Aihe: Kompura ja tubeskriimeri
1
kossuossi
18.11.2006 19:27:34
Iloitkaa kaikki saundinikkarit, koska nyt te pääsette todella esittämään mielipiteenne ja ilmaisemaan saundimieltymyksenne.

Dilemma! : Mulla on iso kotelo johon mahtuis sekä tubesreameri ja kompura( molemmat rakennussarjoja). Onko mitään älyä yleensä niitä yhdistää peräkkäin ja jos on, niin kumpi ensin. Mulla ei ole kokemusta kompurasta mutta ts:stä kyllä. Kannattaako yleensä yhdistää; mitä tulee tulee tuutista ? Siis missä järjestyksessä : kompura- TB vai TB kompura??
blexer
19.11.2006 23:18:30
En laittais samaan koteloon jää enemmän peli varaa just ton järjrstyksen kanssa.mut jos laittaisin niin kompuran pistäisin eteen.jos haluut käyttää samaa koteloo niin pistä ne kuitenkin väliulostulolla jonka yhdistät pikkupiuhalla niin voit käytää erikseenkin ja tietty omat polku kytkimet.
MarkoA
19.11.2006 23:20:45
Edellisen kanssa samoilla linjoilla. Elä laita samaan koteloon. Jos haluat todella yhtäaikaa käyttää niin kompura -> TS on järjestys. Kannattaa kokeilla jos kompura ei ole tuttu vehjes. Aika turha IMO käyttää yhtäaikaa särön kanssa.
ou beibi, jeah! uh uh..
juini
20.11.2006 00:11:00
Laita kytkin, jolla voit vaihtaa järjestystä. Kompura toki oppikirjan mukaan ekana.
PIM
20.11.2006 10:11:00
Edellisen kanssa samoilla linjoilla. Elä laita samaan koteloon. Jos haluat todella yhtäaikaa käyttää niin kompura -> TS on järjestys. Kannattaa kokeilla jos kompura ei ole tuttu vehjes. Aika turha IMO käyttää yhtäaikaa särön kanssa.

Mä taas laittaisin samaan koteloon, mutta koska olen samaan mieltä tuosta kompuran ja TS:n yhteiskäytöstä niin pistäisin johonkin väliin A/B switchin ja omat outputit molemmille jolla sais sitten ohjattua TS:n vahvarin särökanavaan ja kompuran kliiniin, sillä oletuksella tietysti että vahvarista löytyy omat kanavat ja inputit särölle ja puhtaille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)