Aihe: Crash Bandicoot pelisarja
1 2
ollikainen
19.11.2006 20:18:45

Terveppä terve kaikki hyvää tasohyppelyä arvostavat M.nettiläiset!

Ketjun aiheena on herättää keskustelua yhdestä parhaimmista pelisarjoista ikinä, ensi kosketukseni Crashiin sain pleikkarin mukana tulleesta demosta, jossa oli Crash kakkosen demo. Sillä hetkellä ihastuin hullunkuriseen ja hauskaan pelihahmoon nimeltä Crash, Seuraavana jouluna Crash 2 oli ensimmäinen juttu jonka joulupukki saisi tuoda minulle, ja toi. Onneksi sillä jos ei olisi tuonut niin olisi alkanut 3 maailmansota. Heti kun peli alkoi pyörimään koneessa niin tiesin että se olisi kaikien sosiaallisen kanssakäymisen loppu :)

Haluan tietää että en yksin fanita tätä lapsille suunnattua pelisarjaa, olenko ainoa jonka mielesta näiden pelien huumori on hauskaa? Taitaa olla ainut pelisarja jota jaksaa vieläkin hakata, tällä sarjalle on minulle nostalginen vaikutus ja on suuri osa lapsuuttani.

No keskustellaan :)
Fear the sky, eat the rich, Just remember Life's a Bitch
Juugeli
19.11.2006 20:22:12
... ensi kosketukseni Crashiin sain pleikkarin mukana tulleesta demosta, jossa oli Crash kakkosen demo...

Sama täällä. Pelaaminen rajoittuu ensimmäiseen osaan ja tuohon demoon. Kuuleman mukaan kolmas osa olisi todellinen tasohyppelyn mestariteos, mutta onpahan tuo ekakin osa todella hyvä.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Planetist
19.11.2006 20:25:12
Kolme ekaa ovat hienoja tasohyppelyitä. Crash 3 on ainoa pleikkaripelini mutta kyllähän tuotakin jaksaa pelata. Ja välillä lainaa kavereilta jos vaihtelua haluaa.
Deino
19.11.2006 20:25:36

Crash Bandicoot 1 on ensimmäinen PlayStation peli mitä olen pelannut. Sen grafiikka näytti silloin vuosia sitten erittäin hienolta. Edelleenkin hyvä peli. Sarjan paras osa minusta jollain oudolla tavalla kuitenkin Crash Team Racing. Koukutti joskus aikoinaan aivan helvetisti.
Deino
19.11.2006 20:26:22

Niin ja näistä normaaleista kolmonen on ehdottomasti paras.
ollikainen
19.11.2006 20:28:57

Mitäs diggailette siitä Ps2:en Crashista, musta se on liian vaikea. Mutta silti asiallinen.

P.S: Ainot vähän kökkö Crash on Crash Bash, paitsi kaveriporukassa.
carlos
19.11.2006 20:30:18
Sarjan paras osa minusta jollain oudolla tavalla kuitenkin Crash Team Racing. Koukutti joskus aikoinaan aivan helvetisti.

Kyllä. Pitäis löytää tää peli jostain! :)
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Budy
19.11.2006 20:31:46 (muokattu 19.11.2006 20:32:33)
Nää oli aikoinaan nii parhautta !
Kaikki tuli pelattua läpi, ja taitaapa hyllystä löytyä edelleen Crash 2, Crash 3 ja Crash Team racing.
Kolmonen ylivoimaisesti paras, tekisi itseasiassa mieli pelata se uudelleen läpi. :D
Sitten Crash team racingin parissa tuli vietettyä monia hyviä hetkiä.
Kerrassaan tasohyppelykategorian parhaita pelejä ! + racing :D
rudemood
Chrissie
19.11.2006 21:02:19
Itseltä taitaa löytyä 3-4 Bandicoottia, joten kyllähän näitä on tullut tahkottua. Jostain syystä aivan hulvatonta ajanvietettä :) Enemmän tietty tykkään yksin pelailla, mutta kyllä tuo Team Racing oli parhautta kaverin/kavereiden kanssa.

Eipä olekaan tullut koskettua ainakaan vuoteen. Pitäisikin kytkeä Pleikkari taas kuntoon ja pelailla näin syysiltojen ilona.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
DirtyFingers
19.11.2006 21:05:28
Crash Team Racing on todella huippu varsinkin kaksipelinä :D. Crash Bash oli myös hyvä. Noita normaaleja olen yrittänyt pelata, mutta ne eivät oikein innostaneet.
Singing alone
Veikko
19.11.2006 21:10:14
mahtavia pelejä kaikki muut on paitti toi Crash Team Racing. Vekaran kanssa tahkotaan niitä harvase päivä.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Hetfield
19.11.2006 21:11:27

mahtavia pelejä kaikki muut on paitti toi Crash Team Racing. Vekaran kanssa tahkotaan niitä harvase päivä.

Heh, ainiin olihan noista ihan normipelitkin. Muistin, että se oli vaan sitä ajelua. Hauskaa oli joskus kaverilla pelailla.
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
SirElwood
19.11.2006 23:45:38
Kolmonen. Ehdotonta parhautta. Pleikkaria ei o enää, mutta tuota peliä olen vähän jäänyt kaipaamaan. Loistavaa ja ennenkaikkea hauskaa ajanvietettä.
diabami
20.11.2006 00:01:12
Toi oli eka pleikkaripeli jota olen pelannut! En kyllä vaan muista lähtikö innostus demosta vai ihan kokoversiosta.
Kaverillakin pelailin paljon tuota.
Hyvä peli oli, mutta muistaakseni olin enemmän tälläinen sivustaseuraaja kun pelaaja. En oikeen osannut niin hyvin kun veljeni ja kaverini, mutta ehkä asia pitäisi joskus korjata.
Jani The Rock
20.11.2006 00:08:29

Crash Team Racing on parasta viihdettä. Hahmona käytän tietenkin Komodo Joeta.
The road never ends for me, kid.
SirElwood
20.11.2006 00:12:09
muistaakseni olin enemmän tälläinen sivustaseuraaja kun pelaaja.

Itseasiassa, tuo warped on yksi niistä harvoista peleistä joissa en ole ollut vain katsojana kun joku toinen pelaa. Toinen vastaava semmoinen oli segalla se ensimmäinen sonic. :)
aikavaikea
20.11.2006 07:56:21
:-) Tämä on ainoa peli, mitä minäkin olen pelannut aikoinaan melkein addiktin asteella. Crash Bash oli hiukan kökkö ja tämä kakkospleikkarille tehty liian vaikea mun nakkisormille, mutta kaikki muut olivat ihan loistokamaa. Läpi ne on menty ja jopa huijauskoodeja piti joihinkin netistä etsiä. Pitäisikin kaivaa ne tuolta laatikoiden kätköistä ja linnottautua pojan huoneeseen pelaamaan taas pitkästä aikaa. Sen verran ahkeraan tuli hakattua, että pelisormiin tuli melkoiset kovettumat. Mikään muu peli ei ole koskaan kiinnostanut, joten täytyy tässä jotain ainutlaatuista olla. Upeat hahmot ja mielikuvituksekkaat maailmat ainakin.
Vaikka paremmaksi kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan.
Vainhaalee
20.11.2006 10:02:17
Kolme ekaa oli niin perhanan kovia että jumaleissön sentään!
Warped on loistava hienoine gadgetteineen, tatsi Crashiin on ihan omaa luokkaansa...
The Flashing Psychedelic Kid
ollikainen
20.11.2006 12:06:40 (muokattu 20.11.2006 12:07:00)

http://images.google.fi/imgres?imgu … nity%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26lr%3D

Tätä en ole ennen huomannutkaan, pitääpä käydä hankkimassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)