Teidän, tästä on varmasti toista sataa keskustelua. mutta, pilataan nyt oma maine tässä :D kertokaapa nyt semmosia "rakentavia" kommentteja kitarasta, vertailkaa muihin kitaroihin (hyv.esim: ESP LTD MMV) kokemuksia ynnä muuta kaiken. yksityiskohtineen. iso kiitos jo etukäteen :) |
saastara 20.11.2006 09:14:33 | |
---|
Itselläni tuo palveli pari vuotta.. Olihan se kelpo keppi. Hinta / laatu - suhteeltaan ei ehkä paras mahdollinen mutta mitäs väliä moisilla on kun nuoruuden vimmalla piti se RR saada. Kaulasta diggasin.. omaan käteen jopa parempi kuin nykyinen Iban 7321. Mikit olivat myös "ihan kivat." Eli en nähnyt aiheelliseksi vaihtaa.. Leppärunko tuo kivaa kirkkautta soundiin.. Floikka on täysi susi joten sen suoralta kädeltä blokkasin. Lisäkysymyksiä voi ksityisviestillä kysellä. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Jonttu 20.11.2006 11:29:32 (muokattu 20.11.2006 11:30:40) | |
---|
Jackson RX10D VS ESP MMV SN... tästäkin taitaa jo muutama olla ;) Eniweis, molemmat kitarat olen omistanut, ja tuon jacksonin lähinnä hommasin ihan modailumielessä itselleni... Oli ylimääräistä rahaa (?) ja ylimääräistä aikaa. Itse tykkäilin enemmän tuosta mmv'stä, kaula oli aavistuksen verran jämäkämpi, joten se sopi omaan käteen paremmin. MMV'llä on PALJON mukavampi soitella korkealta, johtuen setneck kaulaliitoksesta, verrattuna rx10d'n kökköön pulttikaula ratkaisuun. Niin ja toki mmv'ssä on 24nauhaa, toisin kuin jaakossa... Ja vielä MMV SN +Kaulan profiili +kaulaliitos +24 nauhaa +Mikit (HZ) +"Jämäkämpi" (painaa enempi) -Floikka, joka piti kyllä vireen paremmin kuin RX10D'n lisenssi JACKSON RX10D +"Jackson" +Halpa +Ohut kaula -Kaulaliitos liian laatikkomainen joka tuntuu ikävältä korkealla soitettaessa -Floikka ei pidä virettä -Lelumainen soittotatsi -Mikit (Duncan Designed) Nämä siis minun ajatuksiani. |
Toums 20.11.2006 15:57:55 | |
---|
kiitos paljon! tätä hainkin :D nyt alko taas tuo MMV kiinnostaa mutta. jotenkin. ku olen kuullut aikasemminkin tosi positiivisia kommentteja tuosta jaskan kaulasta :) ja ehkä se MMV on kuitenkin liian semmone feikki :D emmä ihan laiho taho olla. ja kuitenkin tuo RX10D tulee jos/kun tulee nii toiseksi kitaraksi :P |
JazzFromHell 20.11.2006 16:12:12 | |
---|
Omasta mielestä tämä lisenssifloikka pitää vireen hyvin, ainakin kahden vuoden jälkeen. |
saastara 20.11.2006 16:18:16 (muokattu 20.11.2006 16:18:35) | |
---|
Omasta mielestä tämä lisenssifloikka pitää vireen hyvin, ainakin kahden vuoden jälkeen. Kylkyl.. Kyllä nuo lisenssifloikatkin toimensa hoitavat kunhan jättää pahimmat divebombailut väliin. Itse blokkasin omani sen takia, että C-vireessä alkoi tuo jo antamaan melkoisesti periksi. Ja kun en floikkaa muutenkaan liikaa tarvi niin.. +Mikit (HZ) Näissä nämä makukysymykset tulevat esiin. Minusta Tämä on kenties yksi MMV:n huonoimpia puolia.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Sleepless 20.11.2006 16:33:54 | |
---|
Oletko RR3 mallia harkinnut? Ei ole paljoa kalliimpi, kuin MMV ja mikkeinä oikeat duncanit. Taitaa olla JB/Jazz setti. http://www.thomann.de/fi/jackson_rr3_randy_rhodes.htm Näissä nämä makukysymykset tulevat esiin. Minusta Tämä on kenties yksi MMV:n huonoimpia puolia.. :) Jep, mutta noista saa sentään jotain vaihtaessa parempiin:) Hiljaa hyvä tulee. |
Jonttu 20.11.2006 16:34:54 (muokattu 20.11.2006 16:35:49) | |
---|
Näissä nämä makukysymykset tulevat esiin. Minusta Tämä on kenties yksi MMV:n huonoimpia puolia.. :) Siis lähinnä kun on vertailussa EMG HZ ja Duncan Designed mikit, niin omasta mielestä.... Eikun, kyllä HZ on parempi :D |