Mulla on sattumoisin joskus 90-luvun alussa hommatt uIba Silver series sunburst -vehje.Tietääkö kukaan mitään kys. laitteesta? Kaula vaahteraa, hirminen sustain. |
bugsyhotter 20.11.2006 13:39:14 | |
---|
Niin, siis kun huomasin ton vasenkätisen samanmoisen laitteen varastettu-ilmoituksen täällä, heräsi mieleen että mulla pölyttyy samanmoinen, ei tosin vasenkätinen, ja ajattelin kysyä siitä. Kyse ei siis siitäettä joltakin kadonnut ja mulla sattumoisin nyt on sellanen..edeleen tietoja kys.mallista |
fox 20.11.2006 13:56:26 | |
---|
mulla sattumoisin nyt on sellanen..edeleen tietoja kys.mallista Silver Series ja sisarmallinsa Challenger oli niitä sen kuuluisan "lawsuit-episodin" jälkilöylyissä markkinoille laskettuja. Ibanez "The King of the Kopies" sai 3 suurta vastaansa 1976, ja vuoteen 1977 mennessä oli koko mallisarja muutettu omiin malleihin, esim. lapojen (Gibson) osalta, ja koko runkojen ja lapojen (Fender) osalta.. Rickenbacker-kopiot hylättiin kokonaan. No, niillähän oli varastot väärällään F-kauloja ja runkoja, varsin korkealaatuisiakin, ja niinpä joillakin markkina-alueilla tuli sitte noita Silver Series (ei ole missään luetteloissa EIKÄ hinnastoissa) ja Challenger- Stratoja ja Telejä. Tätä jatkui ainakin koko vuoden 1978 ja ilmeisesti vielä niinkin myöhään kuin 1979 oli joillain alueilla markkinoilla noita. Ihan laatukeppejä ovat. |
ballfish 20.11.2006 14:07:29 | |
---|
Mulla on tuommonen. Laatupeli, niin kuin Fox tokaisi. |
fox 20.11.2006 14:19:00 | |
---|
Mulla on tuommonen. Laatupeli, niin kuin Fox tokaisi. Oon paria laitellu, ja sitten mulla oli pitkään isolapa-Straton kaula, SilverSeries, ilman sarjanumeroo toki. Möin sen meidän komppikitaristille, rahoja en oo vieläkään nähny.. :( |
Johann Onn 20.11.2006 16:13:59 (muokattu 20.11.2006 16:14:18) | |
---|
Silver Series - ei ole missään luetteloissa EIKÄ hinnastoissa. Kuten vaikka täältä voi katsoa. http://www.ibanez-vintage-page.de/ Meikäläisen Morris näyttäis olevan (ulkoisesti) Silver Series & Challenger mallien yhdistelmä. |
fox 20.11.2006 17:57:31 | |
---|
Meikäläisen Morris näyttäis olevan (ulkoisesti) Silver Series & Challenger mallien yhdistelmä. Joka sinänsä ei oo ollenkaan ihme.. Morris kun on Hoshinon brändi, eli periaatteessa Ibanezin "sisar".. Euroopan markkina-alueella.. |