Aihe: akg 240 monitoreille korvaajaa
1
jo_tu
10.10.2006 18:00:20
moi, kun noita akg:n luureja ei enää taida uutena mistään saada, niin olisiko muilla valmistajilla samansaundisia luureja samassa hintaluokassa? nyt voi myydä omansakin minulle jos on ylimääräisenä pyörimässä..
hape
10.10.2006 18:40:27

Mä ostin vasta uutena Monitor-mallin kuulottimet musakauppa.fi:stä (josta ei taida saada enää kyllä mitään, heh), eli kai niitä pitäs vielä uutena saada. Kai. Vissiin. Ehkä. :)

Eli kandee kysellä.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
inflames
13.11.2006 18:16:49
Mulla kanssa tommoset just hajos ja nyt pitäis jotkut saada tilalle. Kovasti näistä tykkäsin.

Mitähän noita on vastaavia markkinoilla, jos vaikka st.paulilta ostais?
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Esp
13.11.2006 18:28:24

Käykääpä katselemassa noista musiikkiliikkeistä, hyllyistä saattaa löytyä vielä noita. Itse ostin uudet tuollaiset muutama viikko sitten Tammer Pianosta Tampereelta. Vaikka valmistus on loppunut, ei se välttämättä tarkoita että sillä samalla sekunnilla kaupoista loppuvat ;)
Täh?!?
axelsson
13.11.2006 18:44:16
Sennheiser HD 600 suosittelen.
sami_sumea
13.11.2006 22:10:57

moi, kun noita akg:n luureja ei enää taida uutena mistään saada, niin olisiko muilla valmistajilla samansaundisia luureja samassa hintaluokassa? nyt voi myydä omansakin minulle jos on ylimääräisenä pyörimässä..

Perkls, mulla pamahti toinen kuuloke omista 240 monitoreista just, mahtaiskohan noita saada korjautettua jossain?

...
http://www.adamantiumstudios.com
Antti1
13.11.2006 22:14:53 (muokattu 13.11.2006 22:15:50)
Mikäköhän lienee syynä, että noi lopetettiin? Nehän olivat todella monille (mukaanlukien minä) juuri ne luurit. Kumma juttu.

EDIT: Niin noi Senkun HD600:set tulikin esille. Mä en kyllä huomaa niiden soundissa juurikaan samankaltaisuutta. Alaosasto varsinkin on hyvin erilainen.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
axelsson
14.11.2006 18:17:13 (muokattu 14.11.2006 18:18:02)
Mikäköhän lienee syynä, että noi lopetettiin? Nehän olivat todella monille (mukaanlukien minä) juuri ne luurit. Kumma juttu.

Taitavat olla ainoot iso-oomiset AKG:n luurit eli niiden markkinat on lähinnä studioissa. Noita muita 240S ym. 271:siä taasen voi käyttää missä vaan kannettavan MP3-soittimen luureina tms. joilla on jonnin verran enemmän potentiaalista ostajakuntaa.

EDIT: Niin noi Senkun HD600:set tulikin esille. Mä en kyllä huomaa niiden soundissa juurikaan samankaltaisuutta. Alaosasto varsinkin on hyvin erilainen.

Joo, eivät kovin samantyyliset. Mä huomaan kyllä isoimman eron keskialueella. HD:t soi aika paljonkin lähempänä ja tarkkuus on parempi.

Molemmilla tulee kyllä tsekkailtua aika tasapuolisesti. Tosi hyviä luureja molemmat.
Raimo
14.11.2006 19:30:27

Mä tykkään 240 Studioista. AKG:n sivuilla viel ainakin olivat.
Uutta näytettä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)