Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 538 39 40 41 42131 132 133 134 135
Bacchus
13.11.2006 20:22:51 (muokattu 13.11.2006 20:24:02)
Eilen Araya vaikutti vähän niinkuin sitä ei vittuakaan kiinnostaisi olla siellä esiintymässä, sellaiselta ne sen spiikit vaikutti (silloin tällöin vain "thank you" yms.)

Jep, kuulosti aika väsähtäneeltä, ei tainnut keikka hirveästi napata.

Hyvin muuten veti Slayer. Olisi vähän huvittanut riehua moshpitissä :D

Mun mielestä koko bändi oli aika unessa. Kyllähän Slayer ihan mukava oli nähdä livenä, mutta lähinnä päällimmäisenä jäi sellainen "tulipa ainakin nähtyä"-fiilis.

Ihan mahtia. Illan päättyessä jäi kyllä selväksi, millä bändillä on 25:n kokemus takana.

Taidettiin sitten olla eri keikoilla.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
Jööhannes
13.11.2006 20:24:40

Minusta se veti taas hyvin (ainakin lopussa, alussa ei ollut ehkä vielä ääni auennut tai hän säästi ääntänsä) verrattuna moniin viimeaikaisten keikkojen livevideoihin :)
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Jööhannes
13.11.2006 20:26:54 (muokattu 13.11.2006 20:27:44)

Minusta se veti taas hyvin (ainakin lopussa, alussa ei ollut ehkä vielä ääni auennut tai hän säästi ääntänsä) verrattuna moniin viimeaikaisten keikkojen livevideoihin :)

Taidettiin sitten olla eri keikoilla.

Saattaa olla, minusta nimittäin Slayer jylläsi muut täysin lyttyyn. Tai no Bodom oli myös himputin hyvä, mutta Lamb Of God ja In Flames ei oikein napannut.

Edit: Ja äh, painoin lainausta muokkauksen sijaan omalle kirjoitukselleni.
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
aarghto
14.11.2006 02:01:03

Slayer oli ihan luvattoman kova. Keikkasetti parempi kuin vuoden -05 Sauna open airissa joka olikin pienoinen pettymys. Ja parempaa oli kaikki muukin.

Nyt tuli todistettua se Slayerin taika. Kaikki toimi niin hyvin kun vaan voi olla. Soundit, esiintyminen, yhteissoitto, biisit, eikä Arayan ääni heikentynyt yhtään keikan loppua kohden. Ja kun vielä pääsi keikan puolivälissä aitiopaikalle, ihan keskelle eturiviä niin ei parempaa voi ollakaan. Ehkä olin liian euforisessa tilassa että pystyisin neutraalisti arvioimaan konserttia, mutta oli se hitonmoinen show,

Paras keikka Toolin Ruisrockin vedon ohella. I've been Slayerized.
minä olen tehnyt elokuvia, siitä minä saan rahaa
LNA
14.11.2006 02:59:36

Itseäni eräästä toisesta ketjusta lainatakseni:

Slayer räjäytti tänään mun maailman. Vasta nyt tiedän mitä pahuus on.
Bacchus
14.11.2006 11:27:11
Ehkä olin liian euforisessa tilassa että pystyisin neutraalisti arvioimaan konserttia, mutta oli se hitonmoinen show

Eihän niitä tarvitsekaan objektiivisesti arvioida.:) Ainahan bändeihin liittyy sellaista päänsisäistä hypeä, varsinkin Slayerin kaltaisiin legendoihin, ja hyvä niin.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
Seppo_Howitzer
14.11.2006 11:58:27
Jos on Slayerin aikaisemmin nähnyt jo livenä niin tietää ettei se Araya siellä yleensä mitään runoja lausu, Enemmän se puhui nyt kun vaikka 2004 jäähallissa.
lucbass
14.11.2006 14:46:03

Saattaa olla, minusta nimittäin Slayer jylläsi muut täysin lyttyyn. Tai no Bodom oli myös himputin hyvä, mutta Lamb Of God ja In Flames ei oikein napannut.
.

oli kyl slayer tosi hyvä, en osaa sanoo oliko se nyt parasta slayeriä ku en oo ennen ollu sen keikalla. bodom oli musta taas aika laimee ja melkeempä naurettava alexin välispiikkeineen. lamb of god oli taas musta hyvä. ja pitti oli kyl parasta:D
no eivaa...
south_of_heaven
14.11.2006 14:49:01
bodom oli musta taas aika laimee ja melkeempä naurettava alexin välispiikkeineen.

Jep

"Mitäs vittua tää meijän Helsingin hatecrew??" :P
itki south_of_heaven
aarghto
14.11.2006 15:07:46

Jep

"Mitäs vittua tää meijän Helsingin hatecrew??" :P

Tampereella pisti vielä paremmaksi;

"Mitäs vittua tää meijän Tampereen MATÖFAKING hatecrew??"
minä olen tehnyt elokuvia, siitä minä saan rahaa
Iscariah
14.11.2006 15:17:42
uskoisin että keikan suurin heikkous oli neljä lämmittelijää. itse juuri tuon takia jätin menemättä. ei sitä kaljaakaan jaksa sitä about viittä tuntia ennen slayeriä koko aikaa kitata. ehkä tulevat ensi vuonna ilman paskoja lämppäreitä niin saattasisin mennä katsomaan. joka vuosihan nuo tuntuu täällä päin ramppaavan
Ben_D
14.11.2006 15:19:31

uskoisin että keikan suurin heikkous oli neljä lämmittelijää. itse juuri tuon takia jätin menemättä. ei sitä kaljaakaan jaksa sitä about viittä tuntia ennen slayeriä koko aikaa kitata. ehkä tulevat ensi vuonna ilman paskoja lämppäreitä niin saattasisin mennä katsomaan. joka vuosihan nuo tuntuu täällä päin ramppaavan

Kyllä sitä kaljaa jakso kitata melkein koko päivän ennen Slayeria :)
http://www.fiercemetal.org
ville198
14.11.2006 16:07:08
Ne slayerin kaappipinot jotka oli tehny väärinpäin olevan ristin muotosiksi oli kyllä helmet. :D
hullu_ukko
14.11.2006 18:26:51
Huomasiko muuten kukaan muu tuolla Tampereen keikalla sen alasti hyppineen herrasmiehen, jonka järkkärit viskasivat sitten lopulta pihalle?

Ja voisiko joku pistää vielä tuon Tampereen settilistan että saan biisejen järjestyksen varmistettua?
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
hullu_ukko
15.11.2006 12:11:14 (muokattu 15.11.2006 17:24:05)
Häh, en kyllä tuollasta huomannut missään välissä, liekkö sitten moshaus oli parhaillaan juuri sillä hetkellä :D.

Tapahtui vähän sen jälkeen kun In Flames oli lopettanut settinsä. Hyppi siellä takakatsomossa ja porukka otti kilpaa valokuvia.

E: Ja voisko joku korjata tästä listasta virheet?

Unholy Alliance 2: Slayer:
1.Disciple
2.War Ensemble
3.Jihad
4.Cult
5.Die By The Sword
6.Chemical Warfare(?)
7.Mandatory Suicide
8.Seasons In The Abyss
9. The Supremist
10.Eyes Of The Insane
11.Raining Blood
12.South Of Heaven
13.Angel Of Death

Nyt jelppikää.. Pitäisi kirjoittaa artikkeli kyseisestä keikasta ja unohdin innoissani merkkailla settilistaa ylös.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Ville87
15.11.2006 20:18:36
no eihän kukaan pakota sinne tulemaan kattomaan niitä lämppäreitä. hyvin ois voinu tulla vast joskus kymmene aikaa hesaanki kattoo jos pelkkää slayerii ois halunnu nähä.
"Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni :/"
hurme
15.11.2006 20:42:50

Mahtavata oli Tampereella.

Slayer - Eyes Of The Insane -video
http://www.urbanchaosvideos.com/getfile.php?id=447&mirror=0

http://www.urbanchaosvideos.com/
Malvo - Raum Area Thrash
Fucker
15.11.2006 20:44:24
Loistavin mättöilta miesmuistiin.
MV
15.11.2006 21:17:08
Mahtavata oli Tampereella.

Slayer - Eyes Of The Insane -video
http://www.urbanchaosvideos.com/getfile.php?id=447&mirror=0

Pitäiskö ton alkaa kun linkin avaa vai pitääkö jotain muuta tehdä?
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)