Aihe: Roland Cube 30
1
JartZA
26.11.2003 22:30:01
Joskus aikaisemmin täällä on ainakin kehuttu kyseistä vahvistinta. Kokeilitko jo hakua?
Asia on pihvi.
moses malone
27.11.2003 12:01:08
Minulla on ko vehje ollut nyt noin 4 kk. Olen olohuone kitaristi eli soittelen kotitarpeiksi. Kitarana itselläni Epin Dot. Laajempaa kokemusta muista vahvistimista ei ole, joten näkemykseni on hyvinkin subjektiivinen tai rajoittunut. Clean kanava on minusta OK. Acoustic mallinnus ei ole kovin onnistunut, ainakaan mun kitaralla ei ole kovin hyvä. Black panel ja Brit combo ovat ihan jees soundeiltaan varsinkin runsailla säröillä, mutta suosikkini on Tweed, soitan sillä eniten ja pidän siitä todella. Stackkejä käytän vähemmän, aika rupisia säröjä kyllä lähtee niistä.
Efektejä en juri käytä, kaikua käytän jonkun verran, se on OK. Kuuloke liitäntä on mulle tärkeä ja ääni tulee suht. hyvin kuulokkeiden kautta. AUX in -liitäntää käytän myös joskus, aiheutta jonkinasteista hurinaa CD-soittimesta plugipiuhalla suoraan vedettynä.
Sanomattakin on selvää, että mökää tulee enemmän kun tarpeeksi kun nappulaa vääntää, noin niinkun kotioloihin. Soittelen rock-blues-linjalla ja minulle se on aivan käypä peli, sain sen mitä halusin ja odotinkin, mielestäni kohtuulliseen hintaan. Maksoin 260 eskoa lähikaupassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)