FatSam 18.11.2006 20:23:49 | |
---|
Pistin pitkävetoon: Ilves-Pelicans 2 Jyp-HIFK X Kärpät-Blues X Ässät-Tappara 2 HPK-Saipa (maalimäärähomma) 2 Kerroin 124,74 Ei edes kovin kaukana. Ite otin pikkuhynät Tapparalla ja SaiPalla. Kärpät olis kyllä saanu voittaa. I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
The Nakkisormi 18.11.2006 21:50:45 | |
---|
Eiköhän se Pajuojan piruilu ollut siinä... Kiitos ja hei, et ole tervetullut takaisin. Rock And Roll Over! |
Mikaelo 19.11.2006 10:13:24 | |
---|
Mua itketti kun olin vauva lapsena keljutti sitten musta tuli Ilves ja alkoi vituttaa Mua vituttaa niin ankarasti vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa vittu kun vituttaa In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Ben_D 19.11.2006 10:55:36 | |
---|
Mua itketti kun olin vauva lapsena keljutti sitten musta tuli Ilves ja alkoi vituttaa Mua vituttaa niin ankarasti vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa vittu kun vituttaa Onhan siellä Tapparakin...vaihda leiriä. http://www.fiercemetal.org |
KTULU 19.11.2006 11:47:45 | |
---|
^Sitä ei tehdä. Takinkääntäjät ovat karmeita pellejä. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Dunga 19.11.2006 11:49:41 | |
---|
Pajuli voisi jo erota, miten äijä kehtaa jatkaa. Kuten sanottua, olisi pitänyt heittää äijä ulos jo aikoja sitten. Paskallakin on tekijänsä. |
Ben_D 19.11.2006 12:26:51 | |
---|
Pajuli voisi jo erota, miten äijä kehtaa jatkaa. Kuten sanottua, olisi pitänyt heittää äijä ulos jo aikoja sitten. Kyllähän sillä koutsilla on merkitystä, mutta ei Ässien materiaalilla mitään ihmeitä kannata odottaa... http://www.fiercemetal.org |
Dunga 19.11.2006 12:35:01 | |
---|
Kyllähän sillä koutsilla on merkitystä, mutta ei Ässien materiaalilla mitään ihmeitä kannata odottaa... Niinpä mutta koutsin ulkoistamisen kautta sitä parannusta on helpompi hakea tässä tapauksessa, ei ole pukukopissa asiat kunnossa kertovat pikkulinnut. Muutama ylijäämäsälli jo tosin ulkoistettiin, mutta samalla otettiin ilmeisesti yksi samanlainen koeajalle. Paskallakin on tekijänsä. |
Ben_D 19.11.2006 12:43:56 | |
---|
http://www.fiercemetal.org |
DJKaaos 19.11.2006 12:50:38 | |
---|
Ehkäpä naurettavinta oli se, että Porissa lähdettiin tähän kauteen teemalla "Hurmos" tai "Ässät, takaisin huipulla". Todellisuudessa hopeajoukkueen hajottua Porissa ei edes yritetty paikata menetyksiä. Tolla materiaalilla Ässät on juuri siellä, mihin se kuuluukin. ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Ben_D 19.11.2006 14:32:34 | |
---|
Tolla materiaalilla Ässät on juuri siellä, mihin se kuuluukin. Tätä mä olen yrittäny monta kertaa sanoa. http://www.fiercemetal.org |
FatSam 19.11.2006 15:51:44 | |
---|
Ehkäpä naurettavinta oli se, että Porissa lähdettiin tähän kauteen teemalla "Hurmos" tai "Ässät, takaisin huipulla". Todellisuudessa hopeajoukkueen hajottua Porissa ei edes yritetty paikata menetyksiä. Tolla materiaalilla Ässät on juuri siellä, mihin se kuuluukin. Joo, kyllä se nyt vähän näyttää siltä, että liiankin maltillisesti on käytetty rahaa pelaajiin. Mutta ei se muuta sitä seikkaa, että Pajuoja floppasi aika totaalisesti. Kun ei ole minkäänlaista peli-ideaa, se on ihan sama keitä joukkueessa kurvailee. Ei Ässien kyllä ihan viimeisenä kuitenkaan pitäisi tuolla materiaalilla mielestäni olla. Odotettua heikommin pelanneita äijiä on kyllä silti liikaa. Eihän tuolla ole ollut edes jonkinlisia onnistujia kuin Mave, Kuusela, Kuparinen, Joensuu ja Konttinen, noistakin suurin osa välillä ihan yössä. Teksisivät nyt sitten selvän päätöksen, että yritetäänkö tällä kaudella vielä oikein täysillä pudotuspeleihin vai siirretäänkö katseet jo ensi kauteen. Ei mitään välimallia, kiitos. Tuosta on vain seurauksena ylimääräisiä menoeriä, kun hankitaan epätoivon vimmalla jotain kysymysmerkkejä eikä kuitenkaan edes päästä kympin sakkiin. I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
Dunga 19.11.2006 17:06:08 (muokattu 19.11.2006 17:07:11) | |
---|
Ehkäpä naurettavinta oli se, että Porissa lähdettiin tähän kauteen teemalla "Hurmos" tai "Ässät, takaisin huipulla". Todellisuudessa hopeajoukkueen hajottua Porissa ei edes yritetty paikata menetyksiä. Tolla materiaalilla Ässät on juuri siellä, mihin se kuuluukin. Niin, olisi se ollut hienoa pitää esim. Hisey, Kaipainen ja Rautee joukkueessa mutta he eivät herrojen (Pajuoja pääasiassa?) suunnitelmiin sopinut vaan mukaan otettiin kummipoika ja muut hengettömät suharit. Ei voi ymmärtää tämän kauden joukkueen "rakennusta", Dallasin avutkin ovat olleet täysin turhia tai rikkinäisiä jo tullessaan. Ei tässä joukkueessa ole ollut hurmosta näkynyt alusta alkaen... myöhäistä pyllistää kun paskat on jo housuissa. Paskallakin on tekijänsä. |
Mikaelo 19.11.2006 17:12:40 | |
---|
Dallasin ja Ässien sopimuksessa on se Ässille ikävä puoli, että Ässät eivät juuri pysty vaikuttamaan ketkä pelaajat tulevat joukkueeseen. Viime vuosi meni nappiin, tämä vuosi ei niinkään. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Dunga 19.11.2006 17:20:50 | |
---|
Dallasin ja Ässien sopimuksessa on se Ässille ikävä puoli, että Ässät eivät juuri pysty vaikuttamaan ketkä pelaajat tulevat joukkueeseen. Viime vuosi meni nappiin, tämä vuosi ei niinkään. Kyllä Pajuoja ihan ite valitsi Crombeenin Dallasin harkkaleiriltä, olisi ilmeisesti halunnut John Lammersin (?) mutta hän itse ei halunnut lähteä. Siispä hän päätyi Crombeeniin. Naurov tuli ihan Dallasin käskystä, Wandell taas Ässien itse hankkima. Paskallakin on tekijänsä. |
Mikaelo 19.11.2006 20:43:59 | |
---|
Kyllä Pajuoja ihan ite valitsi Crombeenin Dallasin harkkaleiriltä, olisi ilmeisesti halunnut John Lammersin (?) mutta hän itse ei halunnut lähteä. Siispä hän päätyi Crombeeniin. Naurov tuli ihan Dallasin käskystä, Wandell taas Ässien itse hankkima. Joo, mutta Stars oli antanut Ässille erikseen "ota noista" listan. Pajuoja itsekin on todennut että otti sitten parhaan siltä mitä oli saatavilla, eikä saanut ketä halusi. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Dunga 19.11.2006 20:47:09 | |
---|
Joo, mutta Stars oli antanut Ässille erikseen "ota noista" listan. Pajuoja itsekin on todennut että otti sitten parhaan siltä mitä oli saatavilla, eikä saanut ketä halusi. Juu, totesin vaan että ei ihan sentään "sikana säkissä" Crombeen Poriin tullut, valinnan varaa oli. Naurov sen sijaan taisi tulla. Paskallakin on tekijänsä. |
HOHO ja Lehto torjui kauden ensimmäisen voiton Kahvaralle. Mikä saavutus menestyksekkäälle kahvakiekkoiluseuralle. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Ben_D 20.11.2006 07:48:42 | |
---|
HOHO ja Lehto torjui kauden ensimmäisen voiton Kahvaralle. Mikä saavutus menestyksekkäälle kahvakiekkoiluseuralle. Asiantuntijan kommentti. http://www.fiercemetal.org |
KTULU 20.11.2006 16:57:55 | |
---|
HOHO ja Lehto torjui kauden ensimmäisen voiton Kahvaralle. Mikä saavutus menestyksekkäälle kahvakiekkoiluseuralle. Meinasin sanoa että tää jätkä on sunnuntaiseuraaja, mutta eipä taida kiekkoa seurata edes sunnuntaina. :D Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |