Aihe: Monipuolista ja hyvää heviä, ilmaiseksi!
1
Ragorn
16.11.2006 17:17:00
Terve, käykää kuuntelemassa meidän meidän biisejä(huikeat kaksi kappaletta) ja kommentoikaa.
Hyvää melodista metallia mörmör lauluilla.

http://www.mikseri.net/oblivion
Hyvää ja monipuolista melodista metallia - www.mikseri.net/oblivion
Manuel Pyrhullo
16.11.2006 17:39:39
Jööhannes
16.11.2006 21:05:26 (muokattu 19.11.2006 01:10:14)
Hmm, tänään juuri törmäsin tuohon nimeen jossakin, luultavasti täällä m.netissä, mutta en muista tarkemmin miten. Jokatapauksessa, hyviä biisejä, mutta kaatuu osittain soitantopuoleen. Myös sovituksia biiseihin olisi voinut hioa paremmiksi. Ei se mitään, kun vain vietätte enemmän aikaa treeniksellänne niin hjuva tulee. Ja tärkein asiahan tässä on jo suhteellisen hyvässä kuosissa; toimivat riffit (vaikka ei mitään maailman omaperäisimpiä ole).

Edit: Ei kun nyt muistan, minulle mainostettiin tätä mikseri.netissä :)

Edit 2: Kuuntelin tuon The Shore -biisin toiseen kertaan nyt, ja huomasin että biisi on itse asiassa aika hyvä. Edellinen kommenttini jäi vähän liian jyrkäksi. Ikään nähden tämä on tosiaan varsin hyvä.
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
migreeni
23.11.2006 01:19:00 (muokattu 23.11.2006 01:20:38)

Eipä iskenyt. Huonosti soitettu ja aika tylsät biisit...

E: Saattaa tietenkin johtua siitä että olen toivottoman pieruuntunut omaan genreeni...
aarghto
23.11.2006 01:25:40

Soitto tosiaan vähän tökkii. Noissa sahauskohdissa. Laulu kuulostaa ihan miehekkäältä. Pakko sanoa vielä, tämä on kolmas suomalainen demoasteella oleva metallibändi jolta olen kuullut Nightfall -nimisen biisin.
minä olen tehnyt elokuvia, siitä minä saan rahaa
Hornanturska
23.11.2006 01:37:38 (muokattu 23.11.2006 01:38:17)
Alko vaan naurattamaan tossa ensimmäisen biisin ensimmäisessä nopeassa pyrähdyksessä :D

Edit: Eli ihan viihdyttävää. Vähän treeniä lisää niin ehkä siitä ura urkenee. Örisijälle plussaa!
jalmarus
23.11.2006 01:48:47
jaksoin kuunnella teitä kauemmin kuin teidän listaamianne vaikutteita yhteensä ja Soitto kyllä kulkee hyvin. Tosin ekasta biisistä tulee koko ajan mieleen fear of the dark, mutta se varmaan johtuu vaan omasta päästäni.
No one is spared from the funeral inception
Guitarwall
23.11.2006 09:02:12

Virheitä kyllä mahtui soittoon aika tavalla, ei demolle nyt tuollaisia pitäisi päästää. Ja kuten yllä mainittiin, kyllä FOTD siinä yhdessä melodiassa kuuluu, liekö vahinko vai mitä. Se akustinen intro on täysin turha tuollaisenaan, minun mielestäni. Akustinen melodiatapailu siihen niin tekee kummia.
Who do you trust when everyone's across?
Sir Härö
23.11.2006 11:01:26
Soitto ei toimi oikein kunnolla eikä soundit kyllä korvaa hyväile.
Virheitä tuntuu olevan vähän liikaa päästetty nauhalle.
Ihan hyvä alku kuitenkin. Ensi kerralla sitten jätätte ne line6:set (tai mitkä sitten teillä onkin) reenikämpälle ja lainaatte vaikka jostain oikeat kitaravahvistimet.
Turpa kiinni ja kuuntele!
mech
23.11.2006 12:45:37
Ja metal-archivesista katsomaan onko bändin nimi jo viety :)
Let the metal flow
gorgonoidi
23.11.2006 15:20:02

Ja metal-archivesista katsomaan onko bändin nimi jo viety :)

20. Oblivion (Bel)
21. Oblivion (Bra)
22. Oblivion (Col) Also known as: Perpetual Oblivion
23. Oblivion (Esp)
24. Oblivion (Ger)
25. Oblivion (Ger)
26. Oblivion (Ger)
27. Oblivion (Ita)
28. Oblivion (Pol)
29. Oblivion (Pol)
30. Oblivion (Rou)
31. Oblivion (Swe)
32. Oblivion (Swe)
33. Oblivion (Swe)
34. Oblivion (US) Also known as: Cypruss
35. Oblivion (US)
Verig
23.11.2006 17:38:48 (muokattu 23.11.2006 17:41:41)
The Shoresta tulee aika rankasti mieleen Graveworm ja akustiset kohdat kuulostavat sekä soiton että soundin puolesta aika kammottavilta. Kiva plekun soundi ja hirveä kiire on jonnekin... Pari sovituksellisesti todella arvelluttavaa juttua myös mukana.
Laulu taas oli yllättävän hyvä.

Nightfall muuten sama, paitsi että moitteet tulevat eniten hirveän kuuloisesta sahauksesta. Kun teillä on studio-aikaa, niin treenatkaa edes. Kummassakin biisissä soitto kuulostaa paikoin kuin ette oikein tietäisi miten biisin tulee virrata ja kaikki koittavat vain epätoivoisesti saada iskut kohdalleen -> kulmikasta soittoa.

Edit: Fear of the Dark tosiaan kuuluu.
Toinen soittoon liittymätön seikka: voisitte pakata biisinne edes 160kbps. Diskanttipuuro ja epämääräinen äänikuva eivät juuri lisää laadun vaikutelmaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)