Aihe: Uk-niminen yhtye
1
inkognito
24.11.2003 00:52:19
Onkos kyseinen bändi tuttu palstalaisille? Tutustuin tässä taannoin ko. tapaukseen bändinnimisen levyn verran ja vaikuttaa loistavalta. Levyllähän soittelee vanhat King Crimson -äijät Bruford sekä Wetton ja kaiken lisäksi kitarassa on itse Allan Holdsworth. Miksi en ole ennen kuullut bändistä?
Ali
24.11.2003 12:31:28

Jonkun livelevyn kuuntelin ja ei kyllä napannut yhtään.
Epämuusikko
24.11.2003 17:29:39
UK on hyvä, Danger Money on ihan ok.
Mielummin paska kuin keskinkertainen
Notefix
25.11.2003 11:14:18

Onkos kyseinen bändi tuttu palstalaisille?

Joo, tuota tuli progeaikoina diggailtua paljonkin. Aika kinkkistä kamaa. Pitäis avrmaan kaivat vanhat vinyylit esiin ja kokeilla miten nykyään iskee :)
Notefix
26.11.2003 12:52:27

kumpaakaan levyä ei kovin lämpimäksi voi kutsua.

Joo, Jobson ei kyllä ole mikään maanläheinen soittaja. Siltä puuttuu esim. Emersonin blue-vaikutteet kokonaan.

Mutta itse aikoineen kyllä diggasin mielettömästi Jobsonin Green Albumia. Se oli ihan uudenlaisen kuuloista musaa...jänniä sointuja ja juttuja, oma soundi. Tuli kuunneltua melkein puhki tuo teini-ikäisenä.
2541
26.11.2003 17:14:20

Joo, Jobson ei kyllä ole mikään maanläheinen soittaja. Siltä puuttuu esim. Emersonin blue-vaikutteet kokonaan.

Mutta itse aikoineen kyllä diggasin mielettömästi Jobsonin Green Albumia. Se oli ihan uudenlaisen kuuloista musaa...jänniä sointuja ja juttuja, oma soundi. Tuli kuunneltua melkein puhki tuo teini-ikäisenä.

Muutenkin Jobson on aika kylmän näköinen kaveri...
Komeasti se soittaa myös Jethro Tullin A -albumilla ja Slipstream -videolla. Eikä se mikään ihan huono viulistikaan ole!;)

Green Albumilla on ihan hyviä juttuja, mutta Jobsonin laulu on aikamoista hiiren vinkunaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)