Aihe: DAF.ry
1 2 3 4
gulfstream650
10.11.2006 21:35:52

Tämä oli ehkä fiksuinta tekstiä mihin tässä forumissa olen törmännyt.

I AGREE. Ykkösbonusta eiku plussaa!
Svengaa kuin saksanhirvi.
Peicco
10.11.2006 21:36:28
Liityttäessä jäseneksi maksetaan +6€ kirjaamismaksu,
(yhteensä siis 26€. Eli jos olet ollut jäsen jo edellisvuonna, ei kirjaamismaksua tarvitse maksaa uudelleen).

Kirjaamismaksu?
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
Dnjmaster
11.11.2006 12:15:48
Mitä!! Mulle ei tullu Turkishin esitettä! Rumpukirppis olis taas parin viikon päästä..

Ei mullekkaa. Muut kyllä tuli mutta Turkishin ei :S
kalamies#40 >-)))>
jazzmies
14.11.2006 22:20:50
Keskustelua seuratessani olen saanut sellaisen kuvan, että Levytukku ei olisi koskaan tehnyt mitään oikein. Bisnes on bisnestä ja levytukku on levytukku. Aina ei Daf ry:kään voi onnistua pyrkimyksissä, koska eturistiriitoja syntyy aina välillä ja nyt niin tapahtui. Daf tekee hienoa työtä ja Levytukusta olen aina saanut oikein hyviä tarjouksia, joten molemmille on taatusti paikkansa tässä maassa. Jeesustelu seis ja takaisin treenaamaan!
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
hollmi-5
14.11.2006 23:50:08
Jeesustelu seis ja takaisin treenaamaan! Ei nyt taida olla ihan paras hetki Levytukun hehkuttamiselle. Minä menen nyt nukkumaan. Huomenna oikeisiin töihin. Torstaina-lauantaina keikalle ja maanantaina sitten treenaan...
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)