baron 14.11.2006 13:39:56 | |
---|
Eero Aven: Vanhat villasukat "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Tapio79 14.11.2006 14:15:54 | |
---|
Tuollahan oli paljon ihan helmiä biisejä joukossa. Ääneni sai Suurlähettiläät, joka on oikeasti ihan hirveän kauhean kamalaa paskaa, varsinkin tuo äänestämäni "Maailman laidalla". Derekit eivät pakene. |
el Bastardo 14.11.2006 16:57:58 | |
---|
Äänestin Villihevosia. Ehkä maailman rasittavinta laulantaa. Mutta vitsi, mä oon varmaan jotenkin sekaisin kun musta Perutaan häät on mahtava, samoin esimerkiks Rekkamies. |
PekkaM 14.11.2006 17:27:05 | |
---|
Kuka kehtaa äänestää Tapani Kansan Äidin pikkupoikaa? |
DJKaaos 14.11.2006 17:28:40 | |
---|
Kuurankukka on kauhia. Biisinä ehkä kauhia, mutta iskusävelenä ajaa varmasti asiansa. ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Räbbänä 14.11.2006 17:39:55 | |
---|
No höh! Tädin ex-miehen bändi tuolla listalla. Mukava tyyppi, soitti siinä bassoa. Bändihän on tuo Bamperos. "Hattu pois päästä!" |
Kuka muistaa -96 viisuedustajan Jasminen, hänen Landonlansa ja hirveän renkutuksen. Kärsikää. Pitää olla erittäin hyvä maku, jotta voi ymmärtää mitä huono maku on. |
Iso D 14.11.2006 21:19:56 | |
---|
Peutaan häät on oikeasti hyvä iskelmä. Sanoituskin on hieman erikoinen normi-iskelmälle. Lauletaanhan siinä häiden pitämisen sijaan niiden perumisesta. Oma ääni meni Kirkan hirvitykselle Ota lähellesi. Käsittämätöntä miten voi artistin taso laskea kymmenessä vuodessa. 70-luvulla Kirkan levyt ja ääni olivat vielä rautaa, mutta näitä uudempia ei pysty kärsimättä kuuntelemaan. Nestekaasukitara kun ois |
jessa 14.11.2006 23:44:53 | |
---|
Reijo Kallio - Yksinäinen. "Hautas löysin, mut kukkaset nauraneet ei" Ikuinen trauma jäi kun tuon lapsena kuuli. Hyi. |
jigsore 15.11.2006 00:24:54 | |
---|
Tuoltahan puuttuu vaikka mitä huonoja, esim.: Finlanders - Oikeesti "Tahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa Olla kanssasi oikeesti onellinen sua oikeesti rakastaa..." Oikeesti tää on huono. jo nyt on saatana |
A.Starving 15.11.2006 03:50:02 | |
---|
"Perutaan häät" kyllä löytyy ainakin nyt sieltä listalta, sen sijaan Kim Lönnholmin "Minä olen muistanut" loistaa poissaolollaan? Kuten myös legendaarinen Iskelmälaulajan "Ruusulaulu" It's not that I'm old, your music really does suck. |
Sertzo S 15.11.2006 08:11:06 | |
---|
No höh! Tädin ex-miehen bändi tuolla listalla. Mukava tyyppi, soitti siinä bassoa. Bändihän on tuo Bamperos. Tunnen miehen ja koko pändinkin alkuperäisessä kokoonpanossaan. |
Sertzo S 15.11.2006 08:12:29 (muokattu 15.11.2006 08:12:41) | |
---|
Jengi se vain tykkää monista näistä ns. "huonoista" iskelmistä. Eikö olekin kumma juttu? |
jra 15.11.2006 09:17:36 (muokattu 15.11.2006 09:25:09) | |
---|
Vähintäänkin bubbling under -osastoa näissä skaboissa on vanhan ketun Markku Aron uusin "Ota tai jätä", josta kerran radiosta kuulleena jäi päähän eräänkin Eino Leinon modernilla otteellaan haastava riimi: "Ota tai jätä, tää on niin tätä". Töks! Tuosta jäi kyllä niin tunkkainen maku, että pitää laittaa pätkä New York Cityn Tommy Tabermanin lyyristä lentoa: I'm a man, I'm no baby And you're lookin' every inch a lady You're good lookin' and you're lookin' like you should be good |
Jarkko G. 15.11.2006 09:31:11 | |
---|
Halipulalle ääni! "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Rattata 15.11.2006 09:36:09 | |
---|
Janne Tulkki feat. Anne Mattila - Sielu salamoi. Aivan järkyttävä tekele, mutta ei näyttänyt olevan listalla. D'oh! |
Groovelover 15.11.2006 09:44:44 | |
---|
Jengi se vain tykkää monista näistä ns. "huonoista" iskelmistä. Eikö olekin kumma juttu? Minua ei ollenkaan hämmästytä ns. suuren yleisön huono musiikkimaku, se on pysyvä olotila ihan kuten vaikka se että lähes 100% todennäköisyydellä Suomessa sataa vuosittain marraskuussa räntää. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
Sertzo S 15.11.2006 10:19:32 (muokattu 15.11.2006 10:25:02) | |
---|
Minua ei ollenkaan hämmästytä ns. suuren yleisön huono musiikkimaku, se on pysyvä olotila ihan kuten vaikka se että lähes 100% todennäköisyydellä Suomessa sataa vuosittain marraskuussa räntää. Iskelmiä, niitä hyviä ja huonoja, ei pidäkään ottaa turhan vakavasti, käyttömusiikkia kun ovat. Jos nyt saisi joskus itsekin sävellettyä ja tekstitettyäkin sellaisen rallin, että se päätyisi jonkun suosikkilaulajan levylle ja teilattaisiin ns. asiantuntijoiden kannalta hyvin huonoksi iskelmäksi, niin se ei haittaisi minua, jos siitä tulisi vaikkapa Kuurankukan kaltainen yleisön suosikki ja soisi paljon esim. Yle:n eri kanavilla. "Kuurankukkani" olkoon sitten vaikka hyvä huono iskelmä. |
Teijo K. 15.11.2006 10:25:30 | |
---|
Iskelmiä, niitä hyviä ja huonoja, ei pidäkään ottaa turhan vakavasti, käyttömusiikkia kun ovat. Jos nyt saisi joskus itsekin sävellettyä ja tekstitettyäkin sellaisen rallin, että se päätyisi jonkun suosikkilaulajan levylle ja teilattaisiin ns. asiantuntijoiden kannalta hyvin huonoksi iskelmäksi, niin se ei haittaisi minua, jos siitä tulisi Kuurankukan kaltainen yleisön suosikki ja soisi paljon esim. Yle:n eri kanavilla. "Kuurankukkani" olkoon sitten vaikka hyvä huono iskelmä. Ai vähän siihen tyyliin kuin tämä Vilho Vartiainen laulaa "Mistä saisi hyvän tanssikaverin"? |
Sertzo S 15.11.2006 10:28:15 | |
---|
Ai vähän siihen tyyliin kuin tämä ? Vaikkapa, sillä joka kerta kun sekin soisi eri radioissa ja olisi vaikka pilkanteonkohteena teostotilini karttuisi. :) |