J_Mantyla 18.11.2006 15:44:16 | |
---|
Mites Status Quo, kaksipäinen koira ? Bändin tyylisuunnan totaalinen muutos. Piledriver hingattiinkin sitten nööseinä melkein puhki ... Ellei tänään niin sitten huomenna |
ejhfi 18.11.2006 15:49:06 | |
---|
Ja sitä kyllä hieman tältä ketjulta tosiaan odottaisi, että noista levyistä hieman keskusteltaisiin, mutta tähän mennessä ollut aika vähäistä. Noh, tuota mikä estää näin tekemästä vai haluako vain provosoida? Kinks - Muswell hillbillies - Kinksin "kulta-ajan" viimeinen lp Tämä on kyllä komea levy! Muistan joskus kohta neljännes vuosisata sitten, kun minulle kehuttiin Kinksiä ja jossain lehdessä hehkutettiin sitä miten jossain Kinksin biisissä (You Really Got Me ?) oli lyöty sukkapuikko Voxin Celestionin läpi, jotta kitara kuulostaisi rankemmalta. Noh, törmäsin sitten Kinksiin ja nimen omaa tähän levyyn ja pakko myöntää, että joku Alcoholin tapainen biisi oli haitareineen ja torvineen jotain ihan muuta mitä olin odottanut. Sittemmin ymmärsin koin asian hieman toisella tavalla :) Lennon Imagine on mainittu muutamaankin otteeseen, mutta mitenkäs sitten McCartneyn Ram, joka ilmestyi myös samaisena vuonna? En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Mika Antero 18.11.2006 15:51:37 | |
---|
Mites Status Quo, kaksipäinen koira ? Bändin tyylisuunnan totaalinen muutos. Piledriver hingattiinkin sitten nööseinä melkein puhki ... Ilmestyikö Piledriver Dog of two headsin jälkeen, samana vuonna? En tunne bändin historiaa ollenkaan, enkä tiedä miksi ne innostuivat vaihtamaan tyyliä. |
J_Mantyla 18.11.2006 16:21:39 | |
---|
Ilmestyikö Piledriver Dog of two headsin jälkeen, samana vuonna? En tunne bändin historiaa ollenkaan, enkä tiedä miksi ne innostuivat vaihtamaan tyyliä. Muistaakseni Piledriver pukattiin ulos -72, en ole kyllä satavarma. Bändin tyylisuunta muuttui tuohon aikaan rokkänrolliformaattiin, josta se on tunnettu. Ellei tänään niin sitten huomenna |
Mika Antero 18.11.2006 16:24:56 (muokattu 18.11.2006 16:25:49) | |
---|
Bändin tyylisuunta muuttui tuohon aikaan rokkänrolliformaattiin, josta se on tunnettu. Juu, sen tietty tiedän, mutta en tiedä miksi. Raha ilmeisesti ratkaisi. Omassa hyllyssäni ei ole kuin tuo Dog of two heads ja sitten joku kälyinen kasetti 80-luvulta. Dog of two heads on siellä sen takia, että Juho Juntunen listasi sen joskus Suosikissa heavyklassikoksi. En vieläkään ymmärrä miksi, mutta Juntusen sana oli tuolloin laki... Onhan siinä junnaavuudessa kyllä oma kipeä viehätyksensä. |
Noh, tuota mikä estää näin tekemästä vai haluako vain provosoida? Ei mikään estäkään, mutta itse en ole vielä mitään listannut niin ei ole tarvinnut vielä mitään perustella. Mutta itse haluaisin sellaisia kuulla niiltä, jotka niitä listaavat. Only pop music can break my heart... |
rheinone 18.11.2006 17:14:27 | |
---|
Loistava vuosikerta. Suosikkini on oma vaimo '71. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mika Antero 18.11.2006 17:19:45 | |
---|
Loistava vuosikerta. Suosikkini on oma vaimo '71. Sinunkin vaimo on vm. -71? Vaikka itse olet tuommoinen vanha ukko... |
rheinone 18.11.2006 17:20:58 | |
---|
Sinunkin vaimo on vm. -71? Vaikka itse olet tuommoinen vanha ukko... Niinnii, mut mulla onkin jo toinen kierroksessa. Moneskos sulla? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mika Antero 18.11.2006 17:21:31 | |
---|
Niinnii, mut mulla onkin jo toinen kierroksessa. Moneskos sulla? Eka vasta. Mut eiks vaimon saa vaihtaa neljäkymppisenä kahteen kakskymppiseen... |
rheinone 18.11.2006 17:25:29 | |
---|
Eka vasta. Mut eiks vaimon saa vaihtaa neljäkymppisenä kahteen kakskymppiseen... Saa saa, mut ei se ikä sit enää tokalla kierroksella oo niin merkityksellinen asia. On oppinu jo siinä vuosien varrella ihmissuhteesta yhtä sun toista - On muut jutut mitkä ratkasee. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mika Antero 18.11.2006 17:27:36 | |
---|
Saa saa, mut ei se ikä sit enää tokalla kierroksella oo niin merkityksellinen asia. En minä vaihtamassa ole. Jos ei käy niin, että minut vaihdetaan tuolloin pariin nuorempaan... Jaa jaa, samaa vuosikertaa on myös Morrisonin Vanin Tupelo honey ja Kingin Carolen Tapestry, mutta onneksi niitä ei tarvitse vaihtaa, kun ne hyllystä jo löytyvät. |
rheinone 18.11.2006 17:36:17 | |
---|
En minä vaihtamassa ole. Jos ei käy niin, että minut vaihdetaan tuolloin pariin nuorempaan... Jaa jaa, samaa vuosikertaa on myös Morrisonin Vanin Tupelo honey ja Kingin Carolen Tapestry, mutta onneksi niitä ei tarvitse vaihtaa, kun ne hyllystä jo löytyvät. Tupelo Honey on kovaa kamaa. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
L4t3 18.11.2006 17:41:41 | |
---|
No Zeppeliinin IV löytyy ainakin. Muita ei tule äkkiseltään mieleen. Kato Jyrgenberi! |
rheinone 18.11.2006 17:49:11 | |
---|
No Zeppeliinin IV löytyy ainakin. Muita ei tule äkkiseltään mieleen. Ai kundilta ei löydy Fireball? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
L4t3 18.11.2006 19:08:21 (muokattu 18.11.2006 19:09:35) | |
---|
Ai kundilta ei löydy Fireball? Ei löydy ei. Eipä mulla Purplelta ole kuin yksi kokoelma ja sekin kaikenlisäksi poltettu. Menen tästä häpeämään. E. No Vol.4? E2. Eikun sehän tulikin muistaakseni 72. Kato Jyrgenberi! |
Mage 18.11.2006 19:31:29 | |
---|
Sinunkin vaimo on vm. -71? Vaikka itse olet tuommoinen vanha ukko... Munkin vaimoliini on tuota laatuvuosikertaa :) Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |
Mika Antero 18.11.2006 19:33:30 | |
---|
No Vol.4? Eikun sehän tulikin muistaakseni 72. Master of reality -71 onkin parempi, Sabbathin paras. Vaikka eipä Vol. nelosessakaan mitään suurempaa vikaa ole, vähän tylsempi vain kuin edeltäjänsä ja seuraajansa. Sekä Fireball että Master of reality pitäisi tietysti hevimiehen hyllystä löytyä, Uriah Heepin sen vuoden klassikoiden seurasta. |
Mika Antero 18.11.2006 19:34:18 (muokattu 18.11.2006 19:38:38) | |
---|
Munkin vaimoliini on tuota laatuvuosikertaa :) No hyvänen aika, viiden vuoden päästä on kakskymppisillä kysyntää... EDIT: No, jos nyt ihan vakavissaan puhutaan, niin ainoastaan täydellinen törppö pitää kakskymppistä tytönheitukkaa neljäkymppistä naista parempana vaihtoehtona. Ja asiassa pysyäkseni kehutaan vielä seitenykkösistä Aqualung, vaikka se ei mielestäni Tullin paras levy olekaan. Sen sijaan Doorsin L.A. Womanin olen valmis nostamaan bändin debyytin jälkeen kakkoseksi, tai jopa rinnalle ykköseksi. |
rheinone 18.11.2006 21:14:10 (muokattu 18.11.2006 21:16:18) | |
---|
Ei löydy ei. Eipä mulla Purplelta ole kuin yksi kokoelma ja sekin kaikenlisäksi poltettu. Menen tästä häpeämään. No Vol.4? Eikun sehän tulikin muistaakseni 72. Ei mitään häpeemään, vaan osta Fireball pois kauppojen hyllyiltä pölyttymästä. E: Ja Who's Next samoin tein, eiks seki ollu '71. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |