mannerheim666 15.11.2006 23:23:03 | |
---|
Oletteko huomanneet, että yhdynnän jälkeen ääni soi jotenkin paremmin kuin jos ei olisi harrastanut seksiä vaikkapa muutamaan kuukauteen? Tämä tietysti herättää hilpeyttä tämä aihe, mutta minun mielestäni ainakin pirusti parempi vaihtoehto olisi harrastaa seksia ennen laulamista, kuin kuljettaa mukanaan jotain SARVIKUONO arsenaalia jne. Minun mielestä seksi vaikuttaa vapauttavasti laulamiseen. Entä sitten ne muinaiset kastraatiolaulajat? |
Kirjoitus virhe 16.11.2006 03:02:02 (muokattu 16.11.2006 03:02:43) | |
---|
Pitääpä kokeilla. Edit: Niin, älkää siis odottako että ihan heti olen tulossa tänne kertomaan havaintoja.. |
ötzi 16.11.2006 10:03:08 | |
---|
Mitenhän kanssakumppani reagoisi jos puhkeasi laulamaan kesken toiminnan? Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
Blasphemer 16.11.2006 11:56:32 | |
---|
Mitenhän kanssakumppani reagoisi jos puhkeasi laulamaan kesken toiminnan? Olettaisin, ettei olisi moksiskaan. Vähän ehkä naurahtaisi. Ja oletan, että hetken kuluttua sua ei yllättäen laulattaisikaan, koska sehän sotkee omaakin keskittymistä hieman. "You sense my presence here Like the fear of cancer"
Darkthrone - The Cult of Goliath |
Johannes_t 16.11.2006 12:51:33 | |
---|
Mulla ei tuosta laulamisesta niinkään kokemuksia ole, basisti kun olen, mutta semmosen olen huomannut, että seksin saaminen on paljon todennäköisempää, kun on ensin soittanut... ;) |
Shakti 17.11.2006 21:35:43 | |
---|
Tätä en ole kokeillut, mutta didgeridoon soittaminen on minun henkilökohtainen äänenheleytysmenetelmäni. Is it you and me in this colorful spaceship? |
Mitä missä mitä häh!!!!?????? oikeestikko muka??? tuota pitää kokeilla!!! mitä jos joskus on maailmankiertueella ja oma eukko on kotona :o ajaako saman asian vaikka...kaikki kaksitoista sormea ja rasvapurkki?? :) |
d-iivil 19.11.2006 21:54:17 | |
---|
Kyllä jeesaa. Kunnon kyntämisen jäljiltä on alakropan lihakset paljon paremmin hallussa kuin kylmiltään :) Semmoinen pitkä ja harras paskalla käyntikin auttaa mulla pallean haltuunotossa :-P Oikeasti! |
buddha 20.11.2006 13:38:01 | |
---|
novoihan nenä I will rock your world |
Jzzka 23.11.2006 14:52:35 | |
---|
Mitenhän kanssakumppani reagoisi jos puhkeasi laulamaan kesken toiminnan? Oikean kappaleen valitsemalla, voisi toiminta jopa parantua. Sopivasti kiintyvä tempo, pari filliä polkaistaan väliin ja loppuun tuplatempolla. Toisaalta pelkkä komppikin riittää... "Kyr-vät-vät, Kyr-vät-vät,Turkutampereturkutampereburlaburlaburlaburlapläts" Ehkä tuo kolmijakoinen ei kuitenkaan toimisi. Tai miksei, täytyy kokeilla. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
spede from hell 23.11.2006 22:19:33 | |
---|
Kyllä ääni on parhaimmillaan seksin aikana... Keikat olis mielenkiintoisia... ;) Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
migreeni 26.11.2006 01:30:36 | |
---|
*oitis panemaan* --> |
LNA 26.11.2006 04:58:17 | |
---|
Oletteko huomanneet, että yhdynnän jälkeen ääni soi jotenkin paremmin kuin jos ei olisi harrastanut seksiä vaikkapa muutamaan kuukauteen? Tämä tietysti herättää hilpeyttä tämä aihe, mutta minun mielestäni ainakin pirusti parempi vaihtoehto olisi harrastaa seksia ennen laulamista, kuin kuljettaa mukanaan jotain SARVIKUONO arsenaalia jne. Minun mielestä seksi vaikuttaa vapauttavasti laulamiseen. Entä sitten ne muinaiset kastraatiolaulajat? Seksiä on myös helppo kuljettaa mukana keikoilla. I'm bringing sexy back. |
spede from hell 26.11.2006 21:10:18 | |
---|
Seksiä on myös helppo kuljettaa mukana keikoilla. I'm bringing sexy back. hehehehehee... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
tiina62 29.11.2006 10:26:28 (muokattu 29.11.2006 10:28:57) | |
---|
Sitähän pääsee sit vaikkas kuinka korkeelle........ Tartu Mikkiin! Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
insight 29.11.2006 11:08:15 (muokattu 29.11.2006 11:08:58) | |
---|
Semmoinen pitkä ja harras paskalla käyntikin auttaa mulla pallean haltuunotossa :-P Oikeasti! Siis käsittääkseni paskalla käynnissä joutuu käyttämään juuri syviä vatsalihaksia. Eli laulajat huom! Käykää usein paskalla! =D Lasketaanks muuten runkkaus seksiksi?
Massa on energiaa, painovoima ilmentää sitä suhteellisesti |
tanjuli 29.11.2006 14:04:00 | |
---|
Siis käsittääkseni paskalla käynnissä joutuu käyttämään juuri syviä vatsalihaksia. Riippuu kai siitä onko tulossa jämäkämpi torpedo vai puolivilli varpusparvi ;) [i hear voices but at least they're on tune] |
LNA 29.11.2006 14:08:38 | |
---|
Siis käsittääkseni paskalla käynnissä joutuu käyttämään juuri syviä vatsalihaksia. Eli laulajat huom! Käykää usein paskalla! =D Ehkä juuri siksi kaikki Suuret Laulajat ovat niin lihavia: he syövät paljon ja usein jotta kakkatreeniä tulisi mahd. paljon ja hevisti. X) Lasketaanks muuten runkkaus seksiksi? Orgasmissa syvimmät vatsanpohjan lihakset lienevät hyvinkin käytössä. Joten tässä tapauksessa kyllä varmasti. Mutta voihkiminen ja naatinnosta kiljuminen yksikseen ei välttämättä ole SE juttu.. ;) |
Klassikko 29.11.2006 15:51:29 | |
---|
Orgasmissa syvimmät vatsanpohjan lihakset lienevät hyvinkin käytössä. Joten tässä tapauksessa kyllä varmasti. Mutta voihkiminen ja naatinnosta kiljuminen yksikseen ei välttämättä ole SE juttu.. ;) Tätähän voisi verrata studiotyöskentelyn ja livevedon väliseen eroon. Jotkut saa sen parhaan suorituksen itsestään irti vain studiossa. "I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth) |
Jani The Rock 29.11.2006 15:53:05 | |
---|
Tätähän voisi verrata studiotyöskentelyn ja livevedon väliseen eroon. Jotkut saa sen parhaan suorituksen itsestään irti vain studiossa. Mä oon aina vetäny ekalla purkkiin. Your funeral, my trial. |