Aihe: Mitä mieltä tämän päivän Tangomarkkinoista?
1 2 3 4 5 6 7
Sertzo S
19.11.2006 19:52:36
Onko se sama paavo, jonka luona Topi S. yöpyy Lapin rundilla dokumentissaan.

Kyllä on eli Simosen Kauko Rovaniemeltä.
baron
19.11.2006 20:14:01

Nimenomaan ja se rahakasa mikä siitä tulee on niin iso, että täytyy kottikärryjen kanssa mennä pankkiin.

Mä koen tän ihan oikeeksi ongelmaksi kun olosuhteiden pakosta joudun nykyään hoitamaan bändini raha-asiat.
Kun iskevät liksan cashinä fikkaan, niin ne samperin pankkiautomaatit onkin nykyään one-way, vaikka mä kuinka oon yrittänyt tunkea niitä seteleitä sinne, niin ei ne vastaanota.
Mä taas vierastan kulkea suuren setelinipun kanssa, tarve päästä siitä nopeasti eroon ja kun ei pankkiin millään ehdi, niin en oo muuta tapaa keksinyt kuin ryypätä äkkiä pois.
Siinä maksa joutuu koville!
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
R.Syke
19.11.2006 21:28:52
Mmillään ehdi, niin en oo muuta tapaa keksinyt kuin ryypätä äkkiä pois.
Siinä maksa joutuu koville!

Mitäs jos kaveris sulle yhtäkkiä sanoo, notta: 'Maksa pois!'
pekkajau
19.11.2006 21:37:31
Näin on. Mepä sitä päästään enskuussa Kakea komppaamaan. Ja vielä kotikentälle Kantolaan.

Kakea kompattiin Kuhmossa -85 hotelli Kainuussa. Mukava ukko!
Joo sanoi Olli kun leipä loppu.
jjussila
19.11.2006 21:41:50
Kakea kompattiin Kuhmossa -85 hotelli Kainuussa. Mukava ukko!

Moniaita kertoja on kampattu häntäkin; nuottilaukussa kulkee hällä aina lasinen laulukirja, josta auliisti jakelee soittorosvoille...jotka harvemmin empivät tarjotusta soittoliemestä.....
.. näin!?..
pekkajau
19.11.2006 21:46:22
Moniaita kertoja on kampattu häntäkin; nuottilaukussa kulkee hällä aina lasinen laulukirja, josta auliisti jakelee soittorosvoille...jotka harvemmin empivät tarjotusta soittoliemestä.....

Kossua oli muistaakseni...
Joo sanoi Olli kun leipä loppu.
uruttaja
19.11.2006 22:13:29 (muokattu 19.11.2006 22:13:47)
Kuinkas monea nämä markkinat on työllistäneet? Kuinka monta keikkaa ootte saanu noitten tangopaavojen komppausten myötä? Aikanaan itse tuli kyllä leipä saatua heiltä ihan täysin. Kieltämättä, markkinoiden kulta-aika lienee jo ohitse.

Vuosia työllistäneet. Useampia satoja keikkoja sekä säestys-että taustabändikuvioissa on tangopaavojen ja -pirkkojen myötä kalenteriin merkattu.

Saattaa edelleenkin urku huutaa noiden kans.

EDIT. 2 pulloa kossua.
mack the knife
19.11.2006 22:21:13
Vuosia työllistäneet. Useampia satoja keikkoja sekä säestys-että taustabändikuvioissa on tangopaavojen ja -pirkkojen myötä kalenteriin merkattu.

Saattaa edelleenkin urku huutaa noiden kans.

EDIT. 2 pulloa kossua.

Mutta mites ne virheet? Meidän kerhossa kun niitä tulee solkenaan, ei voi mitään.
COVS n:o 1.
uruttaja
19.11.2006 22:22:39
Mutta mites ne virheet? Meidän kerhossa kun niitä tulee solkenaan, ei voi mitään.

Tulee niitäkin, ei vaan ihan joka tahdille enää, sen verran treeneistä hyötyä. Mutta kyllä kerhon pääsyvaatimusten verran joka riville kuitenkin. HOHO.
mack the knife
19.11.2006 22:26:40
Tulee niitäkin, ei vaan ihan joka tahdille enää, sen verran treeneistä hyötyä. Mutta kyllä kerhon pääsyvaatimusten verran joka riville kuitenkin. HOHO.

Mä tässä kirjoittelen lappuja, se se vasta naurattaa kun omista lapuista soittaa kuitenkin päin persettä. Tiistainapa tuon näkee...
Äsken ainakin tuli oho-ääniä kun kokeilin. :)
COVS n:o 1.
uruttaja
19.11.2006 22:28:36
Mä tässä kirjoittelen lappuja, se se vasta naurattaa kun omista lapuista soittaa kuitenkin päin persettä. Tiistainapa tuon näkee...
Äsken ainakin tuli oho-ääniä kun kokeilin. :)

On se hieno piirre ihmisessä. Mulla menee varmaan torstaihin asti kun pääsee seuraavan kerran myrkyttämään ja tuhahtelemaan halveksivasti länsimaiselle musiikinteorialle ja -teoreetikoille. Pelkkää bluesiahan se on parhaimmillaan.
Coelhinho21
20.11.2006 01:13:44

Näin on. Mepä sitä päästään enskuussa Kakea komppaamaan. Ja vielä kotikentälle Kantolaan.

Millos tuollasta luvassa? Jos vaikka ehtis moikkaamaan Kakea, ku viimeksi ei töiltä kerenny. Tosin ei hirveän montaa v-loppu -iltaa oo enää vapaana tän vuoden puolella..
Kake ja Topi ovat hyviä tuttuja keskenään, eli ovat toistensa luona vierailleetkin..ja siitä lasisestalaulukirjasta, Uruttajan mainitsema kaks kosanderia on aika lähellä..
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
Tankero
20.11.2006 13:55:14
Millos tuollasta luvassa? Jos vaikka ehtis moikkaamaan Kakea, ku viimeksi ei töiltä kerenny. Tosin ei hirveän montaa v-loppu -iltaa oo enää vapaana tän vuoden puolella..
Kake ja Topi ovat hyviä tuttuja keskenään, eli ovat toistensa luona vierailleetkin..ja siitä lasisestalaulukirjasta, Uruttajan mainitsema kaks kosanderia on aika lähellä..

30.12.
Nykyään on tainnut enempi olla iso Suomi-viinapullo mukana.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)