |
---|
Jep, eikös tämä ole suurinpiirtein sama vehjes, kuin Dimebag-signaturekin? Ja tässä ei tuo lisähintaa special-väritys tai Dimebagin nimi :) Joo. Ja siinä on hurjat kaksi desibeliä kovempi volumebuusti. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
McNulty 20.11.2006 19:03:30 | |
---|
Joo. Ja siinä on hurjat kaksi desibeliä kovempi volumebuusti. Joka sekin on aivan turha ominaisuus, imo. En ole koskaan käyttänyt 535Q:n boost-kytkintä. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Dr. Muff 20.11.2006 19:07:41 | |
---|
Dunlopin waheissa on vain yksi miinus, ainakin minun mielestäni. Kiikkulaudan liikkumarata on jokseenkin liian pieni. Liian on/off-tyylinen toiminta, kun itse tykkään sellaisista waheista joissa on iso liikerata. Tämähän nyt on täysin makuasia, mutta itse koen sen pienenä miinuksena. Siksipä olenkin harkinnut vaihtavani Dunlopin 535Q:n RMC Picture Wahiin tai RMC Kakkoseen. Lyhennä niitä travelin alapuolle olevia kumeja, saat lisää liikerataa. Etummaisia kannattaa lyhentää vakaasti harkiten muuten menee helposti pois päältä. Myös kytkin kannattaa laittaa niin syvälle kuin mahdollista. Potikan säätövarasta jää muuten osa käyttämättä.. Mut suosittelen silti Teeseä. Pikatesti kaupassa osoitti ettei Dime-sigu ole minua varten joskaan se ei ollut huono, muttei yllä Teesen tasolle. |
McNulty 20.11.2006 19:12:08 (muokattu 20.11.2006 19:12:36) | |
---|
Lyhennä niitä travelin alapuolle olevia kumeja, saat lisää liikerataa. Etummaisia kannattaa lyhentää vakaasti harkiten muuten menee helposti pois päältä. Myös kytkin kannattaa laittaa niin syvälle kuin mahdollista. Potikan säätövarasta jää muuten osa käyttämättä.. Silläpä just kun en jaksais aina kaikkia modailla, päätin että myyn sen orkkiskunnossa etiäpäin ja hankin tilalle sellaisen wahin jossa on laakista homma kohdallaan. Mut suosittelen silti Teeseä. Kiitos. Entisestään vahvistuu Geoffreyn valmistaman RMC:n hankinta. Pikatesti kaupassa osoitti ettei Dime-sigu ole minua varten joskaan se ei ollut huono, muttei yllä Teesen tasolle. Mua on alkanut viimeaikoina kiehtomaan "yksinkertaisuus". Olen pedalboardistakin karsinut kaiken itselle turhan pois. Seuraavaksi wakuttimen vuoro... tilalle siis jotain sellaista missä on mahdollisimman vähän nuppeja ja nappeja :) Mutta tosiaan, ei se Dime-wah tai 535Q huono ole, ei vain enää ole miun juttu. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Dr. Muff 20.11.2006 19:19:37 (muokattu 20.11.2006 19:20:01) | |
---|
Silläpä just kun en jaksais aina kaikkia modailla, päätin että myyn sen orkkiskunnossa etiäpäin ja hankin tilalle sellaisen wahin jossa on laakista homma kohdallaan. No toi orkkiskunnon säilyttäminen on ihan hyvä pointti jos olet myymässä. Ite tein eilen saksilla saman modin Dunlopin Cry Babylle, kun ei ollut mitään muitakaan työkaluja käsillä. Tosi pro. Mua on alkanut viimeaikoina kiehtomaan "yksinkertaisuus". Olen pedalboardistakin karsinut kaiken itselle turhan pois. Seuraavaksi wakuttimen vuoro... tilalle siis jotain sellaista missä on mahdollisimman vähän nuppeja ja nappeja :) Mutta tosiaan, ei se Dime-wah tai 535Q huono ole, ei vain enää ole miun juttu. Itellä ollut myös dunlopin säädettävä wah ja sittemmin Teese RMC3. Loppupäivästä tilanne oli kuitenkin se että yksi wahisoundi riittää. Yksi semmonen mikä toimii sekä puhtaalla että säröllä. Mielestäni se on helposti saavutettavissa tai sitten mun maku on vaan helppo. Jos samaan haluaa alice in chains/Tool-soundin ja Hendrix/clapton/FNM Evidence-soundin ollaan lirissä. |
Jucciz 20.11.2006 20:09:40 | |
---|
Täältäkin ääni Teeselle. Ei siinä säädettäviä ominaisuuksia ole, mutta sen sijaan siinä on soundi, joka vaan toimii. |
Tympee Huttunen 20.11.2006 20:20:42 | |
---|
Trollin signature wahi on kyllä aika suosittu. |
Wahi 20.11.2006 20:44:10 | |
---|
Trollin signature wahi on kyllä aika suosittu. Samaa mieltä olin minäkin, mutta moderaattori totesi mielipiteeni vääräksi... Itse asiaan. Itse tykkään että wah wah on mahdollisimman yksinkertainen - ei mitään turhia nappuloita. Sama juttu muissakin pedaaleissa, Phaser 90 iski heti, yksi syy siihen oli sen yksinkertaisuus. Haluan pitää setupin aika yksinkertaisena tällä hetkellä, mutta muutamat pedaalit tuppaa aina löytymään jaloista. |
Dunlopin waheissa on vain yksi miinus, ainakin minun mielestäni. Kiikkulaudan liikkumarata on jokseenkin liian pieni. Liian on/off-tyylinen toiminta, kun itse tykkään sellaisista waheista joissa on iso liikerata. Tämähän nyt on täysin makuasia, mutta itse koen sen pienenä miinuksena. Olen samaiseen seikkaan kiinnittänyt huomiota. Lisää säätövaraa saa kun vuolee kumistoppareita keinulaudan pohjassa. Dunlopeissa on jätetty kulumavaraa tuonne hieman vajaa sentti, jonka huomaakin jo jalan alla. puolipistesulkuauki |
wiggy 21.11.2006 15:23:58 | |
---|
Mulla on käytössä tuo Dimewah. Enkä ostanut sitä fanituotteena, vaan ominaisuuksien vuoksi. Soundin saa muokattua juuri mieleisekseen tai tilanteeseen sopivaksi lukuisilla eri säätöpotikoilla. Näppärä ominaisuus on myös mahdollisuus vetää molemmat johdot samalta puolelta pedaalia. Boostilla en oikeastaan tee mitään, kun sitä ei saa käyttöön wahin ollessa pois päältä. Mainio peli, sanon minä. |