-jonne- 15.11.2006 11:46:21 | |
---|
Eipä olekkaan aikoihin tullut nähtyä moista tusinabändiä näin isoissa puitteissa... voisitko mainita muita vastaavia yhtyeitä tällä hetkellä? itse kun en ole vastaavista tietoinen. |
morgga 15.11.2006 12:17:00 | |
---|
Eilen Maidenin lämppärina tuli nähtyä ja oli kyllä sen verran kova että jos suomeen uudestaan tulee niin pitää mennä katsastamaan. Hyvin pojut soitteli. middle = muna |
Brother Tohveli 15.11.2006 14:47:19 | |
---|
Iha helvetin hyvin lämmitti Maidenia varten. Kitarat ei ollu ihan selkeimmillään (soundeja kuunnellen siis :D),mutta bändillä oli paljon energiaa ja soitti hyvin (vaikka taisi Travis Smith vähän tempon kanssa välillä säheltää). Menisin uudestaankin Triviumin keikalle. |
Lord of the strings 15.11.2006 15:22:16 | |
---|
Koskaan aiemmin kuullut bändiä. Kuulosti livenä mielestäni oikein hyvältä. Jätkät ei muuten ole koskaan kuunnellut Panteraa, Metallicaa tai Iron Maidenia. Hymiö. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Chieftain 15.11.2006 16:54:05 | |
---|
Hyvin tosiaan eilen soittivat, olisivat voineet mun puolesta jatkaa vielä muutaman biisin verran. Rummut tosin oli mikitetty vähän turhan kovalle, kitarat jäi vähän alle. "Kulutin paljon rahaa
viinaan, naisiin ja
nopeisiin autoihin. Loput
tuhlasin."
George Best (1946-2005) |
fiftie 15.11.2006 17:49:43 | |
---|
Modernia??? Luokatonta paskaa, vanhaa metallicaa johon upotettu "melodioita", ja livenä vieläpä HUONOSTI soitettua. Ei pidä tänä päivänä sotkee "hyvin" soittamista "hienosti" soundaavien levyjen perusteella. Protools korjaa paskojen kellaribändien soittoa niin että muka kuulostaa "hyvältä". Älkää ihmiset olko näin helppoja...vaatikaa sielua ja munaa, näiltä äitylin nyfferöiltä sitä ei ole odotettavissa vielä moneen vuoteen. No kyllä mitä mä oon Triviumin videoita katellu ni ei ne paskasti niissä oo vetäny, vaan ihan hyvin |
elais 15.11.2006 19:51:25 | |
---|
Jeesh. Helkkarin hyvin vetivät livenä. Miksaajalle pitäisi antaa joku ekstrapalkka, niin hyvin kuului kaikki. Sivumikit oli laitettu kerrankin todella hyvin, ja bändi kuulosti paremmalta kuin millään kuulemallani livetallenteella! Tampereen keikalla, jolla olin, yleisö ei kyllä ollut kovin Triviumin perään, paikka oli vähän yli puolillaan. Kentällä noin 50 lähinnä lavaa olevaa ihmistä vain osallistui poikien keikkaan aktiivisesti. Muistaakseni To the Ratsin alussa Matt käski kentälläolijoita avaamaan Circle pitin, mutta joutui ikäväkseen kysymään hetken päästä "Where's the pit!?" mikä kertookin porukoiden suhtautumisesta. Anthemin yleisönhuudatuskohdassa tuntui kuin yleisö ei tajunnut mitä tapahtuu, vaikka Hi-Fi (Heafy) sanoikin että pitäisi huutaa mukana, eikä Pull Harderin lopussakaan ääntä tullut yhtään. :( Mutta tosi kova livebändi kyllä on. Harmi että mp3-soittimella nauhoittamastani äänitteestä ei saa selvää pätkän vertaa. Mutta Triviumin on PAKKO tulla Suomeen omalla kiertueellaan! Se pitää nähdä ehdottomasti! |
fiftie 15.11.2006 20:13:10 | |
---|
Pakko niitten on kyllä tulla tänne omalle keikalle, eikä lämppäriks, silloin porukkakin on menossa mukana |
morb 16.11.2006 00:51:34 | |
---|
Sekin nähty sitten. Oli se nyt pikkusen parempi kun odotin, vanhat biisit laitto kuitenkin vähän fiilistä päälle, mutta jäi vaan niin helvetisti kaipaamaan niitä hyviä huutoja. A Gunshot to the head of Trepidation lähti niin helmesti, mutta Heafyn kamalat mölinät pilas sen aika paljolti, niinkun koko muunkin keikan. Plussana kavereilla oli jopa mun makuun liian kireet housut, ja aivan järkyttävän rumat kitarat. Uudet biisit taas oli melkosta sontaa, ei meinannu kestää kuunnella. Oli muuten hauskaa kuinka hyvin Maiden yleisö lähti mukaan Circle-pitteihin :D eli ei lähteny. go fashioncore ! |
JOO100 16.11.2006 13:31:03 | |
---|
Jaa-a. Jäi kyllä reilusti alle odotusten. Melko tylsä bändi, muutamia helmibiisejä lukuunottamatta. Enkä oikein tykännyt soundeistakaan. Ilmoja pitelee aina sillon tällön. Ehkä. |
AtukkA 16.11.2006 15:55:10 | |
---|
Miekkii näin livenä enne Maidenia ja aika sika hyvin vetivät. Kun kauppaan pääsen niin eiköhän se levy tartu kätöseen tai sitte joululahjaks. |
Miekkii näin livenä enne Maidenia ja aika sika hyvin vetivät. Kun kauppaan pääsen niin eiköhän se levy tartu kätöseen tai sitte joululahjaks. 1. The Crusade 2. Ascendancy 3. Ember to Inferno Ensin kuunnellaan kerran kuultua Crusade-tavaraa, sitten yllätytään Ascendancyn vokalisointiin, ja lopuksi ETI vahvistaa Triviumin menneisyyden. ;P Paolo Gregoletto, Triviumin basisti on muuten kirjoitellut Triviumin virallisilla foorumeilla Suomen keikoista. Tässä uusin postaus hepulta: The past two shows have been great, I think the first night we tried to see what we could do and push the crowd more. But the next night we eased back with certain things like moshing and stuff. People where clapping and banging their heads through out the sets. The Maiden crew was telling us horror stories of other bands opening for Maiden and getting shit thrown at them and turning around! As long as we have people facing us and having fun, that is a big sucsess for us. Also, The Crusade has sold two to three times more already in Finland than Ascendancty, so things are going well. |
MV 16.11.2006 17:24:22 | |
---|
Pääsikö tää Crusade muuten listoille täällä? "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Backlet 16.11.2006 18:16:15 | |
---|
Tulihan tuo nähtyä tiistaina, ja olikin todella positiivinen yllätys. Kyllähän olin joitain biisejä kuullut etukäteen ja katellut Youtuben antia, joten tiesin että se on ihan hyvää kamaa. Mutta kyllä se silti toimi paremmin kuin osasin odottaa. Sääli että vokalistin laulut ovat aikas kuraa niillä vanhemmilla levyillä. Onneksi sentään vaihtoi tuota laulutyyliä, niin meikäläinenkin alkoi pitämään tuosta bändistä. Saisivat julkaista jonkun livelevyn, niin kuulisi niitä vanhempia biisejä kunnon laululla. Mutta pitää tosiaan ostaa se uusi levy, ja saatanpa eksyä keikallekkin jos tänne vielä tulevat. Nuclear Waste. |
Brother Tohveli 16.11.2006 18:21:43 | |
---|
Pääsikö tää Crusade muuten listoille täällä? Ei (ainakaan vielä). Potentiaalia löytyy bändiltä (ja kyseiseltä levyltä) niin paljon,että ei "The Next Big Thing"-uhoilut nyt kauhean kaukaa haettuja ole. Aikasemminkin sanoin,että tuo The Crusade tehoaa muhun paljon paremmin kuin Ascendancy ja Ember To Inferno. Saundit,biisit,soitto ja ihan kaikki on mun mielestä Crusadella parempaa kuin mikään mitä Trivium on ennen tehnyt. Toisaalta,Ascendancy ja Ember on alkanu potkia mua entistä enemmän ton Tiistain keikan jälkeen,ehkä täytyisi nekin käydä noutamassa jostain. Jos Trivium vielä Suomessa tulee käymään (mielellään muutenkin kuin lämppärinä),niin iso juttu siitä voisi täälläkin tulla. |
Nunez 16.11.2006 18:39:19 | |
---|
+Siistejä riffejä, energinen soitto, taidot kohdillaan, rumpalin pulisongit ISO plussa -vähän löysä (kertsit?) Jäämies, anna mennä! |
elais 16.11.2006 19:18:19 | |
---|
Ei (ainakaan vielä). Potentiaalia löytyy bändiltä (ja kyseiseltä levyltä) niin paljon,että ei "The Next Big Thing"-uhoilut nyt kauhean kaukaa haettuja ole. Aikasemminkin sanoin,että tuo The Crusade tehoaa muhun paljon paremmin kuin Ascendancy ja Ember To Inferno. Saundit,biisit,soitto ja ihan kaikki on mun mielestä Crusadella parempaa kuin mikään mitä Trivium on ennen tehnyt. Toisaalta,Ascendancy ja Ember on alkanu potkia mua entistä enemmän ton Tiistain keikan jälkeen,ehkä täytyisi nekin käydä noutamassa jostain. Jos Trivium vielä Suomessa tulee käymään (mielellään muutenkin kuin lämppärinä),niin iso juttu siitä voisi täälläkin tulla. Ascendancy on soundimaailmallaan minusta Crusadea parempi, vaikka uudemmalla omiikin Ascendancyn niukasti. Kuuntelin Ember To Infrenon joku hetki sitten. Täytyy sanoa että se oli parempi kuin muistin. Nyt sanon: Se oli parempi kuin muistin. Jotenkin kaikki vain kolisee kohdilleen yhdelläkin kitaralla. Hyvin todennäköistä on, että Trivium tulee vielä Suomeen omalle keikalleen. Sitä odotellessa hankitaan mercahdise-kamaa ja levyjä. Ja 'Anthem (We Are the Fire)' -sinkku (UK only). 3,50€ oli hintaa eräässä brittien nettikaupassa. Levyjä varten on Levykauppa Äks: http://www.levykauppax.fi/search.ph … earchtype=artist&search=trivium |
Tohtori Tonus 16.11.2006 19:43:20 | |
---|
Pass out with your ass out! |
fiftie 16.11.2006 20:27:23 | |
---|
Jos pojat meinaa olla "the next big thing" ni sinne on vielä matkaa, mutta katotaan parin seuraavan levyn jälkeen |
fiftie 16.11.2006 20:37:52 | |
---|
Kyllä pojilta ainakin taitoa löytyy. |