Aihe: Mikki minidiscille
1
böö
14.11.2006 18:27:01
Olisi tarkoitus äänitellä biisiraakileita akustisella. Soitin löytyy, mikkiä ei. Mitäpä mahtaa maksaa kelvolliset ja mistä kannattaa katsella?
Antti1
14.11.2006 18:32:19
Mä rakentelisin elektreettikapselista mikrofonin tuota varten. Halpaa ja helppoa. Kato vaikka SP-elektroniikasta, laadukkaampia löytyy varmaan jostain muualta.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
inflames
14.11.2006 20:16:53
Mä ostin stpaulssoundista Audio-technican pro 24 stereomikin, justiinsa minaria
varten ja oon ollu tosi tyytis. Makso suunnilleen satasen. Ottaa virran plugista tai
patterista. Sen verran sopivan kokonen, että jaksaa kantaa mukana siinä missä
minariakin ja äänenlaatukin on ihan mukiinmenevä tämmöseks. Eli aika mainio
just tommoseen pikademoiluun ja esim. soittotuntien tallentamiseen.
Puolisen vuotta on nyt toi kulkenu kitaralaukussa mukana eikä oo ollu valittamista.

http://www.audio-technica.com/cms/w … ed_mics/5f7e96b21f21e6b3/index.html
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
passe
14.11.2006 21:14:34
Tuota olen kanssa miettinyt, ei vain ole tullut koskaan kokeiltua. Eli nauhoitella treeneja ym. minidisc:lla.

Kuinka laadukasta tavaraa noille on ylipaataan mahdollista tallentaa? Eli toisin sanoen, kuinka paljon siihen mikkiin on jarkea satsata?
"Good is in the details..."
Chade Fallstar
16.11.2006 00:49:44
Olen hiukkasen hurahtanut tuohon binauraaliseen äänittelyyn niin tällaiset ostin:

SOUNDMAN OKM II KLASSIK A3

http://www.thomann.de/fi/soundman_okmii_incl_adapter_a3.htm

Niitä voi käyttää tavallisen pallokuvioisen stereoparin tapaan, myös jollekkin pinnalle aseteltuna olen saanut niillä hyviä tallenteita.

Tosin tuo klassik-malli ei kestä kovin ankaria äänenpaineita joten jos bändiä meinaa äänittää eikä linnunlaulua niin Rock-malli on parempi.

OKM II Rock, sis. A3...268€

Suomessa näitä myy Sarkapro Oy. www.sarkapro.com
Ite tilasin tuolta.
Lapis
17.11.2006 11:35:33
Kyllä poijat tapahtuu!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)