TommiW. 12.11.2006 22:23:32 | |
---|
Son mahwa! Son parsa! Ja son kyä ihan sunnäköne. Toimii varmasti ku tauti! "Sä et varmaan ikinä soita mitään normaalia" - Seer-O |
rijopu 13.11.2006 07:57:54 | |
---|
Liityn kerhoon tällä Ördä-specialilla, pitäis rantautua viikon sisään suomeen: http://muusikoiden.net/dyn/users/11745.jpg Mainio väri! Loistavat speksit! H-kieli varmaan väpäjää kivasti. Muotoilu sarvineen sopii tyyliin, vaikka omaan silmään toi rungon potikkaosan venähtäminen vähän tökkii. Ite olisin ehkä tehny myös tahalleen leveämmän otelaudan, ettei se näyttäisi niin tikulta, mutta ketäs se kiinnostaa. Kivan erilainen AV-basso. |
Karlsson 13.11.2006 11:10:46 | |
---|
Mainio väri! Loistavat speksit! H-kieli varmaan väpäjää kivasti. Muotoilu sarvineen sopii tyyliin, vaikka omaan silmään toi rungon potikkaosan venähtäminen vähän tökkii. Ite olisin ehkä tehny myös tahalleen leveämmän otelaudan, ettei se näyttäisi niin tikulta, mutta ketäs se kiinnostaa. Kivan erilainen AV-basso. Kato, "pimp my jazzbass"...eh. Tuota venähtämistä tosiaan korostaa potikoiden sijoittelu, joka taas on tuollainen ihan käytännön syistä. Konehuoneessa on tilaa runsaasti, jos haluaa jossain mielenhäiriössä modata sinne lisää rompetta ja potikoiden sijoittelu taas juontaa tuosta myös, yläpuolelle mahtuu vipstaakia tai potikkaa lisää helposti. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Ylläri 13.11.2006 11:15:31 | |
---|
Tuo peräpää tyo vähän mieleen Warwickin Katanan... muutenhan basso on onneksi noin ziljoona kertaa Katanaa nätimpi. Kiehkura tekee ihmeitä. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
Typhus 13.11.2006 12:00:16 | |
---|
Kannattaa treenata ahkerasti niin ehkä siekin joskus opit soittamaan kokonuotteja! -Arva |
beissi man 13.11.2006 20:16:44 | |
---|
Jotenkin tuo on todella kiehtovan näköinen vempele:D |
Tässähän on kaikki mitä OIKEESTI tarttee eikä mitn ylimäärästä :) Ihan v*tun hieno! olen samaa mieltä! Kato mun allekirjoitus. |
J.Hollström 13.11.2006 20:29:55 | |
---|
olen samaa mieltä! Kato mun allekirjoitus. Tyhjentävä allekirjoitus. |
Samu S. 13.11.2006 20:32:48 (muokattu 13.11.2006 20:32:57) | |
---|
Tyhjentävä allekirjoitus. Ei mitään lisättävää. Ei se siitä! |
Karlsson 14.11.2006 08:16:30 | |
---|
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
bize 14.11.2006 08:22:34 | |
---|
Sama, kuin piccolovirveli. Kuin potkisi marsua perseelle, ja sanoisi: "Huuda kuin leijona". -Epämuusikko |
Karlsson 14.11.2006 08:25:22 | |
---|
Minkäläiset nuo Kent Armstrong neo -mikit on soundiltaan? Ei tietoa, mutta pistän ääninäytettä kun saan soittimen käsiini. Tähän mennessä testaamissani Kenti mikeissä on ollut kivan rouhea soundi. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
balzary 14.11.2006 11:05:50 | |
---|
Eikös nuo mikit ollu jotain sua varten duunattua spesiaalia? Lisää alapäätä tjsp. |
Karlsson 14.11.2006 11:07:59 | |
---|
Eikös nuo mikit ollu jotain sua varten duunattua spesiaalia? Lisää alapäätä tjsp. Vissii joo niissä on vähän omaa spesiaalia tehty, en tiedä tarkemmin. Ales ainakin aikaisemmin ihan erikseen neuvotteli asiasta mikkivalmistajan kanssa. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Ylläri 14.11.2006 12:27:23 | |
---|
Tossa AV:n sivuilta lisää kuvaa soittimesta: http://avbasses.cz/3BOKP.htm On se kyllä hieno. Takapuolen kuvasta näkee, että toi muoto on ihan harkittu, vaikka ensisilmäyksellä se näyttä vaan lystikkään sattumanvaraiselta; pitempään katsoessa silmä alkaa löytää yhtenäisiä linjoja ja ideaa. Mikä oli työnjako muotoilun suhteen? Toimititko Alesille ihan pikkutarkat piirrustukset, vai vain jotain luonnoksia ja suuntaviivoja? Vai annoitko peräti vapaat kädet? "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
Karlsson 14.11.2006 12:35:05 | |
---|
On se kyllä hieno. Takapuolen kuvasta näkee, että toi muoto on ihan harkittu, vaikka ensisilmäyksellä se näyttä vaan lystikkään sattumanvaraiselta; pitempään katsoessa silmä alkaa löytää yhtenäisiä linjoja ja ideaa. Mikä oli työnjako muotoilun suhteen? Toimititko Alesille ihan pikkutarkat piirrustukset, vai vain jotain luonnoksia ja suuntaviivoja? Vai annoitko peräti vapaat kädet? Varsinainen body itseasiassa löytyi Alesin pajan nurkasta sellaisenaan, joku kokeilu joka ei ennen tätä edennyt sen pidemmälle. Kriteerinä mulla oli hieman normaalia AV-koppaa isompi body, mutta muotoilun suhteen ei sinänsä ollut mitään valmista mielessä, joten Ales kysyi, että käykö tämä ja ei mulla sitä vastaan ollut mitään. Sen verran vaikutin tuohon, että halusin reunojen jäävän hieman kulmikkaammiksi kuin normaalisti, jotta saadaan tuommoista retro-lookkia. Tuo pleksin muoto on yksi useammasta ehdotuksesta. Itse pidän tuossa muodossa siitä, miten se mukailee bodyn linjoja. Ylipäätään annoin aika vapaat kädet Alesille, lähinnä isoimmat linjat vetelin vain. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Ylläri 14.11.2006 12:43:23 | |
---|
Kai lähetät komeudesta jossain vaiheessa kuvia myös TalkBassiin? Voipi mennä kahvipöytä-ERB-lahkolta espressot väärään kurkkuun kun näkevät... "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
Karlsson 14.11.2006 12:44:49 | |
---|
Kai lähetät komeudesta jossain vaiheessa kuvia myös TalkBassiin? Voipi mennä kahvipöytä-ERB-lahkolta espressot väärään kurkkuun kun näkevät... Kiusaus on suuri, kyllä. Dudepitin putiikki-puolelle tungin jo, heh. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Johnny Buzz 14.11.2006 13:20:49 | |
---|
Kiusaus on suuri, kyllä. Dudepitin putiikki-puolelle tungin jo, heh. Pistäs linkkiä siihen threadiin, niin katellaan, mitä Ameriikan heebot siitä ajattelee. Niin, ja laita ihmeessä sinne monikieliuskovaisille ihmettelemisen aihetta. Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com |
Karlsson 14.11.2006 13:27:41 | |
---|
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |