Mika Torvinen 16.11.2006 07:48:54 | |
---|
Löytyykös täältä muita ko. orkesterin faneja? Itse löysin tämän yhtyeen vajaa viikko sitten ja rakastuin heti. Jeh. |
Fuzzy Boner 16.11.2006 08:21:32 | |
---|
Löytyykös täältä muita ko. orkesterin faneja? Itse löysin tämän yhtyeen vajaa viikko sitten ja rakastuin heti. Mul oli joskus videolla jostain Jacksonvillen festareilta -92 pätkä mis nää vetää muutaman biisin. Möllisty |
Lerxst77 16.11.2006 13:39:28 | |
---|
Sama homma.. mullakin on jossain vielä tuo jacksonville jazz-festivalsin live-veto ja biisi oli Dream Of The Sirens,joka muuten on kuin mikäkin poliisisarjan tunnari, mutta hyvä sellainen :) soittivatko siinä jonkun muunkin biisin.. sitä en muista.. pitäis kaivaa se vhs-kassu jostain kaapin kätköistä.. ;) lisäksi löytyy Kilimanjaro -niminen albumi jossa oli tuo samainen biisi. "Drowning in the liquid seize on the piccadilly line, rat race
Scuttling through the damp electric labyrinth" |
Tässä joku viikko sitten selasin levyjäni, käteen osui Kilimanjaro. Tuli mieleen lukio ja pimeät illat. Muistin levyltä pari biisiä, niistä oli jäänyt semmonen mielikuva, että ne olis ihan huippu biisejä. Laitoin levyn soimaan, ei enää iskeny niin kuin silloin joskus. Aika kevyttä oli. Aika kultasi taas muistot - ja biisit. Täytyy kuunnella uudelleen 15 vuoden kuluttua, josko silloin kuulostas taas 'tosi hyvältä'. -www.nosdrama.com- |
Mika Torvinen 16.11.2006 15:38:07 | |
---|
Jos jompi kumpi haluaa tuosta Kilimanjaro levystään luopua niin ostan heti pois! :D Jeh. |
Basismi 16.11.2006 16:35:22 (muokattu 16.11.2006 16:35:37) | |
---|
Live in LA löytyy. Mieleen tulee kesäiset illat, maantie ja Tojota. Kovassa soitossa oli joskus, mutta tiedän että enää en kykenisi sitä kuuntelemaan. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Meisseli 16.11.2006 17:37:25 | |
---|
Aika limaahan tuo mielestäni on mutta. Toisaalta pidän kyllä limasta. Itse tutustuin kappaleen tourist in paradise kautta. www.strangefruit-band.com
www.ketolajawitikainen.com |
Anonymous-jazz 17.11.2006 13:00:19 | |
---|
Aika limaahan tuo mielestäni on mutta. Toisaalta pidän kyllä limasta. Itse tutustuin kappaleen tourist in paradise kautta. Sama homma täälläkin... Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
90125 17.11.2006 14:55:47 | |
---|
Jos jompi kumpi haluaa tuosta Kilimanjaro levystään luopua niin ostan heti pois! :D Keräilijä ei hevillä (taikka jatsilla) levyistä luovu :) -www.nosdrama.com- |