Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 555 56 57 58 59122 123 124 125 126
Brother Tohveli
12.11.2006 15:22:56
Jos "teinihevi" = monien teini-ikäisten metallistien suosiossa oleva bändi, niin on se.

Mutta bändiä ei saa tästä syyttää,kyseisen bändin fanit nyt vain aika usein sattuu olemaan mitä on.
Räkkipeli
13.11.2006 11:36:12
Vittu! Bodom veti aika leimin setin eilettäin jäähallissa. Alexin kädet tärisi ku vibra dildot (valitti pahaa oloaan, kankkunen vissiin) joten soitto kuulosti ihan paskalta. Ja jaskan rumpulointi oli etenkin ekojen biisien kohalla kyllä järkyttävää kuultavaa, niinku välillä EI SINNE PÄINKÄÄN! Mut ihan hyvä meininki kuitenki sillee...
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
KanZuu
13.11.2006 12:46:22
Oli kyllä ikävän lyhyt setti, joka koostui lähinnä leyjen "hittibiiseistä". Muutenkin rummut tosiaan tökki eikä muutenkaan ollut mitään energistä soittoa. Angels Don't Killin olisi voinut vaihtaa noin lyhyestä setistä, vaikkakin Roopen vingutukset biisin lopuilla oli tietty plussaa. Ei muuten tullut edes soolotaistoa :/ Miksiköhän Bodom veti kotimaassaan näin lyhyen setin, eikai syy voi olla joku Alexin kankkunen?
Räkkipeli
13.11.2006 12:48:00
Oli kyllä ikävän lyhyt setti, joka koostui lähinnä leyjen "hittibiiseistä". Muutenkin rummut tosiaan tökki eikä muutenkaan ollut mitään energistä soittoa. Angels Don't Killin olisi voinut vaihtaa noin lyhyestä setistä, vaikkakin Roopen vingutukset biisin lopuilla oli tietty plussaa. Ei muuten tullut edes soolotaistoa :/ Miksiköhän Bodom veti kotimaassaan näin lyhyen setin, eikai syy voi olla joku Alexin kankkunen?

Vitun fiksua alexilta vetää lärvit ennen helsingin keikkaa niin että ei pysty soittaa seuraavana aamuna... Vois vähän miettii.
Goodfellas
13.11.2006 14:21:15
Mihin aikaan Bodom starttas eilen setin? Joku huhuili, että LOG saatais soittaa Tampereella vasta bodomin jälkeen. Toivottavasti oli vaan kännisten tornihuhua:)
Peace sells...but who`s buying?
Mufasa
13.11.2006 14:22:38
Mihin aikaan Bodom starttas eilen setin? Joku huhuili, että LOG saatais soittaa Tampereella vasta bodomin jälkeen. Toivottavasti oli vaan kännisten tornihuhua:)

Toivottavasti soittais.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
saastara
13.11.2006 15:00:23
Miksiköhän Bodom veti kotimaassaan näin lyhyen setin, eikai syy voi olla joku Alexin kankkunen?

Vähän on semmoiset vibat, että tuskinpa Bodomin pojilta on kysytty kuinka pitkää settiä haluavat soittaa.. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Brother Tohveli
13.11.2006 16:03:10

No ainakin eilen LOG tuli yllätyksellisesti Bodomia ennen ja In Flames sitten Bodomin ja Slayerin väliin. Hyvän setin muuten mun mielestä Cob veti,en mä virheitä paljoa kuullu vaikka niitä varmasti oli,mutta meno oli hyvä. Oli kai illan ainoa bändi jonka aikana ei ollut pittiä? Mä en ainakaan huomannu.
Goodfellas
13.11.2006 17:26:43
No ainakin eilen LOG tuli yllätyksellisesti Bodomia ennen ja In Flames sitten Bodomin ja Slayerin väliin. Hyvän setin muuten mun mielestä Cob veti,en mä virheitä paljoa kuullu vaikka niitä varmasti oli,mutta meno oli hyvä. Oli kai illan ainoa bändi jonka aikana ei ollut pittiä? Mä en ainakaan huomannu.

mut eiks useimmiten LOG ole ollu ennen bodomia? toivon mukaan myös tänään.
Peace sells...but who`s buying?
south_of_heaven
13.11.2006 18:16:44
CoB kyllä veti musta aika huonosti eilen. Ainakin Ankkarockiin verrattuna kun ne viimeksi näin.
itki south_of_heaven
ville198
13.11.2006 18:21:04
Sääliksi kävi kyl laihoa kun näki sen lavalla. Näytti ihan siltä kuin olis jätkä vetäny jotain muutakin kuin alkoholia.
Brother Tohveli
13.11.2006 18:28:52
mut eiks useimmiten LOG ole ollu ennen bodomia? toivon mukaan myös tänään.

Ai LOG ollu ennen Bodomia yleensä? Kumma,eikös ainakin jenkeissä LOG ollu aina Mastodonin ja Slayerin välissä,eli toiseksi viimeinen?
DirtyFingers
13.11.2006 18:54:10
Pedari of razors. Ja podari.
Singing alone
Samppa90
13.11.2006 21:16:23
Tai sitten Laiho oli muuten vaan kipee...
Hevi-Mies on eri mies.
south_of_heaven
13.11.2006 22:13:39 (muokattu 13.11.2006 22:18:49)
Minusta Bodomin keikka pesi In Flamesin ja Lamb of Godin (varmasti Thine Eyes Bleedinkin, vaikka en jaksanut koko keikkaa katsoakaan)

Pöh, Thine Eyes Bleedhän oli saatanan kova! Aika ylläri, kun olin itse heidän sivullaan kuunnellut ja todennut että aika geneeristä paskaa. Mutta potkihan se...

Tietääkö kukaan sen biisin nimeä, jonka pääriffissä oli se pinch-harmonic hässäkkä? Sen ylikäyttö oli jopa hyvän kuuloista :)

edit. tai no, kysynpä jelppikerhosta
itki south_of_heaven
Jööhannes
14.11.2006 15:39:46
Pöh, Thine Eyes Bleedhän oli saatanan kova! Aika ylläri, kun olin itse heidän sivullaan kuunnellut ja todennut että aika geneeristä paskaa. Mutta potkihan se...

Minäkin olin pari klippiä kuunnellut niiden sivuilta, ja todennut saman minkä sinäkin. Tosin tulipa tuo bussikin tunnin myöhässä Helsinkiin (Joensuusta), joten en olisi voinut sitä kunnolla nähdä vaikka olisin kuinka kiirehtinytkin.
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Sutela
14.11.2006 21:36:04
Sääliksi kävi kyl laihoa kun näki sen lavalla. Näytti ihan siltä kuin olis jätkä vetäny jotain muutakin kuin alkoholia.

Tästä olen samaa mieltä.
Brother Tohveli
15.11.2006 22:26:13

Eikö se siinä DVD:llä sanonu,että oli polttanu crackia? Vai oliko se vitsi?
Räkkipeli
16.11.2006 12:31:31
Eikö se siinä DVD:llä sanonu,että oli polttanu crackia? Vai oliko se vitsi?

Eihän nyt alexista sellaseen..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)