Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 59 10 11 12 1396 97 98 99 100
aho
31.10.2006 21:04:22
Tuskinpa pääteputket ihan noin äkkiä kulahtavat, ellei käyttötunteja ole kertynyt tolkuttomasti ja jos bias on edelleen kohdallaan. Minkä valmistajan pääteputket nupissasi on tällä hetkellä?

Eiköhän se taas ensi treeneissä soundaa hyvältä.

b-25b on purettu ja huomioita tehty. Putket ei todellakaan olleet uudet, joka saattaa selittää laiskistuvaa ja helposti säröytyvää soundia... Tarkempia specsejä on matkalla Unskelotille ja katotaan mitä selviää... Ihan vain väliaikatietoja.

Usko alkaa pikkuhiljaa palutua...
Minimum effort/Maximum gain.
ahdistuska
31.10.2006 21:07:48
Ahaa, eli sä pyörit kahdella eri nimimerkillä täällä? No ei siinä mitään.
Mulla oli sinne nupin etuseen ihan yhtä kova hööki kuin muulloinkin, mutta siinä sun nupissa meni etunen tosiaan ihan kyykkyyn verrattuna omaan svt-nuppiini. Joko etusen putket lopussa tai sitten siellä on vaan helpommin säröytyvät putket kuin mulla. Se ero oli vaan niin radikaali että pisti ihmettelemään.

En pyöri ku yhellä nimimerkillä, se toinen kaveri pyysi multa mun kamoja lainaan sinne Rukalle, (en ole kyllä varma et olitko sä siellä?:)).

Pitänee varmaan pistää etuseenkin uudet putket.
Mistä se menee?
absqua
31.10.2006 22:15:49
En pyöri ku yhellä nimimerkillä, se toinen kaveri pyysi multa mun kamoja lainaan sinne Rukalle, (en ole kyllä varma et olitko sä siellä?:)).

Ok ja sori aiheeton syytökseni.
Olin Rukalla kyllä, mutta luulin tyhmänä niitä kamoja js:n omaisuudeksi. Hänellä kun kaikenlaista on ja oli vielä itsekin paikalla.

Pitänee varmaan pistää etuseenkin uudet putket.

Toivottavasti ropleemi hälvenee sillä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
chief
31.10.2006 23:44:31
miltäs saundas?
Paitsi varmaa hyvältä...Tyhmä kysymys.

Millä nupilla päräytit menee?

En vielä ehtiny testata kunnolla. Täytyy ens keikalle ottaa ni saa jotain hajua missä mennään.
"It's the ear, not the gear. "
ahdistuska
01.11.2006 16:33:13
Ok ja sori aiheeton syytökseni.
Olin Rukalla kyllä, mutta luulin tyhmänä niitä kamoja js:n omaisuudeksi. Hänellä kun kaikenlaista on ja oli vielä itsekin paikalla.

Nouhätä, joo js:ltä löytyy tosiaa rompetta joka lähtöön.
Mistä se menee?
absqua
01.11.2006 22:12:22
Nouhätä, joo js:ltä löytyy tosiaa rompetta joka lähtöön.

Jep, erikoismiehiä.
Keny
02.11.2006 08:08:18
Oho! Mitä kävi EBS:lle??

Nijjust....mihin se menee?
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Zambe
02.11.2006 22:21:57

Ampegin V4BH-nuppi löytyy meikäläiseltä. On mahtava peli=)
PnukBassist
02.11.2006 22:56:03

Tämä klubihan on lähteny ihan hyvälle alulle... heh

Nyt pitäs saada tietää että mikähän lie minun V4Bh:ssa kun soittaessa se särisee sillee hassusti. Lisäksi kun tuo oli viime viikonloppuna lainassa yhdellä keikalla, niin sieltä tuli terveisiä että jossain välissä oli nupit ollu kaakossa eikä siltikään ollu meinannu ääni riittää... Liekkö putkissa jotain häikkää? Vai onko tämä vain mielikuvitukseni tuotetta..? Täällä opiskelijapoksissa en ole kehdannut luukuttaa tuota joten en siis oikein tiedä miten tuo "tositoimissa" reagoisi. Bassossa tai piuhassa ei ole ainakaan mitään häikkää. Tuo särinä kuitenkin vähän pelostuttaa...
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Jesus Muerte
03.11.2006 02:34:27
Nyt pitäs saada tietää että mikähän lie minun V4Bh:ssa kun soittaessa se särisee sillee hassusti. Lisäksi kun tuo oli viime viikonloppuna lainassa yhdellä keikalla, niin sieltä tuli terveisiä että jossain välissä oli nupit ollu kaakossa eikä siltikään ollu meinannu ääni riittää... Liekkö putkissa jotain häikkää? Vai onko tämä vain mielikuvitukseni tuotetta..? Täällä opiskelijapoksissa en ole kehdannut luukuttaa tuota joten en siis oikein tiedä miten tuo "tositoimissa" reagoisi. Bassossa tai piuhassa ei ole ainakaan mitään häikkää. Tuo särinä kuitenkin vähän pelostuttaa...

Tutun bändikaverilla on tuollainen V4BH ja siinä oli täsmälleen samat oireet. Volume ei riittänyt mihinkään ja vähänkään enempää ääntä laittaessa ääni meni särölle todella nopeasti. Pääsin tämän myös itse toteamaan kyseisen orkesterin treenikämpällä vieraillessani. Kaikki putket siihen oli kuulemma vaihdettu eikä ongelma hävinnyt mihinkään. Myöhemmin oli sitten käsittääkseni selvinnyt, että siellä sisällä oli joku sulake mennyt. Tämä siis toisen tai kolmannen käden tietona korviini kantautui.
slapvete
03.11.2006 12:10:15
Tuo särinä kuitenkin vähän pelostuttaa...

Huoltoon... voipi olla konkka läsähtänyt tms.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
PnukBassist
03.11.2006 14:46:15

Kiitos ja tattis. Lähteepi huoltoon ens viikon alusta...
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
J.Hollström
06.11.2006 10:32:59
Niin...makuasioita mutta niinku sanoit niin atakki hommiin ei taivu ja mun makuun yläpää outo.Basson vaihto ei musta auta mitään oikeestaan.Esim toi mun basso ei kuullosta siltä miltä pitää rantiksen tai fenkun 4x10 läpi missä ei oo pilliä.
Vaikka kuinka ruuvais niin ei potki niin ei.

Pitää vielä kerran tulla sorkkimaan tähän aiheeseen. Eilen testasin jälleen eri bassolla tota rantista (musarilla), ja toimi kuin tauti. Atakkia oli vaikka lampaille syöttäs ja potki perseelle niin että vieläkin on mustelmilla. En oo mikään peukkupaavo, mutta sen verran kokeilen, että saletisti toimii. Pitäis roudaa toi läjä Kenylle ja sanoo että vedä sää, mää pidän hevosia.
Keny
06.11.2006 11:47:16
Pitää vielä kerran tulla sorkkimaan tähän aiheeseen. Eilen testasin jälleen eri bassolla tota rantista (musarilla), ja toimi kuin tauti. Atakkia oli vaikka lampaille syöttäs ja potki perseelle niin että vieläkin on mustelmilla. En oo mikään peukkupaavo, mutta sen verran kokeilen, että saletisti toimii. Pitäis roudaa toi läjä Kenylle ja sanoo että vedä sää, mää pidän hevosia.

Heh.Täytyy kai tota sitten testaa uudestaan koska viimeks kun testasin se oli aika pikasta ja voi olla että oli poskelleen säädetty.Katotaan ny ensiks kun toi oma4v tulee huollosta.

Musari kyllä tietty potkii mistä vaan ja leipoo.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
JerryH
07.11.2006 02:34:01
Heh....

No mulla on

SVT -72 ja mid 70's rantasauna 8x10
Portaflex B15S -72
Portaflex SB12 -65
V4-nuppi -72

ja hyvin toimii kaikki.

- j -
möyssy
16.11.2006 15:14:53
Elikkäs nyt sitten... Hommaanko rantiksen kaveriks

a) SVT-CL:n

b) SVT-2PRO:n?
möyssy
16.11.2006 17:12:12
Tuo Cl miellyttää munki silmää enemmä, mutta tossa pro2 taitaa olla paremmat säätömahdollisuudet(?) Toki oon sen verran laiska, että toi CL näyttää jotenkin rennon yksinkertaselta.

Paljos noille tulis hintaa vaikka levytukussa?
absqua
16.11.2006 17:44:48
Tuo Cl miellyttää munki silmää enemmä, mutta tossa pro2 taitaa olla paremmat säätömahdollisuudet(?) Toki oon sen verran laiska, että toi CL näyttää jotenkin rennon yksinkertaselta.

Paljos noille tulis hintaa vaikka levytukussa?

Koko paketti karvan alta kolme tonnia, veikkaan ma.
Wilkeson
16.11.2006 18:22:38
Koko paketti karvan alta kolme tonnia, veikkaan ma.

Aika tarkan hinnan heitit kyllä. Tota luokkaa se on joo. Ja tietääkseni niit pitäs olla siel heti saatavilla. Ainaki hetki sit oli ku kävi pällistelemässä.

Ja vastaus valintakyssäriin on SVT-CL
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)