Matkis 22.10.2006 23:54:37 | |
---|
Eli halpaa efektiä bassolle pieneen pelleilyyn ym. yhdessä boksissa. Hintaa saisi olla alle 200e ja ääniä paljon. Kestävyyttä ja laatua tuskin tällä haarukalla saa, mutta hinta/laatusuhde saisi olla edes jotenkin kohdalla. Zoom b 2.1u on nyt miettimisen alla, asiastahan minä en tiedä paljoa. Suosituksia? PS haku ei näyttänyt vastaavan.. If you put fences around people, you get sheep. |
JE 22.10.2006 23:56:26 | |
---|
Jos leikitellen tutustua haluat multiefektihirviöön, niin Zoom on oiva vaihtoehto siihen ja pitäisi saada alle 200 eurolla. |
bize 23.10.2006 08:16:58 | |
---|
Korgin Ampworks/toneworks -sarja voisi olla kokeilemisen arvoinen. ...Nooh, kokeilin ensin olisivatko kielet vieläkin liian löysällä(olin jo ennaltaan jonkin verran kiristänyt niitä). Kiristämisen lopetin, kun homma meni överiksi, ja ylin kieli katkesi... |
Typhus 23.10.2006 13:30:55 | |
---|
Ostat kaikki behringer halpis-sarjan efektit! pro:n näköstä ja halapaa! ;) Kannattaa treenata ahkerasti niin ehkä siekin joskus opit soittamaan kokonuotteja! -Arva |
L.Ruoska 23.10.2006 21:12:25 | |
---|
Osta joku mahdollisimman halpa, ainoa mitä haluut siitä viikon päästä enää käyttää on viritin. Haluat kumminki varmaa jotain isompaa ja tukevampaa kun ne Digitechin donitsilaatikot joten ajatteles vaikka tätä: http://www.thomann.de/thoiw3_zoom_607_bass_prodinfo.html -- alta sadalla egellä loota jossa on wahi ja viritin + muuta sotkau. Oikeasti en oo vielä kuullu kovinkaan montaa hyvää bassoefektiä elämäni aikana ja olen myynytkin suurimman osan omistamistani. Viritin on tärkein, noilla lopuilla et käytännössä tee koskaan mitään. KEMOSABE
WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
beissi man 23.10.2006 21:20:47 | |
---|
pro:n näköstä ja halapaa! ;) Ainut miinus että kaikki tietää halpiksia ne kumminkii on |
Travenin 24.10.2006 17:39:24 | |
---|
Ainut miinus että kaikki tietää halpiksia ne kumminkii on Mut ei se mihinkään kuulu. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. emt. Googleta. |
Jungleman 25.10.2006 00:36:23 | |
---|
Zoom b 2.1u on nyt miettimisen alla, asiastahan minä en tiedä paljoa. Tuo ei ole paha. Terve perussoundi, pienellä säätämisellä irtoaa aika paljon juttuja. Bändini tuuraajabasisti (joka ei jaksa säätää kamoja kauheasti eikä ole kiinnostunut hifinysväämisestä) käyttää Bkakkosta ja saa varsin kelpoisaa jälkeä aikaan. Itsehän olen varsinaisesti kitaristi sekä soundi- ja kamar*nkkari henkeen ja vereen, mutta sukeltelen välillä syvemmissä vesissä. Soitan bassoa bändissä jonka soundimaailma vaatii kurnutusta, pulputusta ja sirinää normaalimman presarijytinän lisäksi ja näihin kekkereihin minulla on pedaalilaudassa kiinni kolme Behringeriä (limiter, tremolo ja phaser) sekä fuzz, särö ja envelooppifiltteri. Olen harkinnut muiden paitsi säröjen korvaamista juuri B2.1u:lla. Koko on kompakti, hinta siedettävä ja vehje selvinnee modulaatiopulputuksista vähintään yhtä hyvin kuin Behringerit (joissa sinänsä ei ole varsinaisesti mitään vikaa, pientä kohinaa ja heppoinen rakenne tosin). Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
molder 14.11.2006 18:54:16 | |
---|
Eli halpaa efektiä bassolle pieneen pelleilyyn ym. yhdessä boksissa. Hintaa saisi olla alle 200e ja ääniä paljon. Kestävyyttä ja laatua tuskin tällä haarukalla saa, mutta hinta/laatusuhde saisi olla edes jotenkin kohdalla. Zoom b 2.1u on nyt miettimisen alla, asiastahan minä en tiedä paljoa. Suosituksia? PS haku ei näyttänyt vastaavan.. Kaikki Zoomit bassolle. Hintaansa nähden hyviä. "Enemmän bassoon balanssia - Volumella tehty saundi!" |
bee kakkonen kelpo peli hintaasa nähen.lievähköö surinaa tuo muassaan,mut niihä ne kaikki vissii.kuulokkeilla irtoaa paljolti hyvää soundia ilman pahempaa zzzurinaa ja halutessaa kompit päälle. |
naigou 15.11.2006 20:35:07 | |
---|
Möllisty. |
Waris 16.11.2006 13:25:06 | |
---|
Allekirjoittaneella Zoomin B2. Hyvää soundia puskee, mukavia efektejä sikäli kun tarvitsee. Kyllä sitä siihen hintaan kehtaa suositella. -Tuure |