Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 512 13 14 15 1647 48 49 50 51
Chaka
03.10.2006 10:21:20

ihanaa, sain vihdoin ja viimein yhden paikkani jälleen lävistettyä, eli kieleni..! olin niin onnellinen 4. päivänä kun sain kieleni ulos, näyttelin aivan mielissäni kaikille kieltä..*nauraa*

vielä napa, silmäkulma, nenä ja korvaan rustoon niin olen onnellinen =))
Rinnat rakkaudesta turvonneina
Hevihörhö
19.10.2006 14:32:35
Omistatko lävistyksiä ja jos omistat niin missä ne sijaitsevat ?

Itselläni on
kohta kulmassa ja alahuulessa on ollut vasta kuukauden päivät. Plus neljät reiät korvissa.
"Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee
hanuristi
19.10.2006 20:56:59
Lisää reikää korvassa.
Eat shit and die.
päänahka
07.11.2006 13:53:17
Kulmaan vois ottaa, mutta harmittaa jos se kasvaa ulos. En ole oikein saanut selville, miten yleistä tämä on. Jotkut sanoo että jonkin verran yleistä, jotkut että se on vain ajan kysymys.

Missähän noita saisi halvalla Helsingissä? Korviin saisi vissiin joskus halvemmalla, siis ihan tohon perinteiseen paikkaan.
Up and down, that's how energy stays alive.
Lesko
07.11.2006 14:57:47
Kulmaan vois ottaa, mutta harmittaa jos se kasvaa ulos. En ole oikein saanut selville, miten yleistä tämä on. Jotkut sanoo että jonkin verran yleistä, jotkut että se on vain ajan kysymys.

Itellä repes, mutta tunne monta joilla on ollut jo useita vuosia kulmassa läväri ja ei ole mihinkään kasvanut, eli riippuu ihan kaikesta, vedellä muistaa puhdistaa ja jättää puhdistusaineet sinne apteekin hyllylle niin on pienempi todennäköisyys että se kasvaa ulos!
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
päänahka
07.11.2006 19:34:18
Otinpa korviin sittenkin. Jännitti hitosti, mutta varsin kivutontahan se oli.
Up and down, that's how energy stays alive.
Hammermul
17.11.2006 00:19:32

Mulla on alahuulessa keskellä piikki/pallo mielialan mukaan vaihdellen.
yarr
Migo
20.11.2006 14:15:36
Vois ottaa peenikseen isoimman mitä löytyy.
Niinpä..
Stoghra
21.11.2006 12:19:04

Vois ottaa peenikseen isoimman mitä löytyy.

Ota vaan. Isoin venytys koru jonka olen nähnyt oli 85,3mm
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Stoghra
21.11.2006 12:20:21 (muokattu 21.11.2006 12:25:31)

Uunituore septumi koristaa nyt nenää. Ei se sattunut ollenkaan niin paljon kuin odotin, se jännitys siinä vain pahinta oli kun ei tiennyt että paljonko kirpaisee.

Sulla ei ilmeisesti tuntoaistia ole :D tai sit sulla on iso kipukynnys. Itelläni pääs itku melekein siinä. Karmee tunne oli :S Käyppä venyttämässä se 1,6mm koru vaikka 2mm koruun :) näyttää hienommalta, ja se venytys tuntuu _todella_ ihanalta :D

E: ja tosiaan päivitystä. Nyt löytyy 10mm korvissa :)
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Moratoria
21.11.2006 12:53:03 (muokattu 21.11.2006 12:53:22)
Sulla ei ilmeisesti tuntoaistia ole :D tai sit sulla on iso kipukynnys. Itelläni pääs itku melekein siinä. Karmee tunne oli :S Käyppä venyttämässä se 1,6mm koru vaikka 2mm koruun :) näyttää hienommalta, ja se venytys tuntuu _todella_ ihanalta :D

E: ja tosiaan päivitystä. Nyt löytyy 10mm korvissa :)

Kyllä mullakin muutama kyynel pääsi silmistä, mutta ei se kipu nyt niin paha minusta kuitenkaan ollut. Vähän sama kuin olisi vahingossa lyönyt nenän johonkin, paitsi että kipu kesti huomattavasti vähemmän aikaa.
Villi poika
23.11.2006 18:15:20
Kävin tänään ottamassa nännilävistyksen. Sattui ihan helvetisti! Ja vielä pari tuntia sen jälkeenki tuntu siltä, että joku rotta ois roikkunu nännistä.

Mutta en muuten suosittele Pikus tattoo nimistä paikkaa kenellekkään, joka suunnittelee lävistystä tai tatuointia. Ihme pompotusta ja lupailua ajasta. Aukioloajat heittelee miten sattuu. Ja vaikka aika olikin varattu, sain huomata paikalle tullessani, että liike oli suljettu. Enpä muuten kyseisessä paikassa enää asioi.
"Farkkujen pitää lököttää. Niittivyö löysälle siis. Vertikaalihymy esiin, työmiehen hymystä te vitun pennut ette tiedä vielä mitään." -Jouni Hynynen, Kotiteollisuus
JOO100
28.11.2006 14:07:04
Tässä varmaan viikon suunnitellut, että jos ottaisi ihan ensimmäisen lävistyksen korvaan tuonne yläosaan. Mikälie sen nimi onkaan, mutta kuitenkin missä on rustoa. Jotain tappia tms ajattelin. Piti vaan kysyä, että miten usein ja kauan sitä pitää huuhdella yms? Voiko nukkua ihan normaalisti? Auttakee amatööriä!
Ilmoja pitelee aina sillon tällön. Ehkä.
Toveri
28.11.2006 14:52:35

Tässä varmaan viikon suunnitellut, että jos ottaisi ihan ensimmäisen lävistyksen korvaan tuonne yläosaan. Mikälie sen nimi onkaan, mutta kuitenkin missä on rustoa. Jotain tappia tms ajattelin. Piti vaan kysyä, että miten usein ja kauan sitä pitää huuhdella yms? Voiko nukkua ihan normaalisti? Auttakee amatööriä!

Siis industrialia halajat?
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A61123/high/bmepb400284.jpg

Mulla on reilun vuoden ollut moinen. Muistaakseni nukuin pari ekaa yötä toisella kyljellä, kun en halunnut painoa herkän korvan päälle varata. Nopeasti tuokin sitten muuttui. Paranemiseen meni aikaa kolmisen kuukautta, jonka aikana päivittäin putsasin pari kertaa. Työskentelin tuolloin pölyisissä ja muutenkin kakkaisissa olosuhteissa, joten olin tarkkana hygienian suhteen. Sen jälkeen olen satunnaisin aikavälein puhdistanut korua ja lävistystä. Hyvin on mennyt. Sitten on ikävää, jos korvan lyö johonkin rakenteelliseen ulokkeeseen, saattaa vuotaa hieman verta ja ärtyä päivän ajaksi.
Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Mimi
28.11.2006 15:12:47 (muokattu 28.11.2006 15:19:12)
Suosittelen heti alkuun kahta rengasta, jos olet industrialia ottamassa, vaikka renkaat ei niin hienolta näytäkään. Renkaat nimittäin helpottaa sekä oloasi, että edistää paranemista, ja tapin voi kuitenkin vaihtaa jo kuukauden-parin päästä. En nyt jaksa taas kerran selittää samaa tarinaa, miten mulla kävi industrialin kanssa alussa. Se löytyy kyllä tästä ketjusta, jos joku tahtoo lukea.

E: lisäänpä linkkejä vanhoihin kirjoituksiini http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=6325606
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5077908
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5199173

Jos taas tämä kyselijä meinasi ottaa vain yhden reiän, niin suosittelen, että otat renkaalla, koska a) se pyörii useampaan suuntaan kuin tappi, joten reikä arpeutuu nopeammin b)se päästää kaiken reiästä ulos tulevan smägmän valumaan vapaasti pois, eikä könttää sitä kuten tappi helposti tekee c)rengas on (ainakin minun mielestäni) helpompi puhidstaa ja d) jos sulla on yhtään pidemmät hiukset, niin ne jää tappiin melko helposti kiinni.
"Karkaileva lehmä vs. pitkäsäärinen yleisurheilijatyttö... What's the difference?" - SirElwood
Twinklen mielipide Mimistä: "Minusta tuntuu että koko nainen on melkoone pakaste."
Vain sanoja
JOO100
28.11.2006 15:39:29
Jos taas tämä kyselijä meinasi ottaa vain yhden reiän, niin suosittelen, että otat renkaalla, koska a) se pyörii useampaan suuntaan kuin tappi, joten reikä arpeutuu nopeammin b)se päästää kaiken reiästä ulos tulevan smägmän valumaan vapaasti pois, eikä könttää sitä kuten tappi helposti tekee c)rengas on (ainakin minun mielestäni) helpompi puhidstaa ja d) jos sulla on yhtään pidemmät hiukset, niin ne jää tappiin melko helposti kiinni.

Joo nimenomaan vaan yks reikä, josta menisi tappi lävitse. Oikeastaan ihan sama mulle onko siinä tappi vai rengas, mutta jos kerran suosittelet rengasta niin olkoon sitten se. Juu ja kiitoksia vastauksista.
Ilmoja pitelee aina sillon tällön. Ehkä.
Mimi
28.11.2006 16:14:09
Joo nimenomaan vaan yks reikä, josta menisi tappi lävitse. Oikeastaan ihan sama mulle onko siinä tappi vai rengas, mutta jos kerran suosittelet rengasta niin olkoon sitten se. Juu ja kiitoksia vastauksista.

Eipä mitään. Nuo rustolävistykset on sitten vähän semmoisia, että joillakin on ollut ongelmaa niiden parantumisen kanssa. Ja muutenkin se kestää pidempään kuin normaalilävistyksen parantuminen.
"Karkaileva lehmä vs. pitkäsäärinen yleisurheilijatyttö... What's the difference?" - SirElwood
Twinklen mielipide Mimistä: "Minusta tuntuu että koko nainen on melkoone pakaste."
Vain sanoja
myrskis
29.11.2006 22:59:03
Nuo rustolävistykset on sitten vähän semmoisia, että joillakin on ollut ongelmaa niiden parantumisen kanssa.

Jeps, iner konzini ottamisen jälkeen sain Harnessin Yazkalta ohjeet huuhdella joka päivä lämpimällä vedellä, kuten muidenkin läväreiden kanssa. Huuhtelin sitten tunnollisesti kuukausitolkulla ja tottuneena tekijänä hoidin sitä muutenkin mitä parhaiten, mutta silti siihen ilmestyi viereen hirveä paukama joka välillä rikkoutui pursuten kudosnestettä ja ilmestyi aina uudelleen. Pukama hävisi vasta kuukausien päästä riparilla, jonka vietin seudulla jossa oli kovan vesipulan takia vedensäännöstely enkä päässyt kertaakaan puhdistamaan sitä kunnolla. Paukama vain kuivui ja hävisi. Sen jälkeen olen oppinut joskus myös kyseenalaistamaan lävistäjien hoito-ohjeita...

Olen tässä ajatellut josko olisi aika luopua noin neljä vuotta huulessani roikkuneesta hevosenkengästä. En nykyisin enää edes hirveästi dikkaa siitä, ainut syy siihen että se on siinä on silkka tottumus. Monesti olen testannut miltä tuntuu olla vaikka puoli tuntia ilman, ja olen huomannut etten osaa edes puhua normaalisti ilman sitä. Hmm...
Anna sun hiusten olla hei ne on hyvät noin
Mimi
30.11.2006 18:24:08
Olen tässä ajatellut josko olisi aika luopua noin neljä vuotta huulessani roikkuneesta hevosenkengästä. En nykyisin enää edes hirveästi dikkaa siitä, ainut syy siihen että se on siinä on silkka tottumus. Monesti olen testannut miltä tuntuu olla vaikka puoli tuntia ilman, ja olen huomannut etten osaa edes puhua normaalisti ilman sitä. Hmm...

Puolessa tunnissa et kerkeä tottua siihen ilman olemiseen. Kyllä se "normaali" puhekyky siitä paranee ajan kuluessa, varsinkin kun malttaa keskittyä siihen, miten puhuu. Päiviä siihen kuitenkin saattaa mennä.
Vain sanoja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)