Aihe: Himmeimmät rock/musa-aiheiset unet?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Novac
13.08.2006 21:45:58

Näin unta että Neil Young raiskattiin.
mikä on olutta on nyt mennyttä...
aksiom
15.08.2006 00:26:08
Viimeiset pari päivää ovat menneet levyä nauhoitellessa. Viime yönä vihreä Brian Eno tuli uneeni kertomaan neuvoja levyntekoon ja antoi myös levylle nimen. Aamuun mennessä nämä viisaat sanat pääsivät ikävä kyllä unohtumaan.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
joonasvalve
15.08.2006 02:30:36
Olin Elviksen kanssa TikTakin keikalla, Elvari diggas, meikä ei. End of story. Jotenkin huvitti kun heräsin.
"Beer... Now there's a temporary solution."
cortti
23.10.2006 22:14:44
Olen nähnyt usein outoja musa-aiheisia unia mutta tämä on epäilemättä paras.

Olin jotenkin oudosti päätynyt Muumilaaksoon. Kaikki varmaan muistaa jakson jossa vedenpaisumus oli tullut ja Muumilaakso oli veden peitossa. Muistatte myös että porukka lähti veneellä katsomaan Muumi Papan, Mamman ja muun sakin näytelmää. Myy, Nuuskis, Muumi Peikko ja Niisu Neiti eivät olleet teatterissa vaan kukin päätynyt omille retkilleen. Ilta oli kaunis ja tumman sininen. Matkustimme tyynien vesien päällä soutuveneillä katsomaan näytelmää. Kaikkialla oli erittäin kaunista ja rauhallista. Maisemat olivat komiat Yksinäistenvuorien alla.

Matkustelimme omituisten otusten kanssa teatteriin. En huomannut katsoa olinko itse joku muumi olio vai oma itseni. Uni ei muutenkaan kuulunut niihin aktiivisiin uniin, vaan olin lähinnä passiivinen katselija. Saavuimme viimein kelluvan teatterin eteen. Veneitä oli paljon ja kaikki odottivat konsertin alkua. Onneksi mörköä tai hattivatteja ei näkynyt. Näytelmä alkoi viimein, mutta kuten arvaatte kysessä ei ollut teatteri vaan rock-konsertti Yessin nousteessa lavalle. Kuten aina heräsin ennenkuin homma pääsi käyntiin. Konserteissa on aina outoa porukkaa mutta muumisakki oli kyllä sitäkin oudompaa. Lisää tälläisia unia!
Once a man, like the sea I raged, Once a woman, like the earth I gave.
Hihhu
23.10.2006 22:46:38 (muokattu 23.10.2006 22:47:30)
Onhan niitä:

1. Alexi Laiho tuli käymään meillä kylässä... sain nimmarin.

2. Sitte olin kitaristina In Flamesissa.

3. Arch Enemyllä oli keikka jossain rivitalon asunnossa ja olin siellä, mutta sitte hokasin että mullahan on verkkahousut jalassa ja sitte lähin vaihtaan kotia housuja... sitten kun tulin takasin niin ne oli jo lähteny :(

Että tämmöstä.
vanttera
24.10.2006 00:42:32
Juoksin Iggy Poppia karkuun Niinisalon kasarmilla, käytävän päähän tyhjään luokkaan jossa pienellä pöydällä tiiliskivi. Kun Iggy astui oviaukkoon, nakkasin ko. kiven aivan täysiä sitä otsaan. Ei auttanut, Iggy riisui paidan ja sillä oli ihan hirveitä jättimäisiä arpia koko yläroppa täynnä ja se hoki vaan hiljaa että: "säkin tarviit, mullakin on". En voinut mitään, Iggy Pop viilteli mun olkapäät jättimäisellä kiiltävällä Army-puukolla.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
samsonov
24.10.2006 11:56:26
Olin SAUVAKÄVELEMÄSSÄ (??!!) pururadalla jossai korvessa ja Ozzy Osbourne käveli vastaan...Mentiin pizzalle paikalliseen turkkilaiseen. Iha rento jamppa.

En oo ikeestaa kamalasti nähny nuit. Märkiä unia millo kenenki kans enemmänki ja "enneunia" :D
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
Käyttäjätunnus
24.10.2006 14:33:44 (muokattu 24.10.2006 14:41:22)
Olin SAUVAKÄVELEMÄSSÄ (??!!) pururadalla jossai korvessa ja Ozzy Osbourne käveli vastaan...Mentiin pizzalle paikalliseen turkkilaiseen. Iha rento jamppa.

En oo ikeestaa kamalasti nähny nuit. Märkiä unia millo kenenki kans enemmänki ja "enneunia" :D

Heh, mulla oli joskus vähän samantyyppinen uni(varmaan tänne jo joskus kertonutkin). Olin suunnistamassa jossain suurkaupungissa ja viimeisellä rastilla oli Ozzy ja se kerto mulle syvällisiä juttuja jne. Oli se rento jamppa joo:).

Sit joskus olin Foo Fightersin keikalla Tampereen Keskustorilla aamu yhdeksältä. Keikan jälkeen Dave ja Taylor tuli kysyyn multa et millä bussilla pääsee Kalkkuun.

EDIT: Niin ja sit tää Grohlin Dave oli kans toistamiseen mun unessa. Se oli saman näkönen kun joskus Nirvana aikoihin. Se ja mun naapuri vaan vittuili mulle koko ajan. Suutuin ja laitoin Nirvanan Bleachin soimaan täpöille.
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
L.Ruoska
24.10.2006 17:34:37

Mä en koskaan nää tollasia siistejä toiveunia, lähinnä vaan stressaan elämästä ja töistä tai pakenen jotain. Siit on vuosia kun viimeeks näin tollasta hullun makeeta unta missä kaikki menee putkeen ja on siistiä, mutta muistan kyl fiiliksen =) Tuntuu hyvältä.
KEMOSABE WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals!
LexaR
24.10.2006 20:20:11
Kävelin Aleksanterinkadulla Riveran combo kainalossa kun Devin Townsend tuli kyytii mut vihreellä rättisitikalla Gloriaan Ääni & Vimma-finaaleihin ja kun ajettiin Stokkan ohi ni siin oli Uli Jon Roth ja Buckethead skabaamassa niiden inkkarien säestämänä.
Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms
Sakmäster
25.10.2006 16:22:02
Itselläni tuli tässä pari yötä sitten nähtyä uni joka oli aika outo:D:D nimittäin kaverini Henttonen osti synttärilahjaksi minulle AC/DC:n Highway to hell levyn, jonka kannet poikkesivat huomattavasti alkuperäisistä. Nimittäin levyn kannet olivat Hurriganesin sixteen golden greats kokoelman kanssa aivan samanlaiset....Hurriganesin tilalla luki AC/DC mutta kannen kuvassa oli Remu sekä muut bändin jäsenet....
böbbä
elais
25.10.2006 19:34:31
Noh tämmöinen metkuli uni oli tänä vuonna:

Olin jossakin koulussa. Porukka lähti valumaan alas portaikkoa, käytävän läpi, ja sitten johonkin pieneen saliin. Menin mukana. Sali oli jotain 20m x 50m luokkaa, ja edessä oli noin 5m x 20m alue, jossa esiintyi Iron Maiden(!). Katsoin taskussani olevasta konserttilipusta paikkani, se oli jollakin kämäsellä penkillä aika takana. Istuskelin siellä ja katselin kun pojat soittelivat menemään todella pienellä alueella, jota ei oltu edes korotettu. Hetken päästä huomasin parin metrin päässä tyhjän tuolin, aivan Dickinsonin vierestä. Hipsin sinne ja istahdin alas, aivan Harrisin ja muiden edessä. Yhtäkkiä sisko pinkoi jostakin luokseni, ja sanoi ärtyneenä: "Ei siinä saa istua, mene pois siitä! Se on varattu niille jotka odottaa vessaan menoa!". Samaan aikaan hän osoitti muutaman metrin päässä olevaa ovea, jonka takana WC ilmeisesti oli. Painelin harmistuneena takaisin paikalleni, ja pian heräsin. Oli hiukan WTF-olo, kun minulla ei edes ollut Iron Maiden -huppariani päällä, ja katsojia oli unessa ollut alle 20.
Zerzy
25.10.2006 21:53:39

Lehdessä oli Metallican haastattelu, jossa Hetfield kehui meidän bändiä sanoilla "the next big thing". Sanoi myös tv-haastattelussa saman. Ihan hyvä fiilis oli unessa. Aika touhua.
EML
26.10.2006 09:35:19
Tästä on jo aikaa, mutta näin unen, jossa tapailin Pink Floydin biisiä Wish you Were here kitaralla, bändin "pojat" sattui olemaan paikalla ja kertoi pari niksiä ja niinhän soitto alkoi kulkea :D :P Paikka, jossa sitten jammasimme hetken sattui olemaan mun mummula :D

How sad is that ?
Minstrel
13.11.2006 17:33:22
Viime yönä näin painajaisunen, jossa Phil Collins esitti Kissin kasarituotantoa Kerimäen Siwan takapihalla. Se oli jotain todella hirveää.
"Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you."
Marsi
15.11.2006 20:37:20
Meiän äiti tunnusti olevansa oikeasti Freddie Mercury. Oli vaan vaihtanu sukupuolta eikä mitään kuollu. Ja muuttanu Ivaloon. Sitte se kävi keikoilla iha normaalisti.
Lempiuneni ehkä.
takaisin hiekkalaatikkoon
Sandozer
16.11.2006 09:47:43
Olin alkuperäisen pink floydin keikalla, jossain woodstockmaisella ulkolavalla.

Syd Barrett oli katatonisena steissillä ilman kitaraa, kun muu pändi paahtoi menemään.
yht´äkkiä unessa syd katsoi meittiä ja iski silmää.

Sitten tapahtumat siirtyivät pändin hippikuplaan, jolla ajeltiin vissiin pitkin lontoota.
Syd makasi koomassa takaosassa. Heräsin.
Muutama viikko myöhemmin lehdessä lukee että mies on kuollut.
Sellaista.

Joskus murrosikäisenä taisin nähdä unta paholaisesta joka soitti säkkipilliä,
ja pirun (heh) hyviä melodioita. Sellainen faust-uni.
L4t3
16.11.2006 15:58:29
Näin ennen Qstockia unta, että Pantera ja Damageplan heittivät yhteiskeikan Qstockissa. Lavalle ilmestyi kaksi Dimeä ja Vinnie Paulia + late kasari/öörli ysäri Anselmo huutamaan mikkiin: "The trend is FUCKIN' over!". Keikka oli ohi ja kaikki olivat aivan fiiliksissä.
Hemuliviinaa?
Oceancalibra
16.11.2006 20:56:18 (muokattu 16.11.2006 20:57:50)
Tänää näin kumman unen. Jos joku on kattonu
Metal: A Head Bangers Journey DVD:n nii siinä sanotaan Sabbath käytti ekana jotain pirun sointua tms. Niin uni alkoi näin:

Olin Black Sabbathin keikalla, sitte oli vuoro hieman tuntematton biisin nimeltä Paranoid. Biisi tyssäsi yhteen kohtaan "tytytytytytytytytyt tatatattat tadaa da" ja Ozzy muuttui piruksi samaan aikaan lavalla *herätyskello soi* herään, ja menen tekemään tuubassa aamupalaa ja tunnen, ja näin/tunsin vilauksen ku Ozzy ois kävelly mun takaa ohi. Mutta sitte vilkasen selän taa ja siellä ei ollu kettää... Voi helevatta.
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)