Aihe: Hyvät foxit hakusessa. Ideoita!?
1 2 3 4 5 6 7 8
Tankero
16.11.2006 17:46:58
Kuis olis Nummisen "Joulupukki puree ja lyö"

Tuo vanha evergreeni ilman muuta.
Varmasti, vissiin.
sonic77
16.11.2006 17:50:49
Miten muuten sitä voi vetää?

Niimpä. Mutta helmiä sioille, eli ohjelmistoon suosittelen lämpimästi mukaan otettavaksi kipaleen Metsurin lauantai, joka löytyy tietysti Syötteen taikaa-levyltä. Siinähän jo sanoissakin mainitaan, kuinka ollaan foksin orjia..
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
v_m_kangas
16.11.2006 18:25:46

Syötteen taikaa-levyltä. Siinähän jo sanoissakin mainitaan, kuinka ollaan foksin orjia..

Ei kun Voksin orjia :)
Humppaa tai soita humppaa
EP
16.11.2006 18:35:13
Miten muuten sitä voi vetää?

Ei sitä vettää kehtoo, mutta soittaessa trumpalin haitsu/pelti käs voi vässyy.. 8))
Tankoprinssi
16.11.2006 20:21:04 (muokattu 16.11.2006 20:21:32)

Tavallinen tyttö (miel. ehkä naissolistille) ja Tunturisatukin on parempi foksina kuin valssina.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
half
16.11.2006 20:24:37
Tavallinen tyttö (miel. ehkä naissolistille) ja Tunturisatukin on parempi foksina kuin valssina.

On se levytetty twistinäkin, nimellä Mountain Tail.
Aada
16.11.2006 20:24:59
Jipii paljon on tullut ehdotuksia!!!! :) Lisää odotellaan...
Tankero
16.11.2006 20:51:59

Hyvä, kun korjasit. Hyvin monitahoinen toteutus on alkuperäisessä. Tuomaisen Olli sitä vasta kuunteli ja oli löytävinään Take Fiven sävyjä siitä introsta.
Varmasti, vissiin.
Qsine
16.11.2006 22:35:06

Hyvää, muttei kusenpolttamaa foxia etsiskellessä kannattaa mielestäni harrastaa Petelius-Hietanen -taktiikkaa, eli kaivella vanhaakunnon Malmstén-Dallapé -osastóa. Tuo jo mainittu "Jos oisin sulttaani" on aivan liian vähän soitettu, toisena vastaavanlaisena mainitsisin Georgin levyttämän "Vain hetkeä mä sulta pyydän". Onko joku muuten kohdannut tuon kappaleen cd:nä? Muita varjoonjääneitä ja varmasti toimivia ovat esim. "Lola pieni", Hariolaxin "Sot Sot Sot" ja Peteliuksen levyttämä "Itämainen idylli".

Kuluneimmasta ja huonoimmastakin foxista saa mielestäni oikein herkullisen, jos on käytössä hyvä sutikeisari-rumpali. On itse asiassa vaikea kuvitella, että foxin saisi rullaamaan kapuloin. Tai sitten vanhat traumat entisestä rumpalistamme elävät yhä sitkaan. Ette voi kuvitella, millaista hirvi suossa -meininkiä se on, kun yksi lauantai-illan sankari selän takana paahtaa täysillä notta rättättä rättättä urheilutalon akustiikkatsunamissa, vieläkin korvat soivat, kuusjokitalolla oltiin juu.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
vesku.ka
16.11.2006 23:11:49
Ikkunaprinsessa ( toimii aina. Paikasta ja yleisön ikäjakaumasta riippumatta)
Hello Mary lou
Eeva
Aamuöiseen sateeseen
Myrskyn jälkeen
Ei taivaaseen hevillä pääse.
WanhaWetäjä
17.11.2006 02:06:09 (muokattu 17.11.2006 02:06:53)

"Hiljaista on"on hyvä foxi!Kenties yksi parhaista!Sopii lisäksi nykyisin monen tanssikapakan ilmeeseen ;-/

"Paratiisi" EI OLE suinkaan foxi,se on nopsa paniikkibeat?!Originaali...eikö?
Kuin myös "Myrskyn jälkeen"ei ole fox, kuin ei myöskään "Pieni lemmenleikki"tai "Aamuöiseen sateeseen"...eiks noi ole sitä "Pecos Bill"-osastoa?

Vai onko kaikki foxeja, jotka voi tanssia foxina?"All my loving"etc...?

Saatana, no tietysti turakaiset tanssii foxina jopa sopivan temposet beatit!
Olen itse ollut paikalla kun Pavilla oli tanssikurssi "miten tanssia foxia beatteihin"tai jotakin vastaavaa...siis EN OPPILAANA,JUMA....HOHO!!!Roudauksen aikana tuota seurasin,huh huh...karu meininki!

HOHO!Wittu...tura..eiku paritanssin maailma on ihmeitä täynnä,täytyy nyt tämä tähän vielä todeta...
Ostan Casion kun täytän 50v...
Riksteri
17.11.2006 02:44:22
WW:lle plussa. Miten ne beatit tulisi tanssia, jos vaikka kappeleparin jälkimmäinen sattuukin olemaan hankalampi ylläri?
sonic77
17.11.2006 08:34:57 (muokattu 17.11.2006 08:40:35)
Hyvä, kun korjasit. Hyvin monitahoinen toteutus on alkuperäisessä. Tuomaisen Olli sitä vasta kuunteli ja oli löytävinään Take Fiven sävyjä siitä introsta.

Siksi tämä ei olekaan meidän ohjelmistossa. Liian paha intro, ei taitu.

WW, Paratiisi on todellakin orkkiksena paniikki-beatti, mutta aika moni bändi sen vetää foksina. Ei kai siinä mun puolesta mitään, toimii kait se varmaan niinkin, mutta jotkut "maustavat" sen vielä kaiken lisäksi tekniks-torvisaundeilla
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Sertzo S
17.11.2006 08:37:33
WW sai sedänkin plussan. Tyylinsä on tinkimätön. ;)
baron
17.11.2006 08:41:41

Saatana, no tietysti turakaiset tanssii foxina jopa sopivan temposet beatit

Voisko palstan tanssiasiantuntijat valaista mua, miten beatit kuuluisi tanssia? En oo sen nimisestä tanssista (beat) sattunut kuulemaan.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Riksteri
17.11.2006 09:45:41
Voisko palstan tanssiasiantuntijat valaista mua, miten beatit kuuluisi tanssia? En oo sen nimisestä tanssista (beat) sattunut kuulemaan.

Nopeat beatit menen yleensä fuskuna ja hitaammat sitten jonkinlaisena possupassina. Saa ne jokainen tanssia miten haluaa, pääasia että on kivaa.
artope
17.11.2006 09:53:26

Tai sitten vanhat traumat entisestä rumpalistamme elävät yhä sitkaan. Ette voi kuvitella, millaista hirvi suossa -meininkiä se on, kun yksi lauantai-illan sankari selän takana paahtaa täysillä notta rättättä rättättä urheilutalon akustiikkatsunamissa, vieläkin korvat soivat, kuusjokitalolla oltiin juu.

Mullakin on traumoja yhestä ex-rumparista, ja myös kyseisellä kuusjokitalolla, mutta taitaa olla kuitenkin eri äijä... kyseinen kaveri yhellä keikalla ei kuullu monitorista mitään vaikka potikat olivat kaakossa, otin vaivihkaa piuhan irti kaapista ja tapahtui ihme, silloin rupesi kuulumaan! HOHO!!
"siel alla palmuin bassokitaraani soitan iltaisin"
lukkari
17.11.2006 10:16:37
"Hiljaista on"on hyvä foxi!Kenties yksi parhaista!Sopii lisäksi nykyisin monen tanssikapakan ilmeeseen ;-/

"Paratiisi" EI OLE suinkaan foxi,se on nopsa paniikkibeat?!Originaali...eikö?
Kuin myös "Myrskyn jälkeen"ei ole fox, kuin ei myöskään "Pieni lemmenleikki"tai "Aamuöiseen sateeseen"...eiks noi ole sitä "Pecos Bill"-osastoa?

Vai onko kaikki foxeja, jotka voi tanssia foxina?"All my loving"etc...?

Saatana, no tietysti turakaiset tanssii foxina jopa sopivan temposet beatit!
Olen itse ollut paikalla kun Pavilla oli tanssikurssi "miten tanssia foxia beatteihin"tai jotakin vastaavaa...siis EN OPPILAANA,JUMA....HOHO!!!Roudauksen aikana tuota seurasin,huh huh...karu meininki!

HOHO!Wittu...tura..eiku paritanssin maailma on ihmeitä täynnä,täytyy nyt tämä tähän vielä todeta...

Näin 0n. Tosta tanssipuolesta että tanssikoon miten haluaa, kunhan rahaa vaan tulee.
veeka
17.11.2006 10:49:54
Siksi tämä ei olekaan meidän ohjelmistossa. Liian paha intro, ei taitu.

WW, Paratiisi on todellakin orkkiksena paniikki-beatti, mutta aika moni bändi sen vetää foksina. Ei kai siinä mun puolesta mitään, toimii kait se varmaan niinkin, mutta jotkut "maustavat" sen vielä kaiken lisäksi tekniks-torvisaundeilla

Paratiisi vedetään monesti foxina siksi, koska "paniikki-beat" on monelle rumpalistille liian kova pala. Foxi on ns. helepompi vetää.
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)