Aihe: Humppapikkujoulut Lahdessa 9.2.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
vanhami
10.11.2006 10:15:36
Vanhala skippaa. Tuli keikka tuonne perjantaille.
tiina62
20.11.2006 11:31:11
Jäi nuo firman pikkujoulut väliin, niin täytynee korjata asia Tanssimusiikin bileillä. On sopivasti vapaanakin tuo 9.2.
Suutani soitan kovasti. Joten, jos solistiksi pääsisi yhten biisin verran, olsin kiitollinen.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Pula-Aho
20.11.2006 12:02:39 (muokattu 20.11.2006 12:03:37)
Jäi nuo firman pikkujoulut väliin, niin täytynee korjata asia Tanssimusiikin bileillä. On sopivasti vapaanakin tuo 9.2.
Suutani soitan kovasti. Joten, jos solistiksi pääsisi yhten biisin verran, olsin kiitollinen.

Perinteisiin on kuulunut, että kaikki puhuminen on kiellettyä. Nauramisesta ja laulamisesta nyt puhumattakaan. Tuijotellaan vaan synkeänä lasin pohjaa ja soitetaan levyautomaatista Pettäjän tietä taukoamatta koko ilta.

EDIT: Ai niin, laitan ilmoittautumislistan sitten lähempänä tilaisuutta.

-G -
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
kuunsirppi
20.11.2006 12:30:06
Onkohan siihen hotellivaraukseen kukaan muu tehny varausta, kun minä ja Baron?

Hinta varmaan muuttuu, jos sinne ei tuukaan porukkaa, kun laskivat hintaa vähän isomman ryhmän mukaan
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
KoskPaavo
20.11.2006 12:30:09
Perinteisiin on kuulunut, että kaikki puhuminen on kiellettyä. Nauramisesta ja laulamisesta nyt puhumattakaan. Tuijotellaan vaan synkeänä lasin pohjaa ja soitetaan levyautomaatista Pettäjän tietä taukoamatta koko ilta.

EDIT: Ai niin, laitan ilmoittautumislistan sitten lähempänä tilaisuutta.

-G -

Loppuilta soinnuista ja bassoäänistä kinaamista ja yleistä v-lua.Haitarin potkimista seuraleikkinä.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Sertzo S
20.11.2006 12:31:09
Loppuilta soinnuista ja bassoäänistä kinaamista ja yleistä v-lua.Haitarin potkimista seuraleikkinä.

Just noin ja aivan varmasti!
omarklah
20.11.2006 12:40:42

Onkohan siihen hotellivaraukseen kukaan muu tehny varausta, kun minä ja Baron?

Hinta varmaan muuttuu, jos sinne ei tuukaan porukkaa, kun laskivat hintaa vähän isomman ryhmän mukaan

Köyhänä basistina olin pakotettu etsimään huokeampaa majoitusta.
Päädyin mökkimajoitukseen, jossa mökin 8:lle hengelle saa samaan hintaan kuin tuon hotellihuoneen. Pari petiä olisi vielä vapaana, jos jotakuta kiinnostaa...
Tää sit sanois tälleen...
Rokkimamma75
20.11.2006 13:06:09
No perhana, pitäisköhän se oikeen ottaa ja lähtiä..?
Life is a Bitch and so am I!
mack the knife
20.11.2006 13:41:05
Lähetään vain. En ole lukenu vähään aikaan tätä, mihin hotelliin on tarkoitus mennä ja missä soittaa? Sori.
COVS n:o 1.
jon lord
20.11.2006 13:53:30
Lähetään vain. En ole lukenu vähään aikaan tätä, mihin hotelliin on tarkoitus mennä ja missä soittaa? Sori.

Kyllä mäkin tulen sinne vaikka käsi onkin vielä silloin paketissa,mutta vittuilen sitten senkin edestä ja selvinpäin.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
baron
20.11.2006 13:57:28

Kyllä mäkin tulen sinne vaikka käsi onkin vielä silloin paketissa,mutta vittuilen sitten senkin edestä ja selvinpäin.

Kumpi käsi?
Maurice Ravel: Concerto, en ré majeur pour piano (main gauche)
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
jon lord
20.11.2006 14:06:24
Kumpi käsi?
Maurice Ravel: Concerto, en ré majeur pour piano (main gauche)

No tietenkin oikea mites muuten. Saa vaimo syöttää ruoan ja pyyhkiä perseen muutaman viikon ajan. Niin ja tietenkin pukea vaatteet sun muuta.
baron
20.11.2006 14:11:37

No tietenkin oikea mites muuten. Saa vaimo syöttää ruoan ja pyyhkiä perseen muutaman viikon ajan. Niin ja tietenkin pukea vaatteet sun muuta.

Mut on kerran Varsovassa puoliväkisin viety konserttiin, jonka ohjelmasta en tiennyt etukäteen mitään ja eka piisi oli just tuo Ravelin pianokonsertto vasemmalle kädelle ja mä istuin hyvällä paikalla kolmannessa rivissä ja näin hyvin pianistin ja ekaksi totesin, että jännä intro piisillä kuin pelkkää vasenta kättä ja sitten kun jatkui, ajattelin, että lintsaako toi pianisti joteskin kunnes vähitellen alkoi mullekin valjeta mistä oikein oli kysymys.
Uskomatonta, mitä yhdistelmä hyvä säveltäjä/hyvä soittaja saa vasemmalla kädellä pianolla aikaiseksi.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
paice60
20.11.2006 14:43:02
Siirtäkää se pikkujoulu edelliseen keskiviikkoon. Ollaan silloin keikalla Alex Parkissa. Eli 7.2.
Miks´ mä oon täällä?
jon lord
20.11.2006 15:32:06
Siirtäkää se pikkujoulu edelliseen keskiviikkoon. Ollaan silloin keikalla Alex Parkissa. Eli 7.2.

Ainoa oikea keikkapaikka teille on Jurassic Park!!!!
AnselmiMaa
21.11.2006 13:10:45

HOHaaaaahhhzzzzzfffhhofhhoohh...!!

Hitto, kun osu syvälle nauruvaltimoon!
5-vuotias poika: "Jos vaikka salama iskee ihmistä päähän, niin se on iskelmä."
R.Syke
21.11.2006 20:12:23

Miten helevetissä keskellä talvella tarkiaa jossain parkkipaikalla soitella?

Yskänhän siitä saa palkakseen.
Ukko
21.11.2006 21:22:00

HOHaaaaahhhzzzzzfffhhofhhoohh...!!

Hitto, kun osu syvälle nauruvaltimoon!

Tarkoittaa meikäläistä. Tyrannosaurus Rex eli kaikkien valtias :/
lukkari
22.11.2006 12:47:33

ja sähköt poikki...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)