author 26.11.2003 19:15:55 | |
---|
Eli oletteko koskaan maalannut tai muuten koristellut kitaraanne omatoimisesti ja miten on onnistunut. Olen harkinnut oman arian spreijaamista. |
P2 26.11.2003 19:21:26 | |
---|
Eli oletteko koskaan maalannut tai muuten koristellut kitaraanne omatoimisesti ja miten on onnistunut. Olen harkinnut oman arian spreijaamista. Tossa petsasin ja lakkasin spraylla omatekele-straton, varsin hyvä siitä tuli, ja kiillotinkin vielä, ni tuli hyvä pinta. ks. elektroniikasta ja soitinrakennuksesta haulla, saattaapi löytyä jotain. |
Tarroja olen iban GAX:iin laittanut. Tulos näkyy omassa kuvassa keskellä. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
author 26.11.2003 19:37:36 | |
---|
joo löysinkin jo muutaman aiheeseen liittyvän topicin, mut kiinnostaa kuulla myös miten niitten koristelu-projektien kans on käynyt. Ja jos jollain on kuvia itemaalatuista kitaroista ois kiva nähdä kummosta jälkeä on tullut. |
Gypsy 26.11.2003 19:40:45 | |
---|
Tolla Juzzulla vai olikos se juzzu, oli ainakin joskus omakuvassa ite tehty ja maalattu tele. Tai pelkkä lakka siinä tais olla mutta kuitenkin. Sitten täällä oli joskus kuva telalla helvetin hyvin maalatusta ite tehdystä stratosta. |
JTS 26.11.2003 19:40:53 | |
---|
Hold your head up high because tomorrow you may die 'cause there's no one safe around here..Armstrong/Frederiksen |
migeboy 26.11.2003 19:42:49 | |
---|
Mä en ole maalannut mun kitaroita. Mut mulla kyllä löytyy tarroja kitaroista. Mun omassa kuvassa on tulos. |
D-Kay 26.11.2003 19:45:35 | |
---|
Bändimme kitaristi maalasi Squierin stratoonsa kukkasen.. http://muusikoiden.net/dyn/members/5319.jpg Lopputulos nähtävissä tuolla. Mielestäni ihan hieno. Nätti. Mites tuo on maalattu ja onko vedetty ihan lakkapintaan vai? Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori. |
JTS 26.11.2003 19:52:23 | |
---|
Nätti. Mites tuo on maalattu ja onko vedetty ihan lakkapintaan vai? Muistaakseni ihan lakkapintaan. Sapluunan se käsittääkseni ensin leikkasi jostain ja sitten maalasi spraylla. Hold your head up high because tomorrow you may die 'cause there's no one safe around here..Armstrong/Frederiksen |
Kitaravirtuaali 26.11.2003 20:42:33 | |
---|
Omassa kuvassani on kanssa itse kunnostettu (hehe) strato jossa uudet maalit. Koitan pistää parempaa kuvaa kun jostain saisi kameran käännettyä. "Ilman muuta ja muut ilman!"
"Sata lasissa ja pakki päällä" |
TIK 26.11.2003 21:30:30 | |
---|
Itse joskus 8 vuotta sitten tarjosin stratokloonille hieman pistosahaa. Kun olin muotoon tyytyväinen (jota en tietenkään voinut olla.. oli se niin hirveä.) vedin hiomakoneilla vanhat maalit pois. Sitten pohjamaalasin ja hioin, seuraavaksi maali pintaan ja parin päivän aikana useampi lakkakerros. Maalipinnasta tuli hyvä mutta oli se kyllä niin hirveän muotoinen laite että eroon siitä piti päästä, joku kyllä ihan osti sen :) Nemo Saltat Sorbius, Nisi Infanus Est.
"Kukaan ei tanssi selvinpäin, ellei ole hullu" |
bender 26.11.2003 21:43:37 | |
---|
mun mielestä tommoset tarra sekoilut sotkee kauniin kitaran |
Volle 26.11.2003 21:48:12 | |
---|
mun mielestä tommoset tarra sekoilut sotkee kauniin kitaran Niin olisikin kauniin kitaran tapauksessa. Mun tapauksessa tarra on kyllä koriste ja hieno kannanotto. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
Hornanturska 26.11.2003 22:14:22 | |
---|
Oman Randy Rhoadsini olen päällystänyt MicMacin,Behringerin ja Shortysin tarroilla ;) Selvää kannanottoa havaittavissa. 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |
mikko k 26.11.2003 22:24:55 | |
---|
minä käytin minun rg270:n automaalaajalla..ja sit maalasin ite siihen pentagrammin ja sit käytin sitä taas siellä lakattavana..helvetin hyvää jälkee kyllä tuli..ei ole valumia tms..ja lakkapinta on tosikova eli ei tule naarmuja kovinhelposti. ku mulla on ainakin semmonen käsitys ja silleen sano maalajakin että siitä lakkapinnasta ei tule tarpeeks(tai ainakaan yhtä)kova kotikonstein.ainut mikä jäi vähän harmittamaan ni oli se ku ne ei pystyny tekemään siellä mattamustaa..=/ |
LaXu 26.11.2003 22:41:33 | |
---|
minä käytin minun rg270:n automaalaajalla..ja sit maalasin ite siihen pentagrammin ja sit käytin sitä taas siellä lakattavana..helvetin hyvää jälkee kyllä tuli..ei ole valumia tms..ja lakkapinta on tosikova eli ei tule naarmuja kovinhelposti. ku mulla on ainakin semmonen käsitys ja silleen sano maalajakin että siitä lakkapinnasta ei tule tarpeeks(tai ainakaan yhtä)kova kotikonstein.ainut mikä jäi vähän harmittamaan ni oli se ku ne ei pystyny tekemään siellä mattamustaa..=/ Mitenkäs paljon tuollaisesta hommasta saa pulittaa, vai oliko joku tuttu maalari joka parin kaljan hinnalla maalaili? |
Billsner 26.11.2003 23:08:33 (muokattu 26.11.2003 23:11:37) | |
---|
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Ostakaa Envoy! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5866923 |
LaXu 26.11.2003 23:45:14 | |
---|
Olen maalannut stratoni automaaleilla (spray) ja ihan hyvä tuli. Käy kattomassa kuvat ennen ja jälkeen http://www.angelfire.com/rebellion/fune/kamat.html Tostahan tuli oikein hyvän näköinen. Vähän houkuttelisi tuon Ibanez RG550:n maalaaminen, originaali maalipinta alkaa olla aika rupusen näköinen eikä mustaakin mustempi ulkonäkö mitenkään hirmuisesti miellytä. Milläs otit maalit pois? |
Billsner 27.11.2003 10:58:25 | |
---|
Milläs otit maalit pois? Ihan perus hiekkapaperilla. Pitäisi vielä nuo tone ja volumenapit vaihtaa. Ne ovat vielä orginaaleja (ja rumia). Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Ostakaa Envoy! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5866923 |
JuSu 27.11.2003 11:18:37 | |
---|
Pitäisi vielä nuo tone ja volumenapit vaihtaa. Ne ovat vielä orginaaleja (ja rumia). Hmm, itse vaihtaisin mikkien kuoret valkoisiksi... Mutta makuasia, sanoi se entinen koirakin... =) JuSu Räkki- ja midirompetta myytävänä, katso Torilta! |