Kyseinen sarja aloittaa Subilla jossain välissä, aikaisemmin Canal+:lla pyörinyt. Onko muita sarjaa seuraavia? No lol apua hei xD |
Turder 16.11.2006 21:55:52 | |
---|
Seurataan. Kohta alkaakin Canalilla uusin jakso. Jotenkin sarja vaan imaisee mukaan ja se n. 24 minuuttia menee ihan hujauksessa. Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
MV 16.11.2006 21:57:52 | |
---|
Näitä mainoksia olen nähnyt. Täytyy katsoa kun alkaa. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
aleksi 17.11.2006 04:15:22 | |
---|
Joo, vieroksuin hieman tuota teemaa, mutta mikali sen ekan vartin jaksaa katsoa, niin yllattavankin koukuttavaksi tuo sarja paljastuu. Pari kautta muistaakseni Canalin avustuksella katsonut. Hyvaa viihdetta! "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion." |
Chips 17.11.2006 11:08:35 | |
---|
Loistavaa viihdettä. Ari on helposti sarjan paras hahmo. |
Kirk_Hammett 17.11.2006 13:48:26 | |
---|
mainoksista pääteleen saatta olla hyväkin You know it's sad but true... |
Qsysi 17.11.2006 14:49:40 | |
---|
Tää on ihan loistavaa. Johnny Drama on ykkönen :) Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Tunttone 19.11.2006 00:33:16 | |
---|
Se yksi tyyppi näyttää tosi tutulta. Joku elokuvista tuttu näyttelijä. Kertokaas viisammat notta kuka hän on. Warettaminen on perseestä. |
Qsysi 20.11.2006 17:03:42 | |
---|
Se yksi tyyppi näyttää tosi tutulta. Joku elokuvista tuttu näyttelijä. Kertokaas viisammat notta kuka hän on. Kevin Dillon. Matt Dillonin veli. Siis tämä Johnny Drama. Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Tunttone 20.11.2006 21:13:49 | |
---|
Kevin Dillon. Matt Dillonin veli. Siis tämä Johnny Drama. Jaa, jaa. Melkosen samannäköset veljekset, ei vissii iha kaksoset kuitenkaan. Kaveri kehui sarjaa huipuksi joten kaippa siitä täytyy ainakin pilotti tarkistaa. Ihan mielenkiintoseltahan tuo muutenkin vaikuttaa. Warettaminen on perseestä. |
kingdom 09.09.2008 01:21:28 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 658 päivää vanhaan ketjuun! Jawohl, mein herr! Tiedoksi kaikilla kiinnostuneille että Entouragen viides kausi lähti jenkeissä käyntiin sunnuntaina. Hyvä sarja ja kermaisia tyttöjä edelleen mukana. |
Cut out 09.09.2008 02:34:40 | |
---|
Parasta heti Trailer Park Boysin jälkeen. |
jassi 09.09.2008 16:25:47 | |
---|
Hyvä sarja kyllä! Jäi tutustumatta sillon ku alkoi pyörimään, koska Subi onnistui puffauksillaan nostamaan ärsyyntymistä pintaan. Katoin nyt sitten kesällä 1.tuotantokauden milteinpä putkeen sukulaisteni hyllystä löytämältäni dvd-levykkeeltä ja meno vei mukanaan. Hyväntuulista jätkäporukalla touhuilua. Välillä pieni kateudenpistos kieltämättä vihlaisee=) "oi jospa oisin saanut olla muukaana" Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |