hurme 15.11.2006 21:52:30 | |
---|
Pitäiskö ton alkaa kun linkin avaa vai pitääkö jotain muuta tehdä? Taitaa olla sivut jumissa, kuitenkin ucv-sivuilta --> downloads ja sieltä eka. Vaihtoehtoisesti sitte irkistä löytyy kans. |
Marshallga 15.11.2006 22:08:53 | |
---|
Kuinka moni muuten riehui Slayerin setin aikana jopa katsomossakin? Itse riehuin sen minkä kerkesin, armoa en itselleni suonut :D Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Brother Tohveli 15.11.2006 22:22:20 | |
---|
Kuinka moni muuten riehui Slayerin setin aikana jopa katsomossakin? Itse riehuin sen minkä kerkesin, armoa en itselleni suonut :D Minä minä minä! Letti meni sirkkelinä siellä ja joku vähän rauhallisempi heppu siinä riviä alempana siunaili kaverinsa kanssa siitä pyörittämisestä "Iha hullu jätkä!". Sen lisäks kurkku meni aivan säpäleiks ja pari päivää myöhemmin Iron Maidenin keikalla kidutin ruumistani ja kurkkuani istumapaikoilla vielä lisää :D Taitaa olla tän vuoden keikkakiintiö täynnä nyt mulle... |
Tohtori Tonus 16.11.2006 09:19:02 (muokattu 16.11.2006 09:20:05) | |
---|
Taitaa olla tän vuoden keikkakiintiö täynnä nyt mulle... Älä ny hulluja puhu! Itsekin olin sunnuntaina Slayeria kahtomassa ja eilen Maidenissa (ja se tuntuu...), mutta vielä menee samaan putkeen sopivasti Arch Enemy maanantaina ja Exodus torstaina ;) E: ainiin, vielä se Dimebag-hommeli 9.12. Pass out with your ass out! |
Räkkipeli 16.11.2006 12:29:38 | |
---|
Fucking A indeed! Hei räkkipeli,olitko sä se joka siel huuteli sitä Fucking A:ta aina välillä? En tietääkseni. =) Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
dictatorsh*t 16.11.2006 15:28:42 | |
---|
Kuinka moni muuten riehui Slayerin setin aikana jopa katsomossakin? Itehän en ymmärrä ihmisiä jotka tekevät keikoilla muutakin kuin pitävät käsiään taskuissa. |
Rotgut 16.11.2006 16:31:44 | |
---|
Joku valopää yritti tehdä sinne keskelle yleisöö yksin moshpittia. Sit siinä yksin hyppeli ja töni muita parin biisin ajan ja ihmetteli ku kukaan ei viittiny lähtee mukaan. Sit tais lopettaa. Ne moshpitit tuppaa muodostumaan jonnekki päin yleisöä keikan alussa mutta aika tyhmää yrittää keskellä keikkaa yrittää sitä yksin muodostaa kun muita tukan heiluttamista suurempi eläytyminen ei innosta. Hyvä keikka Slayerilla kyllä. Ei niin hyvä ku viimeksi jäähallilla, mutta parempi ku sauna open airissa. Lavashow oli tällä kertaa helvetin hyvä. In Flamesikin yllätti positiivisesti kun noi Göteborg bändit tuppaa yleensä livenä vähän ankeita olla. Bodom oli aika perus bodom, jakso sitä keikallisen taas kattoa. |
Brother Tohveli 16.11.2006 16:40:47 | |
---|
Älä ny hulluja puhu! Itsekin olin sunnuntaina Slayeria kahtomassa ja eilen Maidenissa (ja se tuntuu...), mutta vielä menee samaan putkeen sopivasti Arch Enemy maanantaina ja Exodus torstaina ;) E: ainiin, vielä se Dimebag-hommeli 9.12. Raha-asioita. On muutenkin aikasemmin tänä vuonna keikoilla käyty (ja myös soitettu sellaisilla) aika paljon. Oli se Slayer vaan aivan uskomattoman uskomaton. Oli hienoa,että pitissäkin alhaalla jotkut jaksoi riehua ja istumapaikoilla oli mun lisäks joitain muitakin ihmisiä moshailemas aika hurjasti,jopa siel ihan takana asti. |
Tohtori Tonus 16.11.2006 17:50:35 | |
---|
Raha-asioita. On muutenkin aikasemmin tänä vuonna keikoilla käyty Äyk, rahanpuute on kyllä suolesta. Kattelin tuossa wanhoja lippuja, niin kyllä tämäkin herra on kuluvana vuonna käynyt katsastamassa Slayerin ja Maidenin lisäksi Satyriconin, Metallican, Ajattaran ja Nevermoren. No lesoominen sikseen, Slayer on paras ja soitti mahtavan keikan taas kerran. Aamen. Pass out with your ass out! |
Disposable 16.11.2006 18:08:24 (muokattu 16.11.2006 18:10:01) | |
---|
Ei saakeli. Repesin totaalisesti kun luin Kainuun Sanomia tässä pari päivää sitten. Lombardon haastattelu. Koska teille kaikille ei tule KS:ää, niin kopioinpas puhelinhaastattelun kokonaisuudessan tähän että voidaan keskustella: (H=Haastattelija, D=Lombardo) H: Puhunko Dave Lombardon kanssa? D: Kyllä. H: No, kuinka voi? D: No enpä kauhean hyvin. H: Voi, olen pahoillani. Kuulinkin että olet hiukan kipeänä. Suomen sääkö aiheutti flunssan? D: Ei. H: No tehdäänpä tämä haastattelu sitten pois, että vielä levätä ennen show'ta. Millainen esityksestä (Helsinki 12.11.) tulee? D: Siitä tulee mahtava. Siitä tulee todella hyvä. H: Teidän uusin albuminne, elokuussa julkaistu Christ Illusions on saanut hyviä arvosteluja. Tämä on ensimmäinen studioalbumisi Slayerin kanssa sitten vuonna 1990 ilmestyneen Seasons In The Abyssin. Millaista uutta levyä oli tehdä? D: Se oli kivaa. Kaikki meni hyvin, jätkät olivat mahtavia, studiossa meni hyvin, kaikki sujui kitkattomasti. Kaikki meni juuri niinkuin ennenkin. H: Monissa kappaleissa tuntuu ollevan melkoisen poliittinen aihe? D: Se on pelottavaa. Minä en juuri keskustele noista aiheista, enkä ole niistä samaa mieltä. Minä vain soitan rumpuja. H: Ahaa. Onko sinulla joitain erityisiä kiistoja bändin muiden jäsenten kanssa, koska olet aina erillään muista jäsenistä etkä vietä aikaa heidän kanssaan kiertueilla? D: Ei. Minulla ei ole mitään heitä vastaan. Minä en vain ole sosiaalinen. H: Onko siihen jotain syytä? D: Haluan pitää oman tilani. H: Kitaristinne Kerry King on sanonut aiemmissa haastatteluissa, että aioitte jatkaa soittamista vielä ainakin viisi vuotta. Mitä ajattelet siitä? D: Sopii minulle. H: Haluat siis soittaa bändissä ja kiertää heidän kanssan? D: Joo, eipä sen väliä. H: Entä onko suunnitelmia uudesta albumista? D: Ei. H: Eli lähitulevaisuudessa ei ole näköpiirissä? D: Ei. (nauhalla toimittajan äänessä alkaa kuulua epätoivo, kysymykset menevät jaaritteluksi) H: Miten pitkä tämä Unholy Alliance -kiertue nyt on? D: Seitsemän viikkoa. H: Entä sen jälkeen? D: Sitten kotiin lepäämään. H: Suomalainen Children of Bodom on mukana kiertueella. Mitä pidät bändistä? D: En ole nähnyt sitä kertaakaan. En tiedä heistä mitään. H: Entä muista suomalaisbändeistä? D: Apocalyptica! Rakastan heitä, he ovat hyviä jätkiä. Nauhoitin kerran heidän kanssaan pari kertaa, ja juttelin, he ovat mukavia ihmisiä. H: En vie enempää aikaasi. Hyvää keikkaa! D: Kiitos. En sitten tiedä kuinka paljon suomentaja toi omia tunnelma-aineksiaan tuohon, mutta en voinut olla repeämättä tuota lukiessani. Voiko nuin välinpitämätöntä rumpalia ollakkaan? Erityisesti tuo "minä vain soitan rumpuja" -kohta hajotti totaalisesti. Enemmän Lombardon haastatteluja lukeneet, kertokaapa onko Lombardo aina nuin ylivertaisen aneeminen vai pistetäänkö nyt flunssan piikkiin? "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
Brother Tohveli 16.11.2006 18:10:28 | |
---|
Äyk, rahanpuute on kyllä suolesta. Kattelin tuossa wanhoja lippuja, niin kyllä tämäkin herra on kuluvana vuonna käynyt katsastamassa Slayerin ja Maidenin lisäksi Satyriconin, Metallican, Ajattaran ja Nevermoren. No lesoominen sikseen, Slayer on paras ja soitti mahtavan keikan taas kerran. Aamen. Älä muuta virkkaa! Ens vuonna sitten uudet jujut ja toivotaan että se Slayerkin käy täällä Pohjolassa jälleen kerran. Tuo keikka on saanu mussa kyllä sellaisen innostuksen käyntiin,että... Miten sen bändin mahtia vaan voi kukaan kieltää? Slayer = Tr00 fookin' heavy metal (no ei heavy metal,mutta "heavy" metal ;). Aamen. |
Tohtori Tonus 16.11.2006 18:31:08 (muokattu 16.11.2006 18:31:48) | |
---|
Ei saakeli. Repesin totaalisesti kun luin Kainuun Sanomia tässä pari päivää sitten. Lombardon haastattelu. Koska teille kaikille ei tule KS:ää, niin kopioinpas puhelinhaastattelun kokonaisuudessan tähän että voidaan keskustella... Vallan toinen ääni oli kellossa ainakin Lombardon rumpuklinikalla lauantaina 11.11. Varsinkin tuo "minä en vain ole sosiaalinen" vaikuttaa oudolta. Hän puhui paljon ja kertoi että keikkabussissakin hän on kokoajan äänessä ja aika Slayerin muitten jätkien parissa on pelkkää läpänheittoa ja nauramista. Muutenkin vaikutti tosi pirteältä ja rennolta, semmoiselta "jalat maassa"-tyypiltä. Eli veikkaisin flunssaa. Tai jos tuo on lauantaina tehty niin saattaa johtua kiireestäkin, sillä hän oli menossa vielä Apocalyptican kanssa studioon samana päivänä. Pass out with your ass out! |
BMF 16.11.2006 20:26:40 | |
---|
Kingillä olisi pitäny olla tampereen keikalla se älytön naularanneke mitä käytti joskus 90-luvun alussa. ;) M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Marshallga 16.11.2006 20:40:19 | |
---|
Itehän en ymmärrä ihmisiä jotka tekevät keikoilla muutakin kuin pitävät käsiään taskuissa. Tuota porukkaa löytyi keikalta liiankin kanssa. Liekkö edes taputelleet biisien loppuun... Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Kingillä olisi pitäny olla tampereen keikalla se älytön naularanneke mitä käytti joskus 90-luvun alussa. ;) Ennemminkin 80-luvun alussa. On se sillä silloin tällöin edelleenkin. |
BMF 16.11.2006 21:18:04 | |
---|
Ennemminkin 80-luvun alussa. On se sillä silloin tällöin edelleenkin. No ne kasari varusteet oli kyllä paikoin aika hauskat :D M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
KTULU 16.11.2006 21:58:09 | |
---|
Oli oikein loistava keikka Tampereella! Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
BMF 16.11.2006 22:53:09 | |
---|
Oli oikein loistava keikka Tampereella! Amen! ....... M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Jööhannes 16.11.2006 23:16:52 | |
---|
No ne kasari varusteet oli kyllä paikoin aika hauskat :D No elä :D Huvittaisi nähdä vielä kuvia ennen Show No Mercyä olleista ajoista kun oli vielä meikit ja kaikki. |
Ben_D 16.11.2006 23:30:43 | |
---|
http://www.fiercemetal.org |