Jonttu 20.11.2006 11:32:13 | |
---|
Tässä ketjussa ei onneksi edes kysytty muuta kuin mielipidettä, joten kai tällä kertaa Jacksonit saa haukkua niin huonoiksi kun itsestä tuntuu? ;) Ei saa :) Nua USA Jacksonit ovat loistokepukoita, lienet joskus testinyt? |
Juzpe 20.11.2006 11:33:30 | |
---|
Tässä ketjussa ei onneksi edes kysytty muuta kuin mielipidettä, joten kai tällä kertaa Jacksonit saa haukkua niin huonoiksi kun itsestä tuntuu? ;)
Kyllä. Tässä vaiheessa kehun vanhaa pro-sarjaa, vanhoja USA-malleja, nuudeleita ja chiliä. Ja haukun Pere Kermanin absinttia, John Jamesonin viskejä ja kierrekorkillisia viinipulloja, sekä menen nukkumaan. Mutta kyllä 90-luvun alun pro-jaskat on hyviä. Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |
Jucciz 20.11.2006 11:43:04 | |
---|
Ei saa :) Nua USA Jacksonit ovat loistokepukoita, lienet joskus testinyt? Kyllä olen - enkä ikinä ostaisi. Ne ovat ihan vääriä työkaluja tilanteisiin, joissa minä tarvitsen soitinta: rumia ja ihan vääriä osia ihan väärissä paikoissa. Ja ne oikeatkin osat väärän muotoisia, paksuisia, pituisia... listaa voisi jatkaa pitkäänkin, mutta tuossapa typistettynä. :) Ennustan pitkää ikää ja riemukkaita eläkevuosia tälle ketjulle. |
Jonttu 20.11.2006 12:13:11 | |
---|
Kyllä olen - enkä ikinä ostaisi. Ne ovat ihan vääriä työkaluja tilanteisiin, joissa minä tarvitsen soitinta: rumia ja ihan vääriä osia ihan väärissä paikoissa. Puhutaanko nyt ihan vain RR mallisista, vai sitäkö meinaat että KAIKKI jacksonin mallit ovatten rumia ja vääriä? Ennustan pitkää ikää ja riemukkaita eläkevuosia tälle ketjulle. HAhahaha :D Kuin myös! Jatketaan! |
Jucciz 20.11.2006 12:30:17 | |
---|
Puhutaanko nyt ihan vain RR mallisista, vai sitäkö meinaat että KAIKKI jacksonin mallit ovatten rumia ja vääriä? Kaikki paitsi Surfcaster. http://www.accessguitar.com/inventory/jackson/sc3fsg.jpg Ja samaan kokkoon voitaneen heittää melkein kaikki ESP:t, LTD:t ja suurin osa Ibanezeista (RG:t nyt ainakin)... see if I care. ;) |
Sir Härö 20.11.2006 12:34:55 (muokattu 20.11.2006 12:37:18) | |
---|
Missäs kohtaa tuollaista lukee? Mun mielestä siinä lukee vaan että kantelekin on parempi soittimena kuin Jackson JS20 Dinky. Nuo kaksi postausta ovatkin itseasiassa ainoat itse kysymykseen vastaavat viestit tässä ketjussa. Rivien välistä voi lukea. Ja myös ylemmästä kommentista löytyy koko totuus. Kaikki Jacksonit mitä olen testannut ovat muistuttaneet etäisesti sähkökitaraa. Minä en ainakaan pysty sisäistämään ko. kommentteja kuin yhdellä tavalla. Ellei sitten ruveta lapsellisiksi. Edit. Aivan. sori. en huomannut että kyse oli js20 mallista. Yhdyn teihin. Tosin, en ole kokeillut Jacksonin kanteleita, joten mene ja tiedä... |
Ben_D 20.11.2006 12:44:56 (muokattu 20.11.2006 12:49:51) | |
---|
Kyllä olen - enkä ikinä ostaisi. Ne ovat ihan vääriä työkaluja tilanteisiin, joissa minä tarvitsen soitinta: rumia ja ihan vääriä osia ihan väärissä paikoissa. Ja ne oikeatkin osat väärän muotoisia, paksuisia, pituisia... listaa voisi jatkaa pitkäänkin, mutta tuossapa typistettynä. :) Samaa voisin sanoa niistä haloista joita kai Ibanez Artcoreksi kutsutaan....en ostais edes pahimmalle vihamiehelleni. Oliko muuta annettavaa tähän ketjuun? Peace love and JukkaKukka. http://www.fiercemetal.org |
ollikainen 20.11.2006 12:55:44 (muokattu 20.11.2006 12:56:47) | |
---|
On hauskaa katseltavaa kun isot miehet tappelevat kuin tarhaikäiset. U.S.A Jaskat: Ei mitään vikaa. Ibanez Artcoret: Ei mitään vikaa. Fear the sky, eat the rich,
Just remember Life's a Bitch |
Jonttu 20.11.2006 13:03:26 (muokattu 20.11.2006 13:09:50) | |
---|
|
McNulty 20.11.2006 13:14:07 | |
---|
Joku minua fiksumpi joskus sanoi, että mielipiteet on kuin per*reikä... jokaiselta sellainen löytyy. Itse en kuitenkaan suosittele JS-sarjaa kenellekään, sillä siihen rahaan saa laadukkaampiakin tekeleitä. Tietysti jos ulkonäkö on kitaraa ostaessa AINOA kriteeri, niin... Tästäpä asiasta oli kyse, kun tuossa aikaisemmin dumasin X:t, MG:t, JS:t ja osan uudemmista Pro-sarjasista. Ei vaan taida tällä palstalla enää pelkät pastillit riittää, vaan pitää alkaa jo pillereitä tarjoamaan :) "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
ollikainen 20.11.2006 13:19:43 (muokattu 20.11.2006 13:21:18) | |
---|
Joku minua fiksumpi joskus sanoi, että mielipiteet on kuin per*reikä... jokaiselta sellainen löytyy. Itse en kuitenkaan suosittele JS-sarjaa kenellekään, sillä siihen rahaan saa laadukkaampiakin tekeleitä. Tietysti jos ulkonäkö on kitaraa ostaessa AINOA kriteeri, niin... Tästäpä asiasta oli kyse, kun tuossa aikaisemmin dumasin X:t, MG:t, JS:t ja osan uudemmista Pro-sarjasista. Ei vaan taida tällä palstalla enää pelkät pastillit riittää, vaan pitää alkaa jo pillereitä tarjoamaan :) Naulan kantaan... Ota + Ja samaan kokkoon voitaneen heittää melkein kaikki ESP:t, LTD:t ja suurin osa Ibanezeista (RG:t nyt ainakin)... see if I care. ;) Saisit joskus purra: http://www.dole5aday.com/FoodService/Images/banana.gif Fear the sky, eat the rich,
Sir Härö 20.11.2006 13:21:56 | |
---|
On hauskaa katseltavaa kun isot miehet tappelevat kuin tarhaikäiset. U.S.A Jaskat: Ei mitään vikaa. Jep, USA jaskat ovat kertakaikkiaan loistavia. Aikoinaan myös RR5:n omistin eikä tuostakaan löytynyt pahaa sanottavaa. Nykyisin omistan Jacksonin custom basson, eikä siitäkään löydy yksinkertaisesti mitään pahaa sanottavaa. |
Sir Härö 20.11.2006 13:22:03 (muokattu 20.11.2006 13:22:34) | |
---|
tupla |
Sir Härö 20.11.2006 13:22:14 (muokattu 20.11.2006 13:22:42) | |
---|
tripla |
hoffe 20.11.2006 13:38:25 | |
---|
Kaikki Jacksonit mitä olen testannut ovat muistuttaneet etäisesti sähkökitaraa. Olisi mielenkiintoista kuulla ne määreet, joilla sähkökitara määritellään. Hyvän sähkökitaran määritelmä olisi myös erittäin kiva kuulla. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
ollikainen 20.11.2006 13:38:31 (muokattu 20.11.2006 13:42:52) | |
---|
Kyllä olen - enkä ikinä ostaisi. Ne ovat ihan vääriä työkaluja tilanteisiin, joissa minä tarvitsen soitinta: rumia ja ihan vääriä osia ihan väärissä paikoissa. Ja ne oikeatkin osat väärän muotoisia, paksuisia, pituisia... listaa voisi jatkaa pitkäänkin, mutta tuossapa typistettynä. :) Tämähän on juuri se persreikä, kerroppas, oliko työn laadussa vikaa? Nauhat huonosti viimeistelty, maalipinta virheellinen, kaula vintturassa yms. Millä tavalla kitaran mikit olivat väärän kokoisia, entä millä tavalla virittimet olivat väärän kokoisia, joskus en vain ymmärrä. Musta tuntuu ettet ole Juurikaan porkkanaa älykkäämpi, voinhan toki olla väärässäkin. Et osaa perustella mielipidettäsi oikein, olet turhan agressiivinen. Fear the sky, eat the rich,
JS 20.11.2006 14:32:50 (muokattu 20.11.2006 14:34:36) | |
---|
Tämähän on juuri se persreikä, kerroppas, oliko työn laadussa vikaa? Nauhat huonosti viimeistelty, maalipinta virheellinen, kaula vintturassa yms. Millä tavalla kitaran mikit olivat väärän kokoisia, entä millä tavalla virittimet olivat väärän kokoisia, joskus en vain ymmärrä. Kyllä mä ainakin Jucciczen posteista ymmärsin, ettei sille vaan sovi Jaska käteen ja käyttötarkotukseen. Eikä siinä mtn. Jää enemmän mulle ja muille. Musta tuntuu ettet ole Juurikaan porkkanaa älykkäämpi, voinhan toki olla väärässäkin. Et osaa perustella mielipidettäsi oikein, olet turhan agressiivinen. *reps* Aika paha. Aika paha. Täähän ei ollu yhtään agressiivista :P? Ai niin, noi JS-sarjalaiset on ihan susia. Elä osta. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
ollikainen 20.11.2006 14:39:19 (muokattu 20.11.2006 14:47:50) | |
---|
Kyllä mä ainakin Jucciczen posteista ymmärsin, ettei sille vaan sovi Jaska käteen ja käyttötarkotukseen. Eikä siinä mtn. Jää enemmän mulle ja muille. Luitko tämän? Ja ne oikeatkin osat väärän muotoisia, paksuisia, pituisia... Täähän ei ollu yhtään agressiivista :P? Ei, vain psygologinen analyysi. Ai niin, noi JS-sarjalaiset on ihan susia. Elä osta. Jep, nää JS:ät tuppaa olemaan rumia ja pahanhajuisia, voitelevat itsensä myös vaseliinilla, ja vielä kaiken lisäksi tehdään Espoossa! Yäk! ;) Fear the sky, eat the rich,
M4ss3 m/ 20.11.2006 15:15:18 | |
---|
Jos ei maksaisi niin paljoa niin heti ostaisin Jackson soloist kepin. Siis mikä tää on??JAa tämmöne no:Hehee kitara on kiva:)Joo haukkukaa vaa sukunimee(niinhän ne aina tekee)Efekti-mies tuleeomista äänistä vaa:D |
Jos ei maksaisi niin paljoa niin heti ostaisin Jackson soloist kepin. Laatu maksaa... =) Ja kyllä, USA jacksonit yleensä sekä Professional-sarjan kepit RR pro, soloist pro, warrior pro, kelly pro, fusion pro ja mustaine sig ovat todella loistavia. Jacksoneissa on parhaat kaulat. Vielä kun saisi 7 kielisen Korina archtop soloistin tai King V:n Aka. Dino and 6077dino |