TheLemon 18.11.2006 01:16:23 | |
---|
Oon eksyny täs lähiaikoin mm. tonne viime Vuotalon ja Club Liberten keikoille ja alkanu pikkuhiljaa diggailla bändistä... Mitkä albumit on parhaita, tai kannattais mieluiten ostaa ekana..? "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
sientenystävä. 18.11.2006 10:43:05 | |
---|
Julkaisukataloogi kokonaisuudessaan: Reilu puoli hetkeä (kokopitkä omakustanne 2003, tehtiin aikoinaan käsin 150kpl) Kännykkä (kokopitkä omakustanne 2004, näitä on olemassa 16kpl ja omistan yhden) Auto (Johannakustannuksen Pyramid-merkki 2005, kokopitkä) Tårta på tårta (Johannakustannuksen Pyramid-merkki 2005, EP) Au (Johannakustannuksen Pyramid-merkki 2006, kokopitkä) Itse tietenkin suosittelisin Reilu puoli hetkeä-albumia, sillä siihen rakastuin jo vuonna 2003, mutta ehkäpä tuo Auto voisi olla kuitenkin noista Pyramid-tuotoksista se helpommin lähestyttävä, vaikka onkin kokonaan akustinen levy. Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
Niin no, pari omakustannetta on jäänyt kuulematta, joten niitä en osaa suositella, tuskin niitä mistään käsiinsä saakaan. Mutta jos olet kerran tykästynyt bändiin keikkojen perusteella, niin tuo Au on lähempänä sitä yhtyeen keikkasoundia, Auto kuulostaa akustisuudessaan aika eriltä kuin keikat. |
upulea 02.12.2006 20:07:57 (muokattu 02.12.2006 20:16:08) | |
---|
Ihan nerokas pändi. Tosi omaleimainen. On vaikea sanoa onko meininki iloista vai surullista vai vihaista vai jotakin muuta. Sit tietysti nää sanoitukset saa hymyilemään... En ole vielä jaksanut lähteä avaamaan uusinta levyä. Ei onneksi ole mitään hittiainesta, niin saa vähän vaivata korvia! Sydän, sydän käyttää jännästi pelkkiä päälauseita sanoituksissaan - ja soundissakin on ihan sama raskas fiilis. Eikä sittenkään. ihme indiekamaa Ja tää nimikin on just sopivan häkellyttävä. |
TheLemon 03.12.2006 14:30:37 | |
---|
Tuli Auto tässä hankittua, vielä Au pitäs jostai napata mukaan ku kerkeää.. Tullu kyl aika tiheään tahtiin tota Autoa kuunneltua.. Pitäs varmaa mennä Nosturiin kattoo niitte seuraavaa keikkaakin... "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
Frankenstone 08.02.2007 13:23:52 | |
---|
Niin siis jos joku ei vielä tiennyt, niin musavideon ovat nähtävästi väsänneet. Löytyypi täältä: http://www.youtube.com/watch?v=d34m-Bb25pE . Mainio pätkä, hyvin on onnistuttu bändin yleisilme vangitsemaan filmille. Hello. Helloooo! Now just what the hell is goin' on here!? |
taikakameli 08.02.2007 21:27:31 | |
---|
Niin siis jos joku ei vielä tiennyt, niin musavideon ovat nähtävästi väsänneet. Löytyypi täältä: http://www.youtube.com/watch?v=d34m-Bb25pE . Mainio pätkä, hyvin on onnistuttu bändin yleisilme vangitsemaan filmille. Tää on kyllä aika pätevä Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
gösplstorm 20.05.2007 12:36:17 | |
---|
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
sientenystävä. 21.05.2007 11:52:52 | |
---|
Kohta alkaa studio - syksyllä tulee levy. Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
gösplstorm 21.05.2007 15:16:44 | |
---|
Kohta alkaa studio - syksyllä tulee levy. olikse elokuusta puhe? Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
santarmi 21.05.2007 16:48:29 | |
---|
Poikien lavakunto on kyllä aivan mahtava. Torven keikan jälkeen tykästyin heti. Aikaisemmin kuulemani Auto levy ei oikein vakuuttanut, mutta tuhti livesoundi ja koukukkaat biisit käänsivät pääni keikalla. Varhaisimpia levytyksiä en ole kuullut, mutta omasta mielestäni Au on Autoa huomattavsati tiiviimpi kokonaisuus niin soitannan kuin lyriikankin puolesta. Jokainen biiseistä on itsessään mainio, mutta ehkäpä tuo soundipuoli alkaa jossain vaiheessa hieman puuduttaa, ainakin minua. Livenä biisit ovat vain jotenkin munakkaampia, kuin levyllä kilkuteltuina. Nekrofilia miellyttää, se hengen vie, mutta rakkaus on kypsää.
-Tommi Liimatta- |
gösplstorm 21.05.2007 18:17:47 | |
---|
Poikien lavakunto on kyllä aivan mahtava. Torven keikan jälkeen tykästyin heti. Aikaisemmin kuulemani Auto levy ei oikein vakuuttanut, mutta tuhti livesoundi ja koukukkaat biisit käänsivät pääni keikalla. Varhaisimpia levytyksiä en ole kuullut, mutta omasta mielestäni Au on Autoa huomattavsati tiiviimpi kokonaisuus niin soitannan kuin lyriikankin puolesta. Jokainen biiseistä on itsessään mainio, mutta ehkäpä tuo soundipuoli alkaa jossain vaiheessa hieman puuduttaa, ainakin minua. Livenä biisit ovat vain jotenkin munakkaampia, kuin levyllä kilkuteltuina. mulle kyllä edelleen auto iskee lujaa, mutta austa en hirveesti välitä. Livenä kyllä kaikki biisit on loistavii. Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
sientenystävä. 22.05.2007 18:41:39 | |
---|
olikse elokuusta puhe? Syyskuusta mielestäni. Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
Pitkavirta 24.05.2007 07:22:33 (muokattu 24.05.2007 07:23:08) | |
---|
NONIIN mä oon kans ajan kanssa aivan rrakastunu tähän. monta keikkaa näin ennen ku uskalsin ostaa platan.. mut nythän ASIALLE EI VOI YHTÄÄN MITÄÄN. "EI TÄÄL OO KYSE LENTO KONEISTA PESU KONEISTA TAI MUUSTKAA YHTEEN KIRJOTUKSEST VAA RÖÖKI ASKI TYTÖIST" -Detektiv-Plok a.k.a Järvihirviö |
Kirjoitus virhe 31.05.2007 12:33:52 | |
---|
Kolme kysymystä, kaksi vastausta biisi toimi hiton hyvin. En ole bändiä kuullut kun kerran keikalla parisen vuotta sitten. Keikasta jäänyt mieleen ainoastaan laulajan kitara. Pitääpä koittaa hoitaa levy kuunteluun. Kalapuikkoasento |
Linnunlaulupuu 31.05.2007 13:25:28 | |
---|
NONIIN mä oon kans ajan kanssa aivan rrakastunu tähän. monta keikkaa näin ennen ku uskalsin ostaa platan.. mut nythän ASIALLE EI VOI YHTÄÄN MITÄÄN. En mäkään sen parin vuoden takasen gloria-keikan perusteella olis uskonu, että joskus flippaan tähänkin bändiin. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
Zed 27.12.2007 11:46:58 | |
---|
Kauan meni, että sain aikaiseksi tutustua tähän porukkaan. Auto ja Au tuli hiljattain hankittua. Todella mielenkiintoista kamaa kyllä on, etenkin Au onnistui hämmentämään kierosti härnäten. Setä tykkää. Mustat karkit on pahoja.
Rokkipoliisi #1 |
cheez 01.01.2008 15:59:13 | |
---|
Bändistä olin kuullut jo vuosia sitten, mutta olin sivuuttanut aina olankohautuksella "tekotaiteellisena paskana". Näin ekan kerran vahingossa livenä ja kyllä toimi eittämättä lujaa. Siitä asti tultu aikalailla luukuteltua, varsinkin Au:ta. Ehdottomasti livebändi! Mistä jauhomadot ilmestyy jauhopussiin? |
jigsore 13.02.2008 21:22:20 | |
---|
|
sientenystävä. 13.02.2008 23:44:09 | |
---|
Hehe, sieltä on kuulkaa yllätyksiä tulossa! |