7-kielinen mies 17.11.2006 19:37:02 (muokattu 17.11.2006 20:05:12) | |
---|
Onko kukaan kuullu tästä bändistä? Aggressiivista laulua ja melodisia kertosäkeitä maustettuna jyräävillä 7-kielisillä kitaroilla--> TOIMII!! (ainakin meikäläiselle) Itsellä on kyseisen bändin ensimmäinen levy Subject to change. Ei vain tahdo Suomesta löytyä kyseisen bändin levyjä, ensimmäisen levyn tilasin Briteistä kimppatilauksena kaverin visalla. Nyt bändi on ulostanut toisen levynsä Ghost in the Machine ja olisi kiva saada se jostain täältä koto-Suomesta ostettua. Pystyykö joku auttamaan tämän ongelman kanssa?? Jos ei niin heittäkää jotain kommentteja bändistä? musiikista yleensä? mitä söitte tänään aamupalaksi? oletteko menossa kaljalle jne..? Edit: Voisin itse ottaa yhden kaljan... Edit2: http://www.myspace.com/switched-"You know it, I nail it!"- |
Liver-Box 17.11.2006 20:05:13 | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
"Moi! Me soitetaan tosi matalalta, eli meidän on pakko olla hyviä" To talk without thinking is to shoot without aiming |
Closure 20.11.2006 18:08:31 | |
---|
Otsikkosi jenkkimetalli pudotti minut. Eissääh. Paska bändi. Yök. Nuo naamat on nähty 200 vastaassa videossa. Sama biisi ja sama lyriikat kuin miljoonassa. "you break me from the inside of my soul" plööh. http://www.youtube.com/watch?v=x5HO … dVFzcE&mode=related&search=Löysinpäs jotain omaperäisempää ja parempaa musiikkia siitä nurkan vierestä. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
moderndrummer88 20.11.2006 18:37:02 | |
---|
On siinä taas omaperäisyys huipussaan Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
7-kielinen mies 20.11.2006 19:27:40 | |
---|
On siinä taas omaperäisyys huipussaan Ehkä ei kannata niitä sinkkubiisejä luukuttaa. -"You know it, I nail it!"- |
Closure 20.11.2006 23:12:16 (muokattu 20.11.2006 23:15:39) | |
---|
Ehkä ei kannata niitä sinkkubiisejä luukuttaa. No ehkä ei kannata tehdä paskoja biisejä. Tai niistä singlejä. ps. viesti itselleni, älä purjaa tälläisestä asiasta sellaisen ihmisen kanssa, jonka bändi kategorisoituu "Nu-metalliin, mutta sanoisin tätä enemmin asennemetalliks." pps. viesti muille, älkää purjatko tälläisistä asioista ihmisen kanssa joka soittaa _kivimetsän druidissa_ " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Quu 20.11.2006 23:54:20 | |
---|
Jenkkilästä on tullut jo ajat sitten paljon, PALJON parempaa hevanderia kuin tämä... Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |
lethus1 21.11.2006 08:55:37 | |
---|
About maailman vähiten omaperäisen kuuloista kamaa. Hehkutus ja nimimerkki yhdessä, hm. Vompatti. |
7-kielinen mies 21.11.2006 18:16:35 (muokattu 21.11.2006 18:19:19) | |
---|
No ehkä ei kannata tehdä paskoja biisejä. Tai niistä singlejä. ps. viesti itselleni, älä purjaa tälläisestä asiasta sellaisen ihmisen kanssa, jonka bändi kategorisoituu "Nu-metalliin, mutta sanoisin tätä enemmin asennemetalliks." pps. viesti muille, älkää purjatko tälläisistä asioista ihmisen kanssa joka soittaa _kivimetsän druidissa_ Käsittääkseni tarkoitus oli keskustella bändistä Switched eikä omastani. Mutta kiva, että aihe herättää tuntemuksia ja sitä kautta olet tutustunut myös bändiin, jossa itse vaikutan...ei siis aivan turha ketju 8D Edit: Anteeksi, tämä oli sääntöjen vastaista(turhaa jupinaa) -"You know it, I nail it!"- |
Ze Kink 22.11.2006 13:21:08 | |
---|
Laulajalla oli ihan hyvä saundi, muuten ei uponnut lainkaan. Tylsää musaa. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |