Aihe: Kerro mielipiteesi Jackson kepistä
1 2 3
M4ss3 m/
20.11.2006 15:38:48
Tämä nyt ei kuulu tänne mutta osaisitteko sanoa onko Jackson hevimpi kitara kuin Ibanez?
PS:Anteeksi tämä tyhmä kysymys:
Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D
Werihukka
20.11.2006 15:39:24

Laatu maksaa...
=)

Ja kyllä, USA jacksonit yleensä sekä Professional-sarjan kepit RR pro, soloist pro, warrior pro, kelly pro, fusion pro ja mustaine sig ovat todella loistavia.
Jacksoneissa on parhaat kaulat. Vielä kun saisi 7 kielisen Korina archtop soloistin tai King V:n

Ja Pro-sarjaan 24 tai 22 nauhainen nechthru floikka-RR.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
J.Hollström
20.11.2006 15:40:02
Tämä nyt ei kuulu tänne mutta osaisitteko sanoa onko Jackson hevimpi kitara kuin Ibanez?

Ei muuta kuin vaaka esiin ja punnitsemaan.
M4ss3 m/
20.11.2006 15:43:06
Ei muuta kuin vaaka esiin ja punnitsemaan.

En aivan tuota tarkoittanut:)Vaan kummasta lähtee paremman soundit?
Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D
Geoff
20.11.2006 15:51:18
Kyllä tuo oma RR-1 on miellyttänyt sen verran, etten enää mihinkään ritsoihin koske.

Miten on muuten kyseinen Rhoads soinut? Itse olin ostamassa tuon, mutta perhana, juuri pari päivää ennen sovittua ostoa ehditkin tarjota enemmän. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kuinka paljon tuosta sitten maksoit? Itseäni hieman harmitti kun en tuota saanutkaan, mutta onneksi löysin toisen Rhoadsin, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. :)
Sleepless
20.11.2006 15:56:24 (muokattu 20.11.2006 15:57:20)
En aivan tuota tarkoittanut:)Vaan kummasta lähtee paremman soundit?

Jos sulla kerran vaihtoehtoina on Ibanezin RG321 ja jacksonin js20, niin ehdottomasti tuo Ibanezi.

Tässä olisi myös hyvä vaihtoehto:
http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=2e01bd

Tuolla taittuu muukin musa, mutta ei mittään ongelmaa myöskään Emperoria ja muuta heviä soitettaessa. Mikit on tuossa mielestäni paremmat, kuin RG321:n ja liimakaula on mukava soittaa.
Hiljaa hyvä tulee.
Jonttu
20.11.2006 16:32:48 (muokattu 20.11.2006 16:33:20)

Miten on muuten kyseinen Rhoads soinut? Itse olin ostamassa tuon, mutta perhana, juuri pari päivää ennen sovittua ostoa ehditkin tarjota enemmän. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kuinka paljon tuosta sitten maksoit? Itseäni hieman harmitti kun en tuota saanutkaan, mutta onneksi löysin toisen Rhoadsin, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. :)

Hienosti on soinut, volumepotikka piti vain vaihtaa rahinan takia...
Juu,tarjosin 100€ enemmän kuin sinä, josta sitten sain tingattua vielä 50€ pois vedoten siihen että pitäähän miehen nyt vähän syödäkin :) Oli kyllä mukava mies se myyjä!
Minkä jacksonin sie ostit?

E: Niin ja aiheeseen, toi JS sarja on kyllä ihan susi
Jaskanpoika
20.11.2006 16:38:24
Kyllä tuo oma RR-1 on miellyttänyt sen verran, etten enää mihinkään ritsoihin koske.

Näin on. Varsinkin RR-sarjasta ei ole hyviä kokemuksia kuin RR5 ja RR1 kepeistä.
Kalamies #666
>-)))> Buahahaaaa!
Geoff
20.11.2006 17:04:43 (muokattu 20.11.2006 17:06:15)
Hienosti on soinut, volumepotikka piti vain vaihtaa rahinan takia...
Juu,tarjosin 100€ enemmän kuin sinä, josta sitten sain tingattua vielä 50€ pois vedoten siihen että pitäähän miehen nyt vähän syödäkin :) Oli kyllä mukava mies se myyjä!
Minkä jacksonin sie ostit?

E: Niin ja aiheeseen, toi JS sarja on kyllä ihan susi

Tonniahan tuosta olin silloin maksamassa, ei paha. Itselleni löysin tosiaan tuon RR1T:n, joka on siis kiinteätallainen versio. Nyt ollaan vähän köyhemmällä linjalla tässä eletty, mutta hetkeäkään en ole ostamista katunut. On sen verran hyvä kitara, ettei tarvitse vähään aikaan uuden ostoa edes ajatella.
Ben_D
20.11.2006 17:09:29 (muokattu 20.11.2006 17:18:55)

Tonniahan tuosta olin silloin maksamassa, ei paha. Itselleni löysin tosiaan tuon RR1T:n, joka on siis kiinteätallainen versio. Nyt ollaan vähän köyhemmällä linjalla tässä eletty, mutta hetkeäkään en ole ostamista katunut. On sen verran hyvä kitara, ettei tarvitse vähään aikaan uuden ostoa edes ajatella.

Ettei olis vaan meikäläisen vanha RR-1T? KV skeboissa parempi kaulaprofiili kun RR:ssä.
http://www.fiercemetal.org
DZN
20.11.2006 17:16:57
Ja Pro-sarjaan 24 tai 22 nauhainen nechthru floikka-RR.
Mikä!?!

Hiuksien halkomiseksi menee mutta Jackson professional(vuonna 1990-1994 Japanissa tehdyt Jaskat) ei ole ikinä tehnyt 24 nauhaista Randy Rhoadsia. RR pro on se neck thru-malli ja siinä on 22 nauhaa ja eeben otelauta. 24-nauhaisen RR:n saa vain ja ainoastaan USA Custom Shoppina.

Anteeksi off topic.
Aka. Dino and 6077dino
Geoff
20.11.2006 18:05:20
Ettei olis vaan meikäläisen vanha RR-1T? KV skeboissa parempi kaulaprofiili kun RR:ssä.

Kyllähän tämä on juuri se aiemmin sun omistuksessa ollut Rhoads. Kaulan profiili on ainakin omaan käteeni erinomainen. Mielipiteitä tässäkin asiassa toki löytyy useita, en lähtisi kumpaakaan toista paremmaksi väittämään, vaan jokaisella on omat mieltymyksensä kaulan profiilin suhteen. Mulla oli tätä ennen Jaskan Custom Shop Star, jossa oli aika lailla samanlainen kaulaprofiili kuin sun KV:ssä. Kummatkin hyviä. :) Loistava kitara tämä kyllä on, en löydä mitään moitittavaa. Nauhat tosin alkavat olla pian hionnan tarpeessa ja laukku nyt on ottanut vähän osumaa. Muuten oikein hyvä.
hellsinki
20.11.2006 18:16:01 (muokattu 20.11.2006 18:18:06)

minä dikkaan jacksonista mull on js 30 dinky ja se on pirun hyvä . mikit on hyvät ja kaula on hyvä(ohut) sopii mulle oon kokeillu myös js 20 täkin mun mielestä huonompi.. ja kaiken lisäks pienellä tinkimisellä saman hintasii(f-musiikki) sielt mä ainakin ostin omani pois
EN VAIHTAIS
DZN
20.11.2006 19:09:17
Sori..

Tarkotushan oli sanoa, että olisipa tuollainen kitara sarjatuotannossa.

Samaa mieltä. Ostaisin myös.
Aka. Dino and 6077dino
M4ss3 m/
21.11.2006 18:45:34
Jacksonit on parhaimpia kitaroita mitä olen testannut.
Siis mikä tää on??soittanu ½vuotta oppilaana ½ ei oppilaana:)Jackson on paras(ehkä)älkää vetäkö hernettä nenää tän takii(pelkkä vitsi tää homma)
saastara
21.11.2006 18:47:35
Jacksonit on parhaimpia kitaroita mitä olen testannut.

Ei pidä yleistää liian rankasti.. Käteesi on todnäk sattunut omaan käteesi sopivia.. :) Kyllä niitä kauheita ritsoja löytyy myös Jacksonilta kuten kaikilta muiltakin. Mutta mitäs sen väliä, hienoa jos on se "oma juttu" löytynyt.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Sleepless
21.11.2006 18:58:53
Ei pidä yleistää liian rankasti.. Käteesi on todnäk sattunut omaan käteesi sopivia.. :) Kyllä niitä kauheita ritsoja löytyy myös Jacksonilta kuten kaikilta muiltakin. Mutta mitäs sen väliä, hienoa jos on se "oma juttu" löytynyt.

Ei taida tällä hetkellä olla alle 800e hintaluokassa yhtään semmoista Jacksonia jota diggailisin. On noissa uusissa Update malleissa sentään kunnolliset mikit, mutta hardware ja kaulaliitokset on edelleen melko kökköä. On se kumma vaikka Fender omistaa OFR:n ja Jacksonin niin ei silti niitä OFR:iä saada Jaskoihin.
Hiljaa hyvä tulee.
H.Corruption
27.11.2006 14:07:00

Oon samaa mieltä. Vaihdoin kerran tallamikin yhden duunikaverin Kelly-malliseen Jacksoniin ja omaan PS6T:hen verrattuna se oli kaamea ilmestys. Ensi huomio kiinitty todella ala-arvoiseen maalipintaan joka oli kuin harraste spray-maalilla maalattu. Väri oli epätasainen ja pinta appelsiinin ja suola-aavikon väliltä. Luulin et se oli feikki, mutta kaveri sanoi ostaneensa sen ihan maahantuojaliikkeestä. Lopulta tallamikki oli vaihdettu ja kitaran saaminen pysymään vireessä oli suhteellisen helppoa, niin pakko oli ajatella et täs meni kyllä helmiä sioille. SD:n JB Jacksonin ritsaan.

Omien Jacksonien kohdalla on ollut sekä hyviä että huonoja. Jo mainitsemani PS6T on ollut aika hyvä luottokitara mikkien ja tremolon keinutappien vaihdon jälkeen. Mikit EMG HZ ja keinutapit Schallerin floikan. Soloistit ovat olleet maineensa veroisia, ei mitään ongelmia, mitä nyt vanhemman Soloistin Schallerin floikan rungon kierteitä on joutunu uusimaan. Ikää sillä on jo yli 15 vuotta. Ensimmäinen oikea ongelmakitara oli Thomannilta ostettu RR3, josta ensin alkoi nauhanpäät pilkottaa ja seuraavaksi vääntyi kaula kieroksi. Takuureklamaation pätteeksi Saksan Fender palautti kitaran pahasti runneltuna mulle. Sain kyllä uuden kitaran tilalle, mutta sama nauhaongelma ilmeni myöhemmin. Kaula on pysynyt kuitenkin suorana. Kerran tilaamani ja kauan odottamani RR1 oli paha pettymys. Jo ensi kosketukselta huomasin et kitara ei ole niinkuin pitäisi. Kaula oli aivan järjettömän paksu ja leveä. Mittasin kaulan ja vertasin Jacksonin sivuilla ilmoitettuihin mittoihin. Kaula oli 1,5mm 3. ja melkein 2mm 12. nauhalta paksumpi kuin mitä oli ilmoitettu. Soloisteihini verrattua kaula oli myös lähes 2mm leveämpi. Sokerina pohjalla oli vielä se että olin tulostanut parit kuvat RR1:sistä yhdeltä jenkkiläiseltä kauppiaalta vähän ennenkuin laitoin tilauksen kitarasta Saksaan. Kitaran saatuani huomasin että lähes vuoden takaiset sarjanumerot kuvissa olivat suurempia kuin mitä tulleessa kitarassa oli. Taas Saksan Fender alkoi kammeta vastaan, kunnes lähetin myyjälle kopiot kuvista ja kommentit entiseltä Jackson-maahantuojalta. Lopulta sain rahat takaisin ja päätin et jätetään Jacksonit tästä lähin väliin, ellei sit joku vanha...
saastara
27.11.2006 14:16:07
Niin paljon mahtuu maailmaan vääryyttä.. :'(
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)