kivi 17.11.2006 13:19:38 | |
---|
Joo, vois kyl vakavasti harkita. Paikkana Helsinki? Tänä iltana oluelle Ilvekseen? :-D |
Juntunen 17.11.2006 14:25:25 | |
---|
Joo, vois kyl vakavasti harkita. Paikkana Helsinki? Höh. Miksei Oulu? :D |
Tänä iltana oluelle Ilvekseen? Johonkin Helsingin keskustan suuntaan vois revetä tänään, kun sattuu olemaan firman pikkujoulut ja sieltä tulee kuitenkin kännissä sompailtua baariin :) ... http://www.adamantiumstudios.com |
Säätäjä 17.11.2006 15:07:21 | |
---|
Damn, mä oon kyl tänään keskustas, mut ei pysty repee baariin. Täytyis tsiigaa joskus joku toinen aika, studiopalstan pikkujoulut tms. Nauhoitusta, miksausta ja tuotantoa tarjolla pääkaupunkiseudulla hyvällä hinta-/laatusuhteella. |
hoffe 18.11.2006 13:54:03 (muokattu 18.11.2006 13:54:26) | |
---|
Tänä iltana oluelle Ilvekseen? :-D Tuolla tuli käytyä, kiven bongasin, taisit jopa moikata vaikkei olla koskaan aikaisemmin nähty. E: itse topiciin: ehkä 1-2 "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
blueroom 18.11.2006 16:29:12 | |
---|
studiotyöskentely-goes-viking line tai joku vst. olis aika pelottava ajatus... ;) kun laulu-sessio alkaa, rec menee päälle. kun valot on sammutettu, ja seistään ulko ovella, voi harkitaa äänityksen katkaisua. |
kivi 18.11.2006 17:57:04 | |
---|
Tuolla tuli käytyä, kiven bongasin, taisit jopa moikata vaikkei olla koskaan aikaisemmin nähty. E: itse topiciin: ehkä 1-2 Jos mä istuin baaritiskin ääressä ja poltin tupakkaa, se olin minä. Muuten en. Olisit tullut sanomaan päivää. Tulipa muuten taas tehtyä kunnon baarikierros. |
Halsu 18.11.2006 19:07:58 | |
---|
Olisit tullut sanomaan päivää. Mun pitää muuttaa aiempaa arviotani - kävin tänään hörppimässä kaffea Kiven kanssa, joten vastaus on nyt että vähintään 1 listalainen on tullut nähtyä livenä. ;-) CU
--
Eki |
Hannu H. 18.11.2006 23:40:47 (muokattu 18.11.2006 23:41:49) | |
---|
Tavannut jonkun 5-6 varmaan. |
kaukopoika 19.11.2006 10:22:37 | |
---|
En varmuudella voi tietää,mutta kun täällä suhteellisen usein mainitaan Virroilta se PirAmk,vai miten se nyt lyhennetään,niin voitte olla varmoja,jotka siellä oottee koulussa ja käytätte ruokalan palveluja,niin minun eli kaukopojan tuomia vihanneksia ruokanne kanssa pupellatte! Sopii tulla jutuille,kun ootte siellä keittiön takaoven luona siellä porrastasanteen luona tupakilla,usein nimittäin tulee mieleen,että voisko nuo miehet olla m-nettiläisiä.Mut tuntee siitä,että oon vähän aamukymmenen jommalla kummalla puolella siinä piipun juurella joko valkoisella Transitilla,jossa iso koppi tai sitten Scania-kuormurilla ,jossa Ke-Sped ja K-market tunnarit kyljissä. Myös Tampereella kun kuljen,niin usein luuhaa siinä Pinninkadun tienoilla kaikenlaista kielipussin ja mikkilaatikon kanniskelijaa,kun joskus ajan uteliaisuuttani siitä Tammelantorin Fazerin ohi Tammelankadulle ja siitä taas Tammelan puistokadulle jne... Ei muuten taatusti ollu m-nettiläisiä ne parkkipirkot,jotka anto mulle 40 euron pussin pyyhkimen väliin Tuomiokirkonkadun ja Otavalankadun kulmassa,ei auttanu selittää,että minkäs teet kun pakko on koittaa työtään tehdä,eikä olisi aikaa mitään parkkimittareita etsiä parin minuutin hommaa varten. |
kaukopoika 19.11.2006 10:24:47 | |
---|
Siis käyn tiistai ja torstai aamuisin siellä Virroilla. |
saastara 19.11.2006 13:35:12 | |
---|
En tunne tai ole tavannut täältä ketään, enkä muutenkaan liiku piireissä. Mun elämä on tylsää ja ihanaa koti-isän arkea :-) Sama juttu.. Itse tosin en ole koti-isä vaan muuten vain ulkona scenestä. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
hoffe 19.11.2006 16:22:34 | |
---|
Jos mä istuin baaritiskin ääressä ja poltin tupakkaa, se olin minä. Olisit tullut sanomaan päivää. Istuin tiskin viereisessä pöydässä. Harvemmin sitä kehtaa mennä päivittelemään ihmisiä, joiden henkilöllisyydestä ei ole satavarma. Ehkä sitten ensi kerralla... "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
jannu 19.11.2006 23:44:32 | |
---|
En varmuudella voi tietää,mutta kun täällä suhteellisen usein mainitaan Virroilta se PirAmk,vai miten se nyt lyhennetään,niin voitte olla varmoja,jotka siellä oottee koulussa ja käytätte ruokalan palveluja,niin minun eli kaukopojan tuomia vihanneksia ruokanne kanssa pupellatte! Kun tietäisit, mitä hirveyksiä ne siellä keittiössä niistä siun vihanneksista valmistaa, ni et kehtais tätä yhteyttä mainita. :) "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
samic 19.11.2006 23:48:34 | |
---|
joku pari kai.... ei ole |
kaukopoika 20.11.2006 10:18:41 | |
---|
Kun tietäisit, mitä hirveyksiä ne siellä keittiössä niistä siun vihanneksista valmistaa, ni et kehtais tätä yhteyttä mainita. :) Näköjään aina sama juttu noiden koulu ja muiden laitosruokien kanssa,itsekin muistan omilta kouluajoilta saman suuntaisia kokemuksia,vaikka aikaa onkin vierahtäny kohta neljännes vuosisata:-( |
Mohla 21.11.2006 01:42:50 | |
---|
Naama naamaan tuttuja täällä on varmaan jotain 4... Niiden lisäksi olen joskus tavannut kai 3 tai jotain. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
blueroom 08.12.2006 23:40:13 (muokattu 08.12.2006 23:41:27) | |
---|
tätä ketjua voi hyödyntää myös tähän: karmilan mikon nykyinen maili-osoite anyone? pikaviestiä jos löytyy... e: myös nick->pikaviesti kelpaa kun laulu-sessio alkaa, rec menee päälle. kun valot on sammutettu, ja seistään ulko ovella, voi harkitaa äänityksen katkaisua. |