Jarzki 19.11.2006 12:06:58 | |
---|
Eli alkaa tuntua että tuolla Carvin vintage 16:lla meinaa jäädä jalkoihin aina välillä ja olen alkanut harkita suuremman hommaamista. Olenko nyt kuitenkin hairahtumassa kun haaveilen hieman Voxin valvetronix AD50VT:stä tai Rolandin Cube 60:stä? Vai kannattaisko kuitenkin pysyä putkimiehenä? Mikäli saan hyväksyntää mallintavan ostolle niin kumpi on parempi kun musatyylinä on tuollainen pop/rock/blues? -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
tilujätkä 19.11.2006 12:33:08 | |
---|
Eli alkaa tuntua että tuolla Carvin vintage 16:lla meinaa jäädä jalkoihin aina välillä ja olen alkanut harkita suuremman hommaamista. Olenko nyt kuitenkin hairahtumassa kun haaveilen hieman Voxin valvetronix AD50VT:stä tai Rolandin Cube 60:stä? Vai kannattaisko kuitenkin pysyä putkimiehenä? Mikäli saan hyväksyntää mallintavan ostolle niin kumpi on parempi kun musatyylinä on tuollainen pop/rock/blues? Voxista ei ole kokemusta mutta olen ylpeä ja tyytyväinen cube 60 :n omistaja. Mitään valittamista ei ole. Vahvistin olisi kyllä parempi, jos molemmille kanaville olisi oma EQ, mutta näinkin on aivan loistava vahvistin. Musatyylistä mitä soitat sen verran, niin ei väliä mitä soitat, cube taipuu kyllä siihen. Siitä on moneksi. R-fier mallinnuksella säröä on vaikka kuinka, ja jos rokkia haluaa niin vaikkapa dyna amp ja säröä pienemmälle. Kannattaa käydä testaamassa! |
Jarzki 20.11.2006 08:14:59 | |
---|
Voxista ei ole kokemusta mutta olen ylpeä ja tyytyväinen cube 60 :n omistaja. Mitään valittamista ei ole. Vahvistin olisi kyllä parempi, jos molemmille kanaville olisi oma EQ, mutta näinkin on aivan loistava vahvistin. Musatyylistä mitä soitat sen verran, niin ei väliä mitä soitat, cube taipuu kyllä siihen. Siitä on moneksi. R-fier mallinnuksella säröä on vaikka kuinka, ja jos rokkia haluaa niin vaikkapa dyna amp ja säröä pienemmälle. Kannattaa käydä testaamassa! Mikä ämyri tuossa Cubessa on ja saako siihen mitään lankkua mistä noita efektejä voi ohjata? -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
rainmaker 20.11.2006 08:25:24 | |
---|
Kannattaa huolellisesti testata ennenkuin ostaa. Saattaa alussa tuntua hienolta, ku löytyy monta erilaista soundia ja efektiä samasta pöntöstä. Mutta se huuma häviää aikanaan. Suosittelisin pysymään putkimiehenä :) "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Perza 20.11.2006 08:38:30 | |
---|
Ja eikös tuo Carvini ole vielä ihan suht hyvä putkipeli, tosin aika pieni tehoinen! Taidat olla vaihtamassa mersua ladaan! Turhaa |
Jarzki 20.11.2006 09:43:48 | |
---|
Ja eikös tuo Carvini ole vielä ihan suht hyvä putkipeli, tosin aika pieni tehoinen! Taidat olla vaihtamassa mersua ladaan! Voipi olla...pitäis ehkä olla molemmat, ei sitten harmita jos alkaa cube tai voxi pökkiä ja putket on myyty. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
Penasol 20.11.2006 09:48:12 | |
---|
Voipi olla...pitäis ehkä olla molemmat, ei sitten harmita jos alkaa cube tai voxi pökkiä ja putket on myyty.
Jep, en minä ainakaan möisi tuota Carvinia, luulisi sen olevan ihan laatupeli ja semmoisen myyminen kaduttaa lähes aina jälkikäteen. Lisäksi pari vahvaria on hyvä olla olemassa, treenikämpälle ja kotio. "Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä"
Hörörh, örh. AKKK#9 |
Valvetronix. Saundit ovat aivan toiselta planeetalta kuin Cubessa. Blues/pop/rock -tyylisessä musiikissa ero vain korostuu. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
superfly 20.11.2006 15:02:57 (muokattu 20.11.2006 15:03:04) | |
---|
Näin fiilispohjalta voisin sanoa että tuo Carvinin 16 wattinen? putkikone on kovaäänisempi kuin 50-wattinen Valvetronix. Ainakin Fenderin 15 wattisen putkikombon kanssa oli näin. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |