Aihe: Ibanez Silver series
1
bugsyhotter
20.11.2006 13:39:14
Niin, siis kun huomasin ton vasenkätisen samanmoisen laitteen varastettu-ilmoituksen täällä, heräsi mieleen että mulla pölyttyy samanmoinen, ei tosin vasenkätinen, ja ajattelin kysyä siitä. Kyse ei siis siitäettä joltakin kadonnut ja mulla sattumoisin nyt on sellanen..edeleen tietoja kys.mallista
fox
20.11.2006 13:56:26

mulla sattumoisin nyt on sellanen..edeleen tietoja kys.mallista

Silver Series ja sisarmallinsa Challenger oli niitä sen kuuluisan "lawsuit-episodin" jälkilöylyissä markkinoille laskettuja. Ibanez "The King of the Kopies" sai 3 suurta vastaansa 1976, ja vuoteen 1977 mennessä oli koko mallisarja muutettu omiin malleihin, esim. lapojen (Gibson) osalta, ja koko runkojen ja lapojen (Fender) osalta.. Rickenbacker-kopiot hylättiin kokonaan. No, niillähän oli varastot väärällään F-kauloja ja runkoja, varsin korkealaatuisiakin, ja niinpä joillakin markkina-alueilla tuli sitte noita Silver Series (ei ole missään luetteloissa EIKÄ hinnastoissa) ja Challenger- Stratoja ja Telejä. Tätä jatkui ainakin koko vuoden 1978 ja ilmeisesti vielä niinkin myöhään kuin 1979 oli joillain alueilla markkinoilla noita.
Ihan laatukeppejä ovat.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
ballfish
20.11.2006 14:07:29
Mulla on tuommonen. Laatupeli, niin kuin Fox tokaisi.
fox
20.11.2006 14:19:00

Mulla on tuommonen. Laatupeli, niin kuin Fox tokaisi.

Oon paria laitellu, ja sitten mulla oli pitkään isolapa-Straton kaula, SilverSeries, ilman sarjanumeroo toki. Möin sen meidän komppikitaristille, rahoja en oo vieläkään nähny.. :(
Johann Onn
20.11.2006 16:13:59 (muokattu 20.11.2006 16:14:18)
Silver Series - ei ole missään luetteloissa EIKÄ hinnastoissa.

Kuten vaikka täältä voi katsoa.

http://www.ibanez-vintage-page.de/

Meikäläisen Morris näyttäis olevan (ulkoisesti) Silver Series & Challenger mallien yhdistelmä.
fox
20.11.2006 17:57:31

Meikäläisen Morris näyttäis olevan (ulkoisesti) Silver Series & Challenger mallien yhdistelmä.

Joka sinänsä ei oo ollenkaan ihme.. Morris kun on Hoshinon brändi, eli periaatteessa Ibanezin "sisar".. Euroopan markkina-alueella..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)