Aihe: Randall RH150G3D + Halpa Kaappi + EMG ZAKK WYLDE
1
tjugo85
16.11.2006 09:10:32
Morjes !

Aloitetaan nyt siitä, että itsellä ei ole kokemusta nupeista taikka kaapeista, pelkästään Comboista. Itsellä on tällä hetkellä LINE6 Spider2 210 (Antakaa anteeksi, tästä häpeästä, kun omistan tuollaisen) eroon ole pääsemässä siitä !

Olen nyt hankkimassa juuri tuota mitä otsikossa lukee eli RH150G3D mallista nuppia, ja ongelma on siinä, että onko tuolla kaapilla jotain tekemistä asian kanssa ? Eli voinko hyvällä fiiliksellä tilata esim. http://www.thomann.de/fi/harley_benton_g412a_gitarrenbox.htm ja en tule pettymään soundiin ? Vai pitääkö siihen kaappii laittaa joku 1000€ ja vielä Randallin oma, että saa sen (mättö) soundin nupista irti.

Mitä pitää huomioida kaapin ostoksessa ? Tietysti nyt se W määrä. että on enemmän kuin mitä nuppi antaa tai sama. Tässä randall nupissa mitä olen hankkimassa on 150W.

EMG (ZAKK WYLDE): Onko äijät ? Itsellä on jotkut halppis mikit Cort sähkiksessä ja vaikuttaako noi kitaran mikit, sitten loppupeleis erittäin paljon randallin kehuttuu tappo säröön ?

Plus kysymys: Omat kokemukset kaupan päälle tuosta RH150G3D ?

OFF-TOPIC: Miten helvetti saa vinkumisen / kiertämis äänen pois vahvarista ? Tiedän, että kun laittaa hiljempaa vahvarista niin se katoaa, mutta kun ei voi (Rumpali on käsittämätön kaveri)! Kitaran mikit ?!?

P.S Metalli/Emocore/Hardcorea soitellaan !
morgga
16.11.2006 14:17:21 (muokattu 16.11.2006 14:17:31)
Miten helvetti saa vinkumisen / kiertämis äänen pois vahvarista ? ... ...Kitaran mikit ?!?

vähennä säröä vahvistimesta ja soita mahdollisimman kaukana vahvistimesta.
middle = muna
tjugo85
16.11.2006 20:38:19
No oon kyllä niin kaukana kun voi tuosta vahvarista, mutta säröä kun vähennän niin se muuttuu niin hirveäksi, se on se ongelma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)