Aihe: The Haunted
1 2 3 4 5 6 7 824 25 26 27 28
lapio
14.11.2006 11:57:55

Jahas, ihan Jyväskylässäkin. Tämähän on pakko nähdä!
Matjardo
18.11.2006 22:13:30
Voi jumaliste, täytyypä todeta että ovatpa menneet tekemään mahtavan levyn nuo hauntedin jantterit. Vasta tänään sain tuon levyn kuunteluun ja taitaapa olla minun mieleen ehkäpä kovin lätty mitä on tänä vuonna tullut.
Pirun mukavaa kuulla jotain uuttakin hauntedilta. Paljon sellaisia biisejä millaisia ei haunted ennen ole tehnyt, ja hieman on jotenkin yleismeininki rauhoittunut. Ainakaan tältä levyltä ei löydy yhtään esim. Godpuppet:n tyylistä nopeaa rykäisyä.

Mutta joo, tiivistettynä: aivan perkeleen hyvä levy. Piste.
Two beers or not two beers?
Incarnation
20.11.2006 16:44:18
Matjardo tuossa vei jalat suusta. Vuoden paras levy tähän mennessä ja The Hauntedin paras levy. Levy on soinut ilmestymisestä asti lähes nonstoppina ja täytyy sanoa, että tähän ei tunnu kyllästyvän.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
e r s k i
21.11.2006 15:17:18
Tampereen keikalle liput plakkarissa. Toivottavasti vetävät vanhaakin matskua.
Matjardo
21.11.2006 15:39:13 (muokattu 21.11.2006 15:39:57)
Tampereen keikalle liput plakkarissa. Toivottavasti vetävät vanhaakin matskua.

Niinpä. Saisi tulla ihan ekalta levyltä lähtien kappaleita. Tosin, eihän noilla ole kun "vaan" 5 levyä, niin aika hyvin saa varmasti mahdutettua jokaiselta jotain siihen settilistaan.

Meikä siis suunnistamassa tohon Lutakkoon sitten katsastamaan heitä.
Two beers or not two beers?
Master-S
21.11.2006 18:41:14
No kyllähän noilla on ollut taipumusta soittaa matskua ihan joka levyltä. Ja hyvä niin, koska kaikilta löytyy hetkensä. Nosturin keikkaa odotellessa.
Parempi humalahakuinen juominen kuin jumalahakuinen huominen
Jake.e
22.11.2006 09:37:24
Todella suuri pettymys oli tuo uusi levy. Kaikki vanhat ja mahtavat on menneet ja kuopattu. Ainoat valohetket levyllä oli The flood ja The stain. Toivottavasti värkkäävät seuraavasta levystä astetta iskevämmän.
Jerk.
samuxul
03.12.2006 02:22:08

mikseristä: Infernal Suicide
juhopetteri
03.12.2006 12:03:45
tamperee keikalle ostin lipun. nyt ei vaan sitten tiedä koska keikka on, kun kaikkia päivämääriä on lykätty. syystä että pojat pääsivät lämppäämään killswitch engagea.
well that's all right
Zach
21.12.2006 21:02:33
Uudet keikkapäivät ilmoitettu.
Harmi, että Helsingin keikka siirtyi lauantailta maanantaille, rajoittaa vähän tuota oheistoimintaa.

Feb 19, 2007 - Nosturi, Helsinki
Feb 20, 2007 - Lutakko, Jyväskylä
Feb 21, 2007 - Klubi, Tampere
Feb 22, 2007 - Klubi, Turku
Blodapelsin
25.12.2006 18:07:41
Todella kova bändi. En vain ole tutustunut vielä tarpeeksi, mutta ajan kanssa. Eihän tässä mitään kiirettä, mutta varmaan eka kannattaa ostaa Revolver?

No jos diggaat vähän tiukemmasta ja thrashimmasta menosta niin osta One kill wonder taikka Made me do it. Jos taas tuollainen metalcoreen päin vihjaava kiinnostaa niin osta Revolver. Itse tein virheen ja ostin jälkimmäisen.
"Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx
gorgonoidi
25.12.2006 18:26:01

No jos diggaat vähän tiukemmasta ja thrashimmasta menosta niin osta One kill wonder taikka Made me do it. Jos taas tuollainen metalcoreen päin vihjaava kiinnostaa niin osta Revolver. Itse tein virheen ja ostin jälkimmäisen.

Kiitos varoituksesta. Olisin tehnyt itsekkin virheen :)
Ziggy Bubba
25.12.2006 18:32:25 (muokattu 25.12.2006 18:32:50)

Jep, makunsa kullakin. Mun korvaan tuo rEVOLVEr on sitä ihan parasta Hauntedia, debyytin ohella. Sanoitukset on ainakin reilusti fiksumpia kuin nuo Aron aikaiset Shitheadit ja sarjamurhaajapelleilyt.. Itse laulanta on myös reippahasti monipuolisempaa. Pahin pohjanoteeraus taas bändiltä oli tuo äärimmäisen ykstoikkoinen ja tylsä One Kill Wonder... Mutta, kuten todettua, makunsa kullakin.
www.mikseri.net/sigkk My musique
Jööhannes
25.12.2006 21:32:36

No minusta taas One Kill Wonder on enemmän Jöötteporimaista rässiä kun taas Revolver on enemmän Bay-Area/hc -linjalla kulkevaa pieksentää. En oikein osaa sanoa kumpi levy on parempi. Eri henkisiä levyjä, mutta molemmat on hemmetin kovia. Itse en ole ainakaan kokenut Revolveria missään tapauksessa virheostokseksi.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan. Basistia etsitään Pohjois-Karjalan seudulta.
cerulean
25.12.2006 22:08:59
No minusta taas One Kill Wonder on enemmän Jöötteporimaista rässiä kun taas Revolver on enemmän Bay-Area/hc -linjalla kulkevaa pieksentää. En oikein osaa sanoa kumpi levy on parempi. Eri henkisiä levyjä, mutta molemmat on hemmetin kovia. Itse en ole ainakaan kokenut Revolveria missään tapauksessa virheostokseksi.

Sen puolesta olen samaa mieltä, että rEVOLVEr edustaa ehkä enemmän hardcorempaa puolta Hauntedista. rEVOLVEr onkin meikäläiselle se levy joka miellyttää yhtyeen tuotannosta eniten. Aikaisemmat lätyt kuulostavat liian mielikuvituksettomilta. rEVOLVer parantaa kaikessa: riffeissä, laulussa, rakenteissa ja monipuolisuudessa. Lisäksi Dolvinghan hakkaa Aron laulajana mennen tullen. Aroa monotonisempaa laulajaa en juuri tiedä...
Fucked up, got ambushed, zipped in.
Blodapelsin
26.12.2006 00:46:36 (muokattu 26.12.2006 00:47:26)

Hmm... Ainoat bay-area- henkiset veisut olisivat ehkä No compromise ja 99 eivätkä nekään pahemmin mitään Testamenttia tai Exodusta muistuta.
"Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx
Aegis
26.12.2006 12:52:05
Ottakaas nyt ihan rauhassa sen Bay-Areanne kanssa, ei sitäkään varmaan kannata yrittää ihan joka soppeen tunkea...
Tame wolves are nothing but dogs.
Käyttäjätunnus
13.01.2007 12:41:04
Tässä huomasin että noilla Suomen keikoillahan on loistolämppäri. Abduktio nimittäin! Kiinnostuin sitten että miltäs itse pääbändit kuulostaa. Ehkä jopa enemmän tuosta Burstista innostuin. Rankkaa ja sopivan progressiivista. Mikäs levy olisi kova kyseiseltä bändiltä? Vai pitäisiköhän tälle alottaa ihan oma ketju:/...
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Zach
16.01.2007 15:44:56
Ehkä jopa enemmän tuosta Burstista innostuin. Rankkaa ja sopivan progressiivista. Mikäs levy olisi kova kyseiseltä bändiltä? Vai pitäisiköhän tälle alottaa ihan oma ketju:/...

Origo on ainakin loistava levy, ja samalla ainut jota olen kuullut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)