Täytyy kyllä sanoa että onnea vaan pojille, mutta ei tuosta kyllä tule mitään. Biiseissä ja tulkinnassa ei vaan ole sitä samaa taikaa kun Hoonilla. Mulle BM:n tarina loppui hänen kuolemaan, ja siksi tämä nykyinen bändi ei mun papereissani voi pilata tarinaa, koska se on loppu, piste. Ärtyneet kasvot. Sulla ei ole Soupia??! Ostaosta! Parhautta =) "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
duluoz 14.11.2006 22:38:56 | |
---|
Sulla ei ole Soupia??! Ostaosta! Parhautta =) Kylläkyllä, on levyhyllyssä ja parhautta ehdottomasti. Mutta mistä sellaisen käsityksen sait ettei olisi...? |
rockpock 14.11.2006 22:46:43 | |
---|
Kylläkyllä, on levyhyllyssä ja parhautta ehdottomasti. Mutta mistä sellaisen käsityksen sait ettei olisi...? Katsoin vaan sun profiilia ja levyhyllyä ja siellä ei blind melonin kohdalla ollut kuin eka ja nico. Ootko kuullut sen uuden livelevyn? Kandee ostaa. Se on nauhoitettu Soup -kiertueella. Pistin vielä privaakin. "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
porcupine 13.02.2007 12:39:16 | |
---|
Ootko kuullut sen uuden livelevyn? Kandee ostaa. Näin on. Just hommasin ite, eikä voi olla hienompaa kuin se, että bändi jakaa ennen biisin alkua yleisölle kazoo-pillejä, että pääsevät osallistumaan Skinnediin. Mahtavata! Kannattaa muuten kuunnella myös Brad Smithin soolotuotantoa Abandon Jalopyn muodossa. Etenkin Speed Bumps on todella upea biisi. Näyttäisi Mercy-levy olevan ebayssä yhdellä sentillä. Yhtä paljon maksoin itsekin. Tosin kuus taalaa posteja päälle... Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
rybk 13.02.2007 15:34:11 | |
---|
Eikös se Blind Melonin Helsingin juhlaviikko-keikka jäänyt bändin viimeiseks? Tai ainakin siellä hyvin loppupäässä. Se on niin kohtalokasta tulla Suomeen keikalle. Siitä esimerkkinä, Shannon Hoon, Hillel Slovak, Spice Girls |
KillingMachine 05.06.2007 08:24:03 | |
---|
Blind Melonista ainutlaatuisen teki se, että yhtyeen soundi perustui yksinkertaiseen rock-soundiin, mutta Blind Melon oli silti niin omaperäinen yhtye. Shannon Hoon oli mielettömän hyvä laulaja enkä usko että kukaan pystyy täyttämään hänen jättämää tyhjiötään Blind Melonin laulajana. Shannon Hoonia voisi siis pitää Blind Melonin sieluna. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
HaloOfFlies 05.06.2007 11:53:44 | |
---|
Eikös se Blind Melonin Helsingin juhlaviikko-keikka jäänyt bändin viimeiseks? Tai ainakin siellä hyvin loppupäässä. Se on niin kohtalokasta tulla Suomeen keikalle. Siitä esimerkkinä, Shannon Hoon, Hillel Slovak,Deep Purple MK II,Spice Girls Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tempura 05.06.2007 19:10:51 | |
---|
Olihan niillä tuo Unified Theory, jossa soitti kai BM:n kitaristi ja basisti. Kuulosti melkoisen samanlaiselta. Melko hyvä bändi kyllä, vähän turhia tällaiset reunionit jos se bändin tunnistettavin jäsen puuttuu. Unified Theory ei ole huono, jos siitä pitää. Itse pidän. Olin havaitsevinani paljonkin blind melonia siinä, varsinkin kitara-basso - linjalta, ihme. 76uy65t745t76tg |
rybk 06.06.2007 10:58:50 | |
---|
Shannon Hoon, Hillel Slovak, Deep Purple MK II, Spice Girls Ja mites Smashing Pumpkinsille kävi? Vai oliko vasta myöhemmin? On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen.
Für ich niemals, niemals schlafe einsam. |
rockpock 06.06.2007 12:50:13 (muokattu 06.06.2007 12:51:21) | |
---|
Eikös se Blind Melonin Helsingin juhlaviikko-keikka jäänyt bändin viimeiseks? Tai ainakin siellä hyvin loppupäässä. Se on niin kohtalokasta tulla Suomeen keikalle. Siitä esimerkkinä, Shannon Hoon, Hillel Slovak, Spice Girls Ei jäänyt. Tekivät mm. Much musicin liven sen jälkeen lokakuussa. On October 20th, the band played what was to be their final gig together in Houston, Texas. http://www.blindmelon.org/bio/ch7.htm EDIT: ja mitä pumpkinsiin tulee, niin ne olivat jäähyväiskiertueella ja vika keikka oliko nyt chicagossa. Ei voi yleistää. |
KillingMachine 06.06.2007 13:03:46 (muokattu 06.06.2007 13:05:28) | |
---|
Eikös se Blind Melonin Helsingin juhlaviikko-keikka jäänyt bändin viimeiseks? Tai ainakin siellä hyvin loppupäässä. Se on niin kohtalokasta tulla Suomeen keikalle. Siitä esimerkkinä, Shannon Hoon, Hillel Slovak, Spice Girls Hillel Slovak soitti TOISEKSI viimeisen keikkansa Provinssirockissa 1988 ja viimeiseksi jäi samana vuonna Oslon keikka. Eli ei se ainakaan Slovakille niin kovin kohtalokasta ollut suomessa soittaa. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
rockpock 06.06.2007 13:21:25 | |
---|
Hillel Slovak soitti TOISEKSI viimeisen keikkansa Provinssirockissa 1988 ja viimeiseksi jäi samana vuonna Oslon keikka. Eli ei se ainakaan Slovakille niin kovin kohtalokasta ollut suomessa soittaa. Juup, se on jännää miten täällä tosi monet viestiketjut päätyvät aina johonkin ihan muualle (kuin otsikko antaa ymmärtää) ja pahimmillaan homma menee juupas-eipäs väittämiseksi. Minäkin päätin olla tänne kirjoittamatta, ellei ole jotain akuuttia kysyttävää tms. Ja tässä ollaan. Turha viesti. |
rybk 07.06.2007 11:05:45 | |
---|
Juup, se on jännää miten täällä tosi monet viestiketjut päätyvät aina johonkin ihan muualle (kuin otsikko antaa ymmärtää) ja pahimmillaan homma menee juupas-eipäs väittämiseksi. Minäkin päätin olla tänne kirjoittamatta, ellei ole jotain akuuttia kysyttävää tms. Ja tässä ollaan. Turha viesti. Se on se KESKUSTELU sellasta. Ehkä tää on sitten muusikoiden.net säännöstely-palsta. My mistake. Screw you guys, I'm going home... On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen.
Für ich niemals, niemals schlafe einsam. |
slowdive 06.09.2007 21:38:59 | |
---|
Tunnelmia studiosta: http://www.youtube.com/watch?v=0-ggua1ufzU Eivät kyllä millään kovin kiireellä paluulevyään väännä, lupaako se sitten hyvää vai huonoa, mene ja tiedä. Ihan hyvälle kyllä soundaa ylläolevan klipin perusteella, ei tuollaista meininkiä mitenkään liikaa ole. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
Lähikauppias 07.09.2007 00:27:19 | |
---|
|
Juntunen 07.09.2007 09:41:58 | |
---|
Oikeen on hyvän kuulosta. Innolla ootan. |
porcupine 07.09.2007 12:13:00 | |
---|
Mielenkiinnolla odotellaan valmista lättyä täälläkin. Ton klipin laulusaundista tuli tosi paljon mieleen Brad Smithin sooloprojektin Abandon Jalopyn tuotokset. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
KillingMachine 08.09.2007 09:44:37 | |
---|
Ei pahalta vaikuta toi uus kaveri. Näyttäis ihan hyvin sopivan äänensä ja ulkonäkönsä puolesta Blind Melonin tyyliseen bändiin. Minäkin odotan innolla uutta levyä. The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
Juhani 08.09.2007 11:14:13 | |
---|
Toi uus kaveri muistuttaa liikaa Shannonia. Ihan kuin sillä olisi rooli päällä. Mulle tulee jostain syystä tosi sairas olo tästä. Vähän kuin coverbändi wannabe-Hoonilla. Vaihtaisi edes bändin nimeä. Tai sitten mulla on vaan krapula. :) |
McNulty 11.09.2007 14:24:48 | |
---|
Itse pidän kovasti Soup-levystä ja Galaxie-biisistä. Comebackista en osaa sanoa, kun en ole mikään Blind Melon fanaatikko. Ainahan se jotenkin hassulta tuntuu että kuollut keulamies koitetaan korvata uudella sällillä... ei se vain ole sama juttu vaikka voikin musiikillisesti toimia ihan ok. Esim. The Doors (ei se vain ole sama ilman Morrisonia). Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |