Eli, tässä olisi yksi omista helmistäni, joka syntyi "tuosta vaan". Tuli treeneissä lauleltua mikkiin ja tällainen putkahti maailmaan.. Kertokaa mielipiteenne! MINÄ OLEN KARI PEITSAMO Minä olen Kari Peitsamo, minä olen Kari Peitsamo. Sanon sulle fani, älä osta muitten levyjä! Minä olen Kari Peitsamo! Sanon et mä muistan, kun me lapsena istuttiin, Tampereen työväenteatterin parkkipaikalla. Ja pikku Yrjö ampui ilmaan raketin! Kuin puu se paloi läpi yön.. Minä olen Kari Peitsamo, minä olen Kari Peitsamo. Sanon sulle fani, älä osta muitten levyjä! Minä olen Kari Peitsamo! Sanon et mä muistan, kun me lapsena istuttiin, Tammerkosken sillalla, perseet jäädyksissä. Mul ei ollu kavereita ja ei niit oo vieläkään, ja kun mä oon poissa niin muistakaa et se menee näin! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo, minä olen Kari Peitsamo. Sanon sulle fani, älä osta muitten levyjä! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! Minä olen Kari Peitsamo! |
Kertokaa mielipiteenne! Peitsamosta kertovia lauluja ei ole koskaan liikaa. Tässä oma viritelmäni jostain 80-luvulta. Alkaa ilmeisesti olemaan ajankohtainen, eikös äijä ole pistänyt pillit pussiin, vai mitä se Wikipedia meinaa? PEITSAMOKSI PEITSAMON PAIKALLE Tahdon Peitsamoksi Peitsamon paikalle sitten kun se eläkkeelle jää Tahdon Peitsamoksi Peitsamon paikalle ja laulaa riimit nää Tahdon Peitsamoksi Peitsamon paikalle Mä tahdon soittaa rokkia Tahdon Peitsamoksi Peitsamon paikalle ja saada naisia En osaa laulaa minäkään en osaa edes soittaa kitaraa mut ehkä opin sitä rämpyttään kunhan treenaan vaan Tahdon Peitsamoksi Peitsamon paikalle... Mä Status Quota diggaan niin ja uskon Jussi Fogertiin Lähden kaljalle mä Bugattiin taikka Tillikkaan Tahdon Peitsamoksi Peitsamon paikalle... "Squier is the Epiphone of guitars." |
Alkaa ilmeisesti olemaan ajankohtainen, eikös äijä ole pistänyt pillit pussiin, vai mitä se Wikipedia meinaa? Niinhän se teki. Toisaalta, ei se ole eka kerta kun Kari on lopettanut. Kahtellaan... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |